TANITIM

1K 159 110
                                    


Bazı yıldızlar vardır; umutsuzluk vaat eder. Öyle ki , bir an güneşin
doğuşunu seyre dalmayı özlersin.

Bazı geceler vardır. İyi geceler derken bile içinden keşke dedirten geceler.

Bazı acılar vardır, tarifi imkânsız. Durup bakarsın arkana; ve söyleyecek hiç bir şeyin yoktur.

Bazı dertler de vardır dermanı olmayan. Paylaştıkça çoğalan.

Hatta...bazı hıçkırıklar vardır. Sesin dışarı çıkmaz. Çıkamaz! Öylece siner bir köşeye ve yutkunursun.

Bir de bazı gözyaşları var. Hiç akmaz... Ah unutmadan bir de bazı parçalanmış kalpler var, aslında hiç yok...

"Aşk mı bu ? Asla! Bunun adı yok. İsmi konmamış bir şey bu. Korkarak sevmek... Severken ölmek bu. Bir kelebeğin yarına aşık olması, sudan korkan bir balığın buz mavisi gözlerini ezberlemesi bu. "

-Masal Kaya

" Sen bana uğruna ölmeyi değil, yaşamayı öğrettin. Kaybolmayı, sevmeyi, kendim olmayı öğrettin. Sen bana uçmayı öğrettin. Sen bana yanlış olduğumuzu, ben sana yanlışlar arasında en doğrusu olduğumuzu öğrettim."

-Yağız Ulusoy

Sevdiği, değer verdiği insanları kaybeden onların külleriyle birlikte ölen genç bir kız.
Sevdigi ve sevebileceğini düşündüğü iki kadını da kaybeden onların külleriyle hayatta kalmaya çalışan genç bir adam.

Biri kendi külleriyle yeniden doğarken diğeri; kendi külleriyle ölüyor.

-"Biz yanlışız."

-"Biz yanlışlar arasında en doğrusuyuz."

/ RİTİM / Ölümün Derinliği






-Serpil Altay

Ritim~Ölümün Derinliģi~#VYM_2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin