κεφάλαιο 7

429 53 7
                                    

"Luke;;" ψυθρίζω.

"Ναι;;" απαντάει απορρημένος.

"Μου αρέσεις,μου αρέσεις πολύ!" του λέω χαμογελώντας και πέφτοντας ξανα στην αγκαλιά του.

"Και μένα μου αρέσεις Jess αλλά..." απαντάει σκύβοντας το κεφάλι.

"Αλλά τι Luke;;" ρωτάω με γουρλωμένα μάτια.

"Αλλά δεν είμαι αρκετά καλός για σένα.Εσύ είσαι τόσο όμορφη,τόσο γλυκιά,τόσο ευγενική και καλή με όλους ενώ εγώ είμαι...είμαι ένας άνθρωπος τόσο δυσμηρρος,τόσο άγριος,μέσα στη μαυρίλα,πάντα φέρνω κακή εντύπωση.Δεν είμαι αρκετά καλός για σένα Jess δεν μπορώ να είμαι μαζί σου...φοβάμαι...φοβάμαι ότι θα σε πληγώσω..και δεν θέλω να γίνει αυτό.Ποτέ! Δεν θέλω να σε δω ποτέ να πληγώνεσε,δεν θέλω να δω ποτέ τα μάτια σου να βουρκώνουν,να τρέχουν δάκρια από αυτά τα όμορφα,γαλάζια μάτια,δεν θέλω ποτέ να σε δω να κλαίς,να ραγίζει η καρδιά σου.Δεν θέλω να σου κάνω κακό Jess!Δεν είμαι για σένα!!"

"Μα,μα Luke τι είναι αυτά που λες; Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος και ένα υπέροχο αγόρι.Με κάνεις να χαμογελάω με ένα σου βλέμα με κάνεις να σε ερωτεύομαι όλο και πιο πολύ κάθε δευτερόλεπτο.Δεν είσαι έτσι! Δεν είσαι αυτό που νομίζουν!αυτό θέλουν να βλέπουν,αυτό θέλουν να νομίζουν όμως δεν ξέρουν ποιός πραγματικά είσαι.εγώ όμως ξέρω ποιός είσαι Luke! Είσαι ο άνθρωπος που μπορεί να με κάνει να χαμογελάσω,ο άνθρωπος που με κάνει ευτιχισμένη κάθε λεπτό που περνάει,που ερωτεύτηκα τα πάντα πάνω του από την πρώτη στιγμή.Τα υπέροχα γαλάζια μάτια σου,το φωτεινό χαμόγελο σου,το διακριτικό αλλά εντυπωσιακό σκουλαρίκι στα χείλη σου,κάθε μαύρη γραμμή,κάθε λέξη,κάθε σχέδιο πάνω στα χέρια σου,τα πάντα Luke.Αλλά αυτό που αγάπησα πιο πολύ σε σένα είναι το εσωτερικό σου.Αυτό που κανένας άλλος δεν έχει.Μπορούν όλοι να έχουν το σκουλαρίκι σου,τα μάτια σου,το χαμόγελο σου,τα τατουάζ σου αλλά κανείς δεν μπορεί να αντιγράψει το εσωτερικό σου.Κρύβεις τόσα μυστικά που κάθε φορά με κάνεις να θέλω να ανακαλύψω όλο και πιο πολύ ποιός είσαι!Αν μπορούσα θα έμπενα στο μυαλό σου να δω ότι σκέφτεσαι.Για όλους! Το μυστίριο βλέμα σου με κάνει να θέλω να ξέρω τι θα μπορούσες να μου κάνεις Luke και ξέρω ότι είναι ντροπιαστηκό αυτό αλλά σε θέλω τόσο πολύ.Δεν θα μπορούσες να μου κάνεις κακό Luke.Δίχνεις έτσι αλλά στο εσωτερικό σου δεν θα μπορούσες να κάνεις τίποτα κακό." τον σπρώχνω προς το κρεβάτι και ανεβαίνω πάνω του.Αρχίζω να τον φιλάω γλυκά στο λαιμό.

"Ο θεέ μου Jessica μη το κάνεις αυτό." αρχίζει να φωνάζει ενώ κλίνει τα μάτια.

"Πως με είπες;;" του φωνάζω.

My neighbor {L.H}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora