- je (wattpad) naam: Alice_RV
- naam van je verhaal: Elements
- wat info over je verhaal:
Als Avè een brief krijgt van een vreemde oude man veranderd haar leven drastisch. Ze krijgt telkens meer mysterieuze visioenen en ze krijgt bijzondere krachten die in korte tijd steeds sterker worden.Maar als ze erachter komt dat ze in levensgevaar is moet ze al haar dierbaren verlaten en een leven beginnen op een vreemde locatie.
- waarom je het verhaal bent gaan schrijven:
Ik ben het verhaal gaan schrijven omdat ik het idee in mijn hoofd kreeg en heel graag een boek wou schrijven. Ik kwam er eigenlijk ook op toen ik aan het zwemmen was. De personages zijn allemaal weer gebasseerd op mensen die ik kon of nog ken. Avé, de hoofdpersoon doet me denken aan een vriendin van vroeger. Haar tante lijkt een beetje op mijn oma en Helene, Avè haar vriendin lijkt weer qua karakter op mij
- taal?: Nederlands
- wat voor genre: Fantasy
- wat je wilt; meer lezers, tips of een idee of het verhaal wel leuk is: Ik wou graag wat reacties over mijn boek, en wat ik kan verbeteren.
Eerlijk gezegd doet het verhaal me een beetje aan de serie avatar denken, ik weet niet of dat ook de bedoeling is? Met die stammen en zo. Avatar had er 4; lucht, water, aarde en vuur. Maar ik vind het wel een leuk verhaal. Het is origineel bedacht qua begin, aangezien ze in de serie. Misschien is het een tip om het middenstuk van het hoofdstuk hieronder wat meer op te delen in alinea's of zo. Nu is alles een beetje aan elkaar geschreven daar en dat leest -voor mij dan- een stuk onrustiger. Zo kan je bijvoorbeeld een extra alinea creëren als avè naar bovenkomt en Helene ernaast dobbert in een zwemband. En bijvoorbeeld ook zodra ze het water uit gaan. Ik vind dat zelf namelijk een stuk rustiger lezen en op de één of andere manier kom ik ook sneller door de verhalen heen op die manier.