Ξυπνάω αργά το απόγευμα και με το που νοίγω τα μάτια μου δεν θυμάμαι που ακριβώς βρίσκομαι.Σηκώνομαι και οι απότομες κινήσεις μου ξυπνάνε τον Michael.
"Μωρό μου που πας;" ρωτάει με ένα πονηρό χαμόγελο.
"Απλά πρέπει να φύγω..είπα στον αδερφό μου ότι θα περάσω από το σπίτι οπότε πρέπει να φύγω."απαντάω καθώς βάζω τα ρούχα μου και αμέσως μετά τα παπούτσια μου.
"Θα σε πάρω αργότερα!" λέει.
"Εντάξει...α-αντίο.." απαντάω και πλησιάζω την πόρτα του δωματίου.
"Έτσι θα φύγεις;;" η θλιμένη φάτσα κάνει την εμφάνιση της στο πρόσωπο του.Χαμογελάω ελαφρά καθώς πάω κοντά του και του δίνω ένα γλυκό φιλί.
"Σ'αγαπώ.." μου λέει.Το πιστεύω,πιστεύω πως μ'αγαπάει αληθινά.Τον ξέρω από τότε που είμασταν δημοτικό. Δε θα έλεγε ποτέ ψέματα για κάτι τέτοιο.Αυτό που είναι το δύσκολο στην περίπτωση μας είναι ότι εγω δεν μπορώ να του πω τις ίδιες λέξεις.Ή μάλλον μπορώ να τις πω αλλά δε μπορώ και να τις εννοώ..Απλά του χαμογελάω καθώς φεύγω.Κατεβαίνω την τεράστια σκάλα και με γρήγορα βήματα πλησιάζω προς την εξώπορτα.Την κλείνω και με το που βγαίνω από το σπίτι βλέπω να κατεβαίνει από ένα αμάξι ο....Ashton! Ο,θεέ μου τι θα του πω τώρα;
"Jessie;;Ο θεέ μου Jessie είσαι καλά;" λέει ενώ έρχεται τρέοντας στην αγκαλιά μου.Με σφήγγει τόσο που βγάζω έναν ήχο πνιγμού.
"Εντάξει Ash,και γω σ'αγαπάω!" λέω και γελάμε μαζί.
"Είσαι καλά Jess;;"
"Ναι,ναι είμαι μια χαρά..ήρθα απλώς να ξεκαθαρίσω κάποια μικροπράγματα με τον Michael μην ανησυχείς!Όλα είναι εντάξει.."
απαντάω προσπαθώντας να κρύψω την αλήθεια."Χαίρομαι.Δηλαδή...τώρα τ-τα βρήκατε;;" ρωτάει.
"Ναι,όλα είναι καλά." χαμογελάω.
"Ωραία,θα έρθεις στο πάρτυ σήμερα;" ρωτάει.Πιο πάρτυ; Δεν ήξερα τίποτα για κανένα πάρτυ..!
"Θα μιλήσω πρώτα με την Emily και την Lussy και αμα είναι θα σε δω εκεί.Αλλιώς θα σε δω στο σχολείο...αύριο."
"Εντάξει μικρή!Τα λέμε." μου χαμογελάει καθώς του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.Φτηνά τη γλύτωσα.Θυμάμαι πως έχω το κινητό μου στο αθόρυβο απ'όταν πήγα στου Michael.Το βγάζω από την τσάντα μου και βλέπω πάρα πολλές αναπάντητες από τον Luke και κάμποσες απότα κορίτσια.Ο,όχι ο Luke! Τον είχα ξεχάσει τελείως! Μα πως ε΄ναι δυνατόν να τον ξεχάσω; όχι θεέ μου,όχι...είμαι σε μια υπέροχη σχέση με τον Luke και πάω και κάνω έρωτα με τον Michael μα τισ το διάολο με έχει πιάσει;;!! Δε μπορώ να το πω,δε μπορώ να το πω σε κανέναν! Ούτε καν στην Emily.Θα με περάσουν για τρελή,ψυνανώμαλη,μια τσούλα που απατάει το αγόρι της με τον κολλητό της! Θεέ μου.Εχω βουρκώσει και τρέχω προς το σπίτι,δεν πρέπει να με δει ο Cal έτσι..Μπαίνω στο σπίτι και προσπαθώ να φανώ ήρεμη.
"Cal;;" φωνάζω.Ακούω γρήγορα βήματα στα σκαλιά και τότε βλέπω τον Cal να κατεβαίνει.
"Jessie!"χαμογελάει και με σφήγγει στην αγκαλιά του ενώ το ίδιο κάνω και γω.
"Jessie πες μου ότι είσαι καλά;; είχα ανησυχήσει τόσο πολύ για σένα!"
"Είμαι καλά Cal,είμαι καλά.Επίσης μίλησα με τον Michael και όλα είναι στη θέση τους πάλι,μην ανησυχείς για τίποτα!"
"Χαίρομαι μικρή μου!όμως εγώ τώρα πρέπει να φύγω.Θα πάω στην...κοπέλα μου!"
"Δε θα έρθεις στο πάρτυ;;"
"όχι,όχι σήμερα..εσύ θα πας;"
"Δεν έχω ιδέα ακόμη."
"Εντάξι θα σου τηλεφωνήσω αργότερα τα λέμε."
"Τα λέμε Cal!!" κλείνω την πόρτα και πέφτω με ανακουφιση πάνω της.
Ανεβαίνω τα σκαλιά και πέφω με δύναμη στο κρεβάτι.Είμαι έτοιμη να κοιμηθώ όταν ακούω θορύβους από το παράθυρο μου.Σηκώνομαι και βλέπω τον Luke να στέκεται στο παράθυρο του και να μου πετάει πέτρες.
"Γειά σου Jess...σε πήρα τηλέφωνο."
"Το ξέρω,απλά χρειάζομαι λίγη ξεκούραση και είπα να μην τηλεφωνλησω σε κανέναν προς το παρόν."
"Α..μηπως,μήπως θέλεις να κάτσω μαζί σου ή κάτι τέτοιο;;"
"Κοιτα Luke,αυτές οι μέρες ήταν πολύ δύσκολες για μ΄να έτσι χρειάζομαι λίγο προσωπικό χρόνο.Θα σου τηλεφωνήσω αργότερα εντάξει;"
"Ναι όπως θες.."
"Ωραία,τα λέμε!" πάω να κλείσω το παράθυρο.
"Jess...περίμενε!"
"Τι είναι;;"
"Θέλεις...να έρθεις στο πάρτυ..μαζί μου,το βραδυ;" χαμογελάω.
"Ναι,γιατί όχι;"
"Ωραία,θα σου τηλεφωνήσω πιο μετά,τα λέμε."
"Τα λέμε.." Πεφτω κατευθείαν στο κρεβάτι και κοιμάμαι.
Hi again,ανέβασα και σήμερα!! Να λοιπόν ένα #Lessie παρτ.Πως σας φάνηκε; Με ποιόν σιπάρετε την Jessie τελικά;; περιμένω σχόλια ΑΠ'ΌΛΕΣ ΣΑΣ!!!♥♥♥ Σας αγαπώ πολύ!
S T A Y B E A U T I F U L ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My neighbor {L.H}
Hayran Kurgu"Εκείνη. Εκείνη που με έμαθε να αγαπω. Εκείνη που μου έμαθε τι ειναι έρωτας,εκεινη που δε θα μπορέσω ποτε να ξεχάσω. Εκείνη και οι αναμνήσεις της θα μου μείνουν για παντα. Απο την πρώτη στιγμή πο την είδα χάθηκα. Χάθηκα σε ενα κενό,σε ενα όμορφο κεν...