Selam arkadaşlar biliyorum ne zamandır yb gelmiyordu sizi beklettigim için üzgünüm inşallah bu bölümle telafi ederim.#####
Fotoğrafta annem ve ben vardım. İlk okula baslıyacağım zamanlarda çekilmiş bir fotoğraf, okuldan vesikalık foto istemişlerdi, annem de bide bizde beraber çekinelim demisti.İşte bu o foto ama ne işi vardı burda yoksa hayır ya babam gelmiş olamaz demi gelse ilk beni bulurdu heleki annemin oldugunu biliyorsa off ya.
Ama artık o umrumda degil sonuçta bizi bırakıp gitmiş demi yani.
Mezarın en başına geçip oturdum.
Ne dicektim ki ona ,onu nasıl özlediğimi
söylesem duyacakmıydi hayir duysaydi
her gece gelirdi yanıma.Ama olsun beni duyacak bigün gelecek yanıma.
" Annem bak ben yine geldim yanına zaten gidecek başka yerim yok bi sen bide yurt .Anne bu çiçekleri bu fotoğrafı babam getirdi demi.
Baba demeyi beceremiyorum demi anne ,hatta anne kelimesi bile yabancı gelir oldu.
16 senedir neredeyse her kurduğum cümlenin içinde anne kelimesi geçerken şu 3 hafta içinde ise en fazla 3 yada 4 defa çıktı anne kelimesi sence fazla ironi degilmi ANNE. Neyse ya seni daha fazla üzmek istemiyorum.
Ne de olsa hayat bu yarına ne olacağı belli olmaz belki çok yakın zamanda yanına gelirim anne sonzuza dek beraber yaşarız. "
Gözlerim yanmaya başlamıştı. Daha fazla tutamicaktim kendimi .Hemen koşarak annemin mezarından uzaklaştım. Annem benim aglamama dayanamazdı. Arkama döndüğüm de annemin mezarını neredeyse goremiyordum.
Ama yinede beni duyduğunu biliyordum.
' hoşçakal Anne yine gelicem yanına'
Mezarlığın kapısından çıkıp yürümeye başladım agliyordum canım çok yanıyordu .Yurda gitmek gelmedi içimden ,saate baktığım da 9.4 geçiyordu. kaç kaç nereye diyip okula gitme kararı aldım .
Ana yola çıkıp otobüs beklemeye başladım , yola diktim gözlerimi arabaların biri gidip biri geliyordu acaba kactanesinin icinde anne babalar vardı.
Çocukları için kimbilir ne hayaller kuruyorlardi onların gelecekleri için, acaba çocukları onların değerlerini biliyor muydu .Ben böyle düşünürken otobüs geldi .Aman allahım bune kalabalık içi tıklım tıklım şimdi binmessem okula daha da geç gitmiş olacaktım. Artık yapacak bişey yok diyerek bindim otobüse kartimi basıp ileriye doğru gittim .
Yaşlı teyzeler yine doldurmuşlar koltukları hayır yani tabikide biz gençlerin oturup onların ayakta durması yanlış bişey ama her günde bunlar nereye gidiyor anlamıyorum,otur evinde uzat bacaklarını ne guzel ya ama bunlarda pek akıl kalmamış yada benim aklım ben den önce yaşlanmış .Ben yine böyle düşünürken karşımda duran 2 çocuğun beni kestiğini yeni farkediyordum.
Bunlarda ne tur manyak anlamadım hayır yani güzel olsam yine tamam ama bu tipede bakılmaz ki saçlar dağınık falan gözler şiş. Esmer olan yanındaki kumral çocuğa yaklaşıp bişey dedi.Kumral kafalı çocuk bana bakıp gülmeye başladı. Sonrada gözleriyle beni bir süzüp yanindakine ,benim duyabilecegim şekilde
"çok haklısın knk kesinlikle katılıyorum "
Diyip ikiside gülmeye başladı, gözlerimi devirip etrafı izlemeye başladım .Okula cok az kalmıştı ki arkadaki salak çocukların daha fazla gulmesine dayanamayıp,
şoföre' burda inicem 'diyip bağırdım
kenarda durup kapıları açtı hemen indim otobüsten fakat o çocuklarda benim gibi indiler otobüsten. Onları fazla takmayrak
hızlı adımlarla okulun yolunu tuttum fakat onlar da arkamdan geliyordu.Daha fazla dayanamayarak arkamı döndüm. Ben den bu haraketimi beklemiyor olacaklar ki şaşırdılar.
'Siz ne yapmaya çalışıyorsunuz beni niye takip ediyonuz oğlum'
esmer olan 'seni takip ettiğimizi nerden çıkardın biz okula gidiyoruz. Ama istersen rotayı sana cevirebiliriz ha nedersin?
'lan siz beni ne sanıyorsunuz fahişe yada orosbumu ha ben onların hiç biri degilim gidin onların peşinden aptallar'
"sakin ol güzelim zaten bizde zor olanı seviyoruz onlar çok kolay oluyorlar ama senin gibiler daha zevk veriyor bize demi knk?"
"ah ewt ya aynen öyle "
gözlerim dolmaya başlamıştı şuan napmam gerekiyordu kaçsam zaten yakalarlardi.Sarışın olan üstüme dogru gelip bana daha da yaklaşıyordu. kafamı yana cevirdigimde ara sokak gormemle koşmam bir oldu.Ama onlarda arkamdan kosuyorlardi.Hadi ama ya bu hayatın bütün kötülükleri benimi bulurdu.
Arkama baktığımda bana daha da yaklasiyorlardi.Tam önüme dönerken taş gibi birşeye carpmam bir oldu, Gözlerim bulanık görürken neye carptigimi fazla algilayamiyordum,biraz kendime gelir gibi olurken biri kollarimdan tutup beni ayağa kaldırdı.
Karşımda son derecede yakışıklı ve dünyanın 4/3 denizlerle kapliyken bunun ise 4/3 kaslarla kaplıydı. Şuan arkamda 2 tane sapık beni kovalarken ben bu düşünceleri nasıl kuruyorum anlamıyorum. Hemen kas yığınının arkasına geçip lütfen bana yardım et dedim.
Çocuk gözlerimin içine bakıp
"Hayır" dedi.
'Ah çok saol ya ne bi dakika hayir mi? '
"evet "
'ya lütfen yani gücüm yetseydi senden yardım istemezdim demi suan iki sapık peşimde ve her an tecavüze ugrayabilirim' off ne diyorum ben yapiç bir sırıtısla beni baştan aşa süzüp
"korkma çirkinleri tecavüz etmezler "dedi
'ah gerizekali ne sanıyorsun sen kendini'
"sen bana gerizekali mi dedin?"
'noldu cirkin kizlardan hakaret isitmeye pek alışık değilsin sanırım '
"Bak o konuda haklısın genelde çirkin kızlar bana hakaret etmek yerine altima yatmayı tercih ediyorlar"
Ay allahım kendini beğenmiş ukala nolucak gerizekali işte.
Arkama baktığım da bana yaklaştıklarını gormemle önüme döndüm ukala sey bana hala sırıtiyordu .kimseden yardım yok diyip tekrardan koşmaya başladım. başka bir sokağa girip koşmaya devam ettim.Hayır yani o kadar kas yapmışsın bari bir işe yara demi beni bu kadar ugrastiracagina .Tekrardan arkama baktığım da kimseyi gorememem şaşırmama neden oldu.Yinede koşmayı bırakmayıp dahada koştum okulun önüne geldigim de nefes nefese kalmıştım. Ama o ikiliyi sanırım atlatmıştım .Üzerimi düzeltip okulun bahçesinden içeri girdim.Yine her zaman ki gibi dikkatleri üstüme çekmeyi başarmıştım.Ecren hemen yanıma gelip
"iyimisin bişey mi oldu"demişti pek samimi olmasakta bir birimizi kolluyorduk .Kafamı sallayıp
' hayır hiç bir sorun yok sadece koşarak geldim okadar'
yalan söylemek zorunda kalmıştım eğer arkamdan iki sapık kovaladı deseydim daha çok dikkat cekecektim çünkü Ecrenin ağzı pek sıkı değildi .
"okula niye geç kaldın ki"
' şey sabah otobüsü kaçırdım zaten de gec uyanmistim yani öyle'"ha bu arada sınıfa müdür geldi seni sordu sen olmayınca da muhakkak yanıma gelsin bi ara dedi"
'Ya oylemi peki ozaman ben bi gideyim odasına bakalım derdi neymiş'
"Tamam ozaman sen git eğer birşeye ihtiyacın olursan soyle bak tamam mi?
'tamam'
ona gülüm seyip okulun ana kapısına dogru ilerledim bakalım başıma yine ne gelecek .#####
işşallah bölümü begenmissinizdir
sizi çok seviyorum
votelerinizi esirgemeyin benden