κεφάλαιο 1

885 65 2
                                    

"Ξυπνά γλυκιά μου σε λιγο φτάνουν και δεν ειναι ανάγκη να σε δουν σε αυτο το χαλι!" Φώναξε η Μαμα μου. Δεν ήθελα με τίποτα να σηκωθώ απο το κρεβάτι ποσό μάλλον να γνωρίσω τους καινούργιους γείτονες! Ο αδερφός μου ο Calum δεν έλεγε να σηκωθεί έτσι πήγα κοντά του για να τον ξυπνήσω αφού τεντώθηκα λιγο. Πήγα στο κρεβάτι του και μπήκα κάτω απο τα σκεπάσματα για να τον εφνιδιασω. Άρχισα να τον γαργαλάω στην κοιλιά που ήξερα οτι ήταν η αδυναμία του και εκείνος άνοιξε τα μάτια του και ξέσπασε σε τρανταχτά γέλια. 

" καλημέρα μικρή" ψυθίρισε στο αυτί μου. Με τον αδερφό μου έχουμε μια πολυ ξεχωριστή σχέση κατι που τα υπόλοιπα παιδιά στην ηλικία μας δεν έχουν με τα αδέρφια τους. 

" καλημέρα ομορφε. Πως νιώθεις που η Μαμα μας αναγκάζει να γνωρίσουμε τους νέους γείτονες πρωί πρωί;" Του είπα και γέλασα ντροπαλά.

"Τραγικό,αλήθεια!" Μου απάντησε γελώντας και με έσφιξε  στην αγκαλιά του.

"Calum,Θεέ μου,πες μου οτι εισαι μόνο με το μποξεράκι;;!!" Σήκωσα τα παπλώματα.

"Χαχαχα...που ειναι το περίεργο αδερφούλα;" 

"Ο Θεέ μου...ντύσουν γρήγορα!" Είπα καθώς συνέχιζε να γελάει μαζί μου και γω σηκώθηκα βιάστηκα απο το κρεβάτι. 

Έβαλα τις παντόφλες μου και κατέβηκα τα σκαλιά για να βρεθώ στην κουζίνα. 

" καλημέρα Μαμα !!" Είπα σχεδόν τραγουδώντας.

"Που πας έτσι καλή μου;; Σε ένα τέταρτο θα ειναι εδώ και συ δεν έχεις πλυθεί ακόμα;! Τρέχα αμέσως πάνω!!" Φώναξε. Η Μαμα μου όπως πάντα εχει ντυθεί σαν μια πραγματική κυρία εχει βάλει το make up της και το μακρύ της φόρεμα μαζί με τις ασορτί γόβες της. 

"Μα να μην φάω πρώτα;"

"Όχι,όχι,όχι! Πήγαινε ντύσου και ξυπνά γρήγορα και τον αδερφό σου! Ο Θεέ μου θα μας περάσουν για τρελούς αγενεστατους...!"

"Μαμα..relax! Δεν θα τους ρωτήσουμε κι ολας!" Ανέβηκα τα σκαλιά ξανά και μόλις έφτασα στο δωμάτιο μου και του αδερφού μου πήγα κατευθείαν στην ντουλάπα μας. Δεν μπορώ να καταλάβω  γιατί όλα πρέπει να τα έχουμε κοινά εδώ μέσα. Εντάξει,τον αγαπάω σαν τρελή τον αδερφό μου και τον λατρεύω απλά δεν νομίζω οτι θα πρέπει να γίνετε αυτο. Έκτος του άλλου,έχουμε ήδη ένα κενό δωμάτιο δίπλα στης μαμάς και του μπαμπά. Ευτυχώς μας υποσχέθηκαν οτι ο Calum θα "μετακομίσει" εκεί σε ένα μήνα περίπου.

"Για όνομα του θεού Calum μάζεψε τα εσώρουχα σου απο την ντουλάπα και βαλτα στο συρτάρι! Και τέλος πάντων μη τα σκορπίζεις έτσι στο δωμάτιο!!!" Είπα τσιρίζοντας για να με ακούσει απο το μπάνιο.

My neighbor {L.H}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora