κεφάλαιο 5

426 57 8
                                    

Ανοίγω την πόρτα του σπιτιού σιγά σιγά για να μην ενοχλήσω κανέναν.Μπαίνω μέσα και πέφτω στο πάτωμα χαμογελώντας.

"Jessie??" ακούω μια παραξενεμένη φωνή απο πάνω μου.Κοιτάω και βλέπω τον μπαμπά μου να στέκεται από πάνω μου με ένα βλέμα σαν να είδε εξωγήινο.

"Εμμ...ναι.." σηκώνομαι βιαστηκά.

"Τι κάνεις παιδί μου;;"

"Ε-Εγώ..τίποτα εεμμμ....καληνύχτα μπαμπά θα τα πούμε αύριο γιατί άσε...δεν είμαι πολύ καλά νυστάζω τώρα...Καληνύχτα!!" λέω κάνοντας πως χασμουργιέμαι και ανεβάινω τρέχοντας τις σκάλες.Πιάνω το χερούλι της πόρτας.Μμμ...στην αρχή έλεγα στον Calum ότι δεν θέλω με τίποτα να βγω με τον Luke. Αν μπω τώρα μέσα και του πώ ότι πέρασα τέλεια θα με περάσει για τρελή που δεν ξέρει τι θέλει. Καλύτερα να το προσπεράσω! Ανοίγω και βλέπω τον Calum να κάθεται στο κρεβάτι και να με κοιτάει κάπως ανύσηχος.

"Jess;;" μου ψυθιρίζει. Εγώ απλά βγάζω τα παπούτσια μου και πάω στο μπάνιο.Μα γιατί δεν του μίλησα; Μπορεί να ανησυχούσε.Ναι αλλά δεν μπορώ να του πω την αλήθεια. Αλήθεια δεν έχω ιδέα τι να κάνω. βάζω τις μπιτζάμες μου πλένω τα δόντια μου και πάω ξανα στο δωμάτιο.

"Jessie;;!" ξανα ακούω.

"Nαι,Calum;;!!" του απαντάω φωναχτά.

"Μα τι έχεις Jessie;; Πες μου ότι τόλμησε και σε ακούμπησε;;! Εάν το έκανε θα πάω αυτή τη στιγμή δίπλα και θα του σπάσω τα μού-"

"Calum,Calum δεν έγινε τίποτα αλήθεια. Όλα είναι εντάξει."

"Jessie είσαι σίγουρη; Θέλω την αλήθεια!"

"Ναι Calum σταμάτα να μου φέρεσαι σαν να είμαι 10!"

"Απλα...απλά προσπαθώ να σε προστατέψω Jessie! Νοιάζομαι για σένα μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αλλά σ'αγαπάω! Και φυσικά ξέρω ότι δεν είσαι 10 αλλά είμαι αδερφός σου και ξέρεις ότι πάντα νοιαζόμουν για σένα και πάντα θα νοιάζομαι ακόμα κι όταν γίνεις 40!" αρχίζει να φωνάζει. Νιώθω πολλές τύψεις που του μίλησα έτσι.

"Σουτττ...το ξέρω το ξέρω! Χίλια συγγνώμη Calum δεν ήθελα να σου μιλήσω έτσι και γω σ'αγαπάω,σε λατρεύω!" του ψυθιρίζω καθώς πάω προς το κρεβάτι του και τον παίρνω μια σφυχτή αγκαλιά.

"Εντάξει,εντάξει.Τι λες να κοιμηθείς μαζί μου σήμερα;;" μου λέει χαμογελώντας.Του γνέφω καταφατικά και εκείνος με παίρνει αγκαλιά καθώς ξαπλώνουμε.

~~

"Καλημέρα μικρή." ακούω μια φωνή δίπλα μου καθώς ανοίγω τα μάτια μου.

My neighbor {L.H}Where stories live. Discover now