Girlzzzpowerrr; logboek

93 3 0
                                    

Naam: @girlzzpowerrr

Info:

Zoals jullie al weten gaan wij dus een logboek bij houden (als jullie het hebben gelezen hé) We zijn 2 lachen, gieren, brullen meiden en gaan dus een komisch logboek bijhouden! Wij hopen dat jullie het leuk vinden anders heb je even pech! Er komen gekke verhalen in voor, natuurlijk ons logboek en redelijk veel fantasie! Nou wij gaan even wat inspiratie opdoen door wat cupcakes te gaan eten mmm! nou ja we moeten ze natuurlijk eerst wel bakken... dus doei tot nooit (ja duh we ontmoeten jullie toch nooit in het echt) PS volg onssss dat is lachuuhhh

Waarom ben je dit gaan schrijven:

Omdat we veel in ons leven meemaken en dat wouden we opschrijven en omdat we vaak melig zijn!!!

Taal: Nederlands

Genres: Humor en fantasie

Wat we willen: Het liefst alles! Tips, meer lezers en of het verhaal wel leuk lijkt.

Mijn reactie:  We willen jouw reactie ook graag!!! Het lijkt mij best een grappig verhaal. Serieus bij het proefhoofdstuk moest ik stiekems lachen (me ouders denken dat ik aan mijn Duits presentatie van morgen werk, help!), maar het lijkt mij wel een leuk/orgineel verhaal.

Proefhoofdstuk:

Wij gingen vanmiddag dus cupcakes bakken en ja dat is echt moeilijk voor ons... Oké we beginnen bij het begin. We wouden dus cupcakes bakken en gingen dus kijken voor de ingredienten. Je verwacht het al... we hadden dus geen cakemix, wij dus onze moeder bellen dat ze cakemix moest halen en toevallig was ze net in de winkel. Wij gingen in de tussen tijd nog met Noa (onze hond) wandelen toen kwamen we echt zo'n grote hond tegen! Niet normaal! hij begon te blaffen en we waren redelijk bang. Wij snel wegrennen en we kwamen al snel weer thuis. Onze moeder was net thuis en ze had cakemix meegenomen. We pakten alle ingredienten en natuurlijk gingen we mixen maar we waren zo dom om de handleiding niet te lezen en wat doen we... we doen alles direct in één kom en ja we beginnen met mixen. Dan snap je wel dat alles overal heen stuift en onze gezichten zaten eronder! Onze moeder vond het niet erg grappig dus moesten we alles opruien. Toen we dat hadden gedaan gingen we het beslag in de vormpjes doen en lieten we ook nog eens het cakebeslag vallen. Noa kwam eraan stormen en begon alles op te likken wat natuurlijk niet mocht dus na één lik werd ze al weggetrokken. Konden we wéér gaan opruimen! Toen we dat hadden gedaan deden we met het het beetje beslag dat we nog hadden. Nu zit het in de oven maar het ziet er nog wel lekker uit....

ReclameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu