Please read it

26 2 0
                                    

Hey buddies♥

Θα ήθελα να σας ενημερώσω για κάποιες αλλαγές. Αρχικά ξέρω ότι υποσχέθηκα πως θα συνεχίσω την ιστορία μου και ναι,όντως θα το κάνω αλλά αυτό που ήθελα να πω σήμερα είναι πως στο τελευταιο 'κεφάλαιο' που ανέβασα σας έλεγα πως παράλληλα θα γράφω και μια άλλη ιστορία ονόματι 'From my heart'. Ύστερα από πολύ σκέψη όμως και μιας που είμαι το πιο αναποφάσιστο άτομο,κατάλαβα πως δε με ικανοποιούσε πλήρως το όνομα και το σενάριο έτσι ξεκίνησα μια εντελώς καινούργια ιστορία ονόματι 'Inseparable'.

Από τη μέρα που σας  έγραψα αυτό το κειμενάκι μέχρι σήμερα προσπαθούσα να σκεφτώ ένα ικανοποιητικό σενάριο και για τις δύο μου ιστορίες ώστε να μείνετε όλοι ευχαριστημένοι,μάζι και γω μιας που είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου.

Έτσι λοιπόν να έχετε στην άκρη του μυαλού σας το ότι κάποια στιγμή όσο πιο σύντομα μπορώ αυτή η τόσο επιτυχημένη ιστορία που δεν περίμενα ποτέ να φτάσει στα τόσα reads,που ξέρω ότι δεν είναι πολλά για μια ιστορία στο Wattpad μα εγω ποτέ δε περίμενα κάτι τέτοιο θα συνεχιστεί μα προς το παρόν έχω επικεντρωθεί στην άλλη μου ιστορία που θεωρώ πιο καλογραμμένη και σας υπόσχομαι ότι θα είναι πολύ καλύτερη από αυτήν γι'αυτό please,όσοι διαβάζατε αυτή μου την ιστορία,δώστε λίγο χρόνο να κοιτάξετε και την καινουργια μου στην οποία δίνω περισσότερη βάση και σας υπόσχομαι δεν θα μείνετε απογοητευμένοι.

Θα χαιρόμουν πολύ επίσης αν θα μπορούσατε να μου αφήσετε ένα σχόλιο από κάτω όσοι θα διαβάσετε αυτό το 'part' λέγοντας μου τη γνώμη σας ή οτιδήποτε άλλο θέλετε. Λαμβάνω όλα τα είδη σχολίων υπ'όψην μου. Επίσης θα με έκανε ακόμη πιο χαρούμενη αν ψηφίζατε και δίνατε ένα σχόλιο και στην καινούργια μου ιστορία στην οποία δουλεύω σκληρά γιατί αυτό με βοηθάει να συνεχίζω!

Ένα παραπλήσιο 'part' ανέβασα και στην καινούργια μου ιστορία απλά για να υπάρχει σε περίπτωση που κάποιος το δει εκει και όχι εδώ. Θα περιμένω τα σχόλια σας!

see ya soon baes♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My neighbor {L.H}Where stories live. Discover now