song of the part: Say Something-A Great Big World,Christina Aguilera.
Ένας δυνατός θόρυβος που έρχεται από το κινητό μου με ξυπνάει και κατευθείαν ανοίγω διάπλατα τα μάτια μου ώστε να συννηδιτοποιήσω τι γίνετε γύρω μου.Το κοιτάω.Michael...για μια στιγμή διστάζω να του απαντήσω.
"Ν-Ναι;" ψυθιρίζω..
"Γειά σου μωρό μου,τι λέει; Θα πάμε μαζί στο πάρτυ;" το περίμενα αυτό.Περίμενα να γίνει κάτι τέτοιο,περίμενα ότι με την ανώριμη συμπεριφορά μου θα έμπλεκα τα πράγματα,περίμενα ότι ό,τι συνέβη με τον Michael δεν θα έβγαινε με τίποτα σε καλό,ότι θα κατέστρεφα την μικρού μήκους σχέση που έχω με τον Luke που είναι μόνο μερικές μέρες ή ίσως βδομάδες,περίμενα να μην έχω πλέον την ίδια άνεση με τις φίλες μου,τους φίλους μου,τους γονείς μου,όλους!Θέλω απλά να ξεσπάσω σε κλάματα.Όμως η παραξενεμένη φωνή του Michael διακόπτει τις σκέψεις μου..
"Εμ..Jess;" ρωτάει.
"Michael,προτιμώ να πάω μόνη μου ή κάτι τέτοιο." Δε μπορώ να συνεχίσω να μιλάω..Ένας λυγμός βγαίνει από το στόμα μου χωρίς θέληση.Κλείνω το τηλέφωνο πριν ξεσπάσω σε κλάματα ενώ εκείνος με ακούει.
Δεν έπρεπε να κάνω τίποτα με τον Michael.Σκέφτομαι όλες τις λίγες έστω στιγμές που είχα με τον Luke..στην αρχή τον μισούσα τόσο,δεν ήθελα να τον βλέπω!Τώρα όμως τα αισθήματα μου για εκείνον είναι τόσα πολλά.Θυμάμαι όλες τις στιγμές που είχα μαζί του,θυμάμαι όλα τα γλυκά και παθιασμένα φιλιά του,τη γεύση των χειλιών του,τον τρόπο που με αγκάλιαζε όταν εγώ χρειαζόμουν κάποιον κοντά μου,όλες τις στιγμές που με κοίταγε με αυτά τα γαλάζια πανέμορφα μάτια του,ο τρόπος που μου φέρθηκε,ο τρόπος που μου χαμογέλαγε! Τις φορές που με ανάγκαζε να χαμογελάσω όταν δεν ήμουν καλά...εκείνος μου έμαθε να χαμογελάω,να είμαι χαρούμενη,ότι μου πρόσφερε ήταν μόνο καλό,τίποτα κακό,τίποτα άσχημο,τίποτα που να με πλήγωσε.Ο τρόπος που με κοίταγε χαμογελαστός στην τάξη,την πρώτη στιγμή στην 'όχι και τόσο ρομαντική τουαλέτα μου' που ήρθαμε τόσο κοντά παρόλο που αυτό το κοντά ήταν τσακωμός,όταν άκουσα την πανέμορφη φωνή του,όταν έμαθα ότι τον λένε Luke και ήθελα να το παίξω σκληρή αλλά από μέσα μου ήξερα,ήξερα ότι αυτός ο άνθρωπος θα με καταστρέψει,ήξερα ότι θα με κάνει να τον αγαπώ τόσο πολύ,ήξερα ότι θα είναι η αιτία που δε προσέχω κανέναν και τίποτα όταν τον σκέφτομαι,ήξερα ότι θα την πατήσω τόσο άσχημα μαζί του.Αυτός ο άνθρωπος με κάνει να νιώθω τόσο ξεχωριστή,δεν ξέρω ούτε έχω μάθει ακόμη ποιός είναι ο Luke και τι άλλα μυστήρια κρύβει αλλά ξέρω,ξέρω ότι θα μάθω όλες τις πλευρές του,θα τις μάθω και τις καλές και τις κακές..και θα παλέψω,θα παλέψω μαζί του,με τα συναισθήματα μου,με όλα και με όλους μέχρι να βγω νικήτρια.Δε θέλω να τον χάσω,με τίποτα.Θα παλέψω,με όλες τις πλευρές του και τις καλές και τις κακές δε θα τον χάσω έτσι απλά.Τον αγαπώ,τον αγαπώ όσο τίποτα και ξέρω ότι θα δυσκολευτώ,θα πληγωθώ,θα ραγίσω την καρδιά μου όμως,αυτή είναι η Jessie που όλοι ξέρουν η Jessie που παλεύει γι'αυτό που αγαπά και όντως αυτή είμαι και αυτή θα μείνω.Αυτή είναι η Jessie που όλοι ξέρουμε.
STAI LEGGENDO
My neighbor {L.H}
Fanfiction"Εκείνη. Εκείνη που με έμαθε να αγαπω. Εκείνη που μου έμαθε τι ειναι έρωτας,εκεινη που δε θα μπορέσω ποτε να ξεχάσω. Εκείνη και οι αναμνήσεις της θα μου μείνουν για παντα. Απο την πρώτη στιγμή πο την είδα χάθηκα. Χάθηκα σε ενα κενό,σε ενα όμορφο κεν...