κεφάλαιο 4

422 62 10
                                    

Την κοίταξα καλά.Δεν θέλω να συμβεί κάτι με τον Luke...σωστά;; Άρα θα βάλω κάτι απλό,δεν θα βαφτώ και δεν θα φτιάξω τα μαλλιά μου! Πήρα μια απλή άσπρη μπλούζα και ένα μαύρο κολάν. Έβαλα ένα απλό κολιέ και έβαλα τα μποτάκια μου. Μετά πήγα στο μπάνιο και κοιτάχτηκα καλά στον καθρέφτη.Ίσως λίγη μάσκαρα...Ναι,λίγη όμως.Βάζω κολόνια και μέσα σε ένα μισάωρο είμαι έτοιμη.

"Calum.."

"Τι είναι;;"

"Δεν θέλω να βγω μαζί του."

"Πρέπει.Ένα βράδυ είναι χαλάρωσε!"

"Έχεις δίκιο.Θα προσπαθήσω να φανώ χαλαρή." Πάντα ο αδερφός μου ήταν εκείνος που με βοηθούσε περισσότερο απ'όλους και πάντα με έκανε να χαλαρώνω όταν ήμουν αγχωμένη. Την υπόλοιπη ώρα μέχρι να έρθει ο Luke ο Calum μου λέει αστεία ώστε να με κάνει να χαλαρώσω και γω αλήθεια έχω χαλαρώσει και δεν αγχώνομαι καθόλου.

"Calum,Calum σε πέντε λεπτά.."

"Έι,Jessie ηρέμησε όλα θα πάνε καλά. Και στο κάτω κάτω σου είπα εάν τολμήσει και σε αγγίξει θα έρθω εκεί και θα τον πλακώσω."

"Εντάξει,είπαμε!! χαχα"

"Όχι Jessie δεν είναι αστεία αυτά.Δεν ξέρουμε καν ποιός είναι πόσο μάλλον τι προθέσεις έχει! Δεν θα τολμήσει να σε ακουμπήσει Jessie σου το ορκίζομαι!"

"Σ'ευχαριστώ!" του ψυθίρισα καθώς τον αγκάλιασα σφηχτά.

"Έλα,έλα πάμε τώρα." μου φώναξε παιχνιδιάρικα.

Κατεβήκαμε τις σκάλες και είδαμε τον Luke μπροστά μας να μου χαμογελάει ειρωνικά.

"Βλέπεις;; Αυτό το χαμόγελο σου'λεγα!!" ψυθίρισα στον Calum δίπλα μου.

"Σουυυυτ!" μου ψυθίρισε γελώντας.

"Γειά σου Jessica!"

"Γειά σου Luke!" του απάντησα ειρωνικά.

"Λοιπόν...θα σας την φέρω πισω νωρίς,μείνετε ήσυχοι!!"

"Εντάξει γλυκέ μου,καλά να περάσετε!!" φώναξε η μαμά χαιρετώντας μας.Κλείσαμε την πόρτα καθώς έρειξα μια τελευταία ματιά στον αδερφό μου.

"Σου έχω πει να μην με λες Jessica δεν μπορείς να το καταλάβεις;;!"

"Προχώρα μικρή και μην χαζολογείς."

Βγάζω ένα βογκητό θυμό και το χαμόγελο του ξανα εμφανίζεται.Μπαίνουμε σε ένα αμάξι που λογικά είναι δικό του ή του πατέρα του και αρχίζει να οδηγάει.Η διαδρομή είναι σιωπιλή μέχρι που προσπαθώ να σπάσω αυτή τη σιωπή καθώς βλέπω ότι δεν θα φτάσουμε γρήγορα έκει που ο Luke οδηγάει.

My neighbor {L.H}Where stories live. Discover now