UYKU ilacı

678 38 1
                                    

Bi anlık korksam da elimi tutan kişinin benim yaşlarında kız olması içimi rahatlattı. Uzun boylu esmer ve bi okadar da siyah uzun saçlara sahipti.korktugumu anlamış olacak ki

"korkuttuysam özür dilerim afedersin ama içeride başkası var .Müdür musafiri varken rahatsız edilmekten hiç hoşlanmaz. Senin iyiliğin için.

"a öylemi uyarın için çok saol"

"önemli değil .Bu arada ben Elif ya sen?

" Ayça ben "

"Çantayla geldiğine göre artık buralimisin sanirim.
"Ewt öyleyim ama en kısa zamanda gidicem burdan ."

"ya oylemi ne diyeyim artik hakkında hayırlısı"
Müdürün kapısına bakıp
"Musafiri gitti artık girmen için bi engel yok"

ona başımla tamam anlamında ileri geri salladim.Aslın da kız iyi birine benziyordu.
Tabi tanımadan bilemessin dimi?
Müdürün odasına doğru yol aldım. Kapının önüne geldiğim de bir defa vurup içeri girdim.
İçeri girdiğim de burnuma güzel parfüm kokusu geldi.Oda benim odamın 2 katıydı yani büyüktü. Beni gülümsemesiyle karşılayan orta yaşların da kumral zarif bir bayandi.

"Hoşgeldin canm buyur bakalım "

Çantamı kapının kenarına koyup kadının olduğu masaya doğru yaklaştım.

"hoş buldum efendim ben Ayça. "

Annem her zaman yabancı birileriyle konuşurken konuştuğum kelimelere dikkat etmemi söylerdi.

"merhaba Ayça ben de Sevilay seni taniya bilirmiyim öncelikle"

"Tabi ben Ayça Önder, 16 yaşındayım ama 10 gün sonra 17 olucam.Atabey anadolu lisesi 11 sınıf öğrencisiyim. "

"peki buraya geliş sebebin tatlım "

"Buraya geliş sebebim ,ben annemle yaşıyordum .Bi gün okuldan eve geldigim de annemi kendi asmış olarak buldum.Baban nerde dicek olursanız ben küçükken bizi terkedip gitmiş. Ev sahibi benide evden çıkarınca kira yüzünden tabi.Sokakta kaldım gidicek kimsem olmadığı için buraya geldim.

"anladım tatlım buraya gelmekle iyi yapmışsın. Şimdi bana kimliğini ver seni kaydedeyim artık burali olma vakti.Sakın korkma burası senin için artık bi yuva gibi . iyi arkadaşların olucak aynı okul gibi düşün. "

"Okula devam edicekmiyim? peki"

"ah tabikide okuluna devam ediceksin ."

kimliği çantadan çıkarıp verdim.Sevilay hanım kapıya doğru bakarak Eliff diye bagirdı.Az önce kapıda konuştuğum kız içeri girerek buyur Sevilay anne dedi. Sevilay annemi?

"Elif arkadaşını senin kaldığın odaya götür. Ordaki boş yatak artık onundur. "

"Tamam Sevilay anne"

Ayağa kalkarak teşekkür ettim.Elifin peşine takılıp bi kat aşağıya indik.Köşedeki kapıdan içeri girdi tabi bende kapıyı kapayıp bana cam kenarındaki boş yatağı gösterdi.

"Artık orası senin hadi yerleş bir an önce sonrada eğer istersen sana yetimhaneyi gezdiririm"

"Olabilir teşekkürler "

Elif bana gülümseyerek dışarı çıktı .Ben de odayı incelemeye başladım.

Pembe duvarlara sahip olan bu odada 5 yatak vardi her bir yatağın yanında küçük dolaplar bulunuyordu.Yatak örtüleri açık pembeydi.Köşede duran masanın etrafında 5 sandalye bulunuyordu.Perdeler beyaz, halı yerine fayanslar vardi.Sıradan oda işte .Ben etrafı incelerken içeriye kısa boylu sarışın bi kız girdi.Önce bana anlmaz bakışlar atıp sonrada konuşmaya başladı .

"hırsız mısın yoksa yeni falan mı?

Hadi ama okulda olsa anlarım yeni falan ama burda yeni kelimesi fazla komik duruyor.

"yeni demiyelim biz ona sadece burda kalicam okadar"

"burda kalicam derken yani artik buralisin"

"evet ama bir süreliğine en kisa zaman da gidicem"

"peki ben bu arada adım zeliha ama sen zeliş desen de olur"

"peki ben de Ayça "

"ismin güzelmiş "

"saol senin de"

"ya güzeldir çünkü annemin adı "
annnesinin adı mı? nasıl olur ki.

"Şaşırdın dimi normaldir doğum sırasında annem vefat etmiş ,babam da annemin hediyesi diye onu hiç unutmamak için annemin adını vermiş .Anneme gore babamin ilk aşkıymiş .Babam annemi çok sevdiği için beni birda bırakıp annemin yanina gitti.Bu dünyaya hediyelerini bırakıp gittiler. "

Sanırım burda öğreneceğim hayat hikayeleri benim hayatimdan daha da kötü. Burada yaşıyan bütün kızların ayrı ayrı hiçbiri bir birine benzemeyen geliş sebebleri var. Kimisi annesini babasını hiç görmemiş kimisi terk edilmiş yada ailesini kaybetmis.Aslında belkide buradakilerle göre çok şanslıyım çünkü anne kokusu nasıl bişey en iyi ben bilirim.Ben annemi kaybetmeden önce her gece annemle uyurdum onun kokusunu içime çeke ceke.kokusu apayrı bi güzeldi cennet kokusuydu benim için. Peki ya şimdi nolucak benim uyku ilacim oydu.

"Şanslıyım ewt ama annemin kokusunu ne kadar idare ederim ışte orası meçhul "

yetimhaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin