Dit is een verhaal waarin:
- ik reclame maak voor mensen hun verhalen
- als mensen ideeën hebben voor een verhaal, maar niet zeker weten of het wat is, kunnen ze een berichtje insturen en dan plaats ik het idee hier en kan je reageren of het je leuk lijkt of niet.
- als mensen tips nodig hebben, kunnen ze het naar mij sturen en ik zet het dan hier. Dan kunnen mensen hun tips geven en delen
Als je wilt dat het gebeurt moet je:
1. Mij een privé bericht sturen, met wat informatie.
2. Ik geef je een van mijn mails en dan kan je daar het 'proefhoofdstuk' naartoe mailen. Ik kan niet kopiëren uit mijn privé berichten, vandaar mailen.
3. Ik zet de informatie en het 'proefhoofdstuk' in een 'hoofdstuk' en zet het (zo snel mogelijk) online. Je krijgt alle credits en het 'hoofdstuk' over jou verhaal word aan je opgedragen.
4. Je krijgt (hopelijk) (meer) reads/tips.
Wat er in het privé bericht moet staan:
- je (wattpad) naam
- naam van je verhaal
- wat info over je verhaal
- waarom je het verhaal bent gaan schrijven
- welke taal?
- wat voor genres
- wat je wilt; meer lezers, tips of een idee of het verhaal wel leuk is
- of je mijn mening ook wilt, die zet ik dan bij het 'hoofdstuk' namelijk
Waarom ik dit 'verhaal' ben gestart: omdat het me wel wat anders leek, in tegen stelling tot alle fanfics die ik maak. Ik ga niks stelen of wat dan ook.
~~
Het mogen van alle verhaal genres zijn. Echt alles.
~~
Iedereen voel je vrij om te reageren en tips te geven en zo, maar 1 ding: 100% eerlijkheid. En geen haat reacties op mensen. Die verwijder ik.
Als een verhaal voor jou slecht geschreven is, geef dan een tip, maar ook iets wat je wel leuk vond aan het stuk dat je las. Bijvoorbeeld:
Je verhaal lijkt me super leuk, maar als je aanhalingstekens gebruikt wanneer mensen wat zeggen, zou het veel duidelijker zijn wanneer iemand wat zegt.
Zoiets...
~~
Boven de 5000 reads komt je verhaal niet in dit 'verhaal'. Ik moet ergens grenzen trekken. Sorry.
~~
Oké, dat was het.
Xx