Veraxjelienx; Love Or Dead

75 2 0
                                    

Naam: @veraxjelienx

Naam verhaal: Love or dead

Info: Floor is een meisje van 16 jaar, ze woont in Alkmaar en heeft het niet zo naar haar zin. Ze heef eigenlijk niet zo veel vrienden, alleen Rosalie. Maar als Floor ruzie krijgt met Caity komt ze erachter dat Caity de nicht van Rosalie is, en al die dingen die ze tegen Rosalie heeft gezecht over Caity... Zou Rosalie haar nou nog wel mogen? Op straat komt ze een jongen tegen die haar vriendschappelijke vriend wordt. Ze kan voor haar gevoel alles tegen hem zeggen, ze vertrouwd hem. Oppeens krijgt Floor een naar smsje van haar vriendin. Als ze weer op school komt wordt ze gepest. De jongen probeert haar te helpen maar wordt dan ook gepest. Als Floor hem dan verkering vraagt gaat het helemaal anders dan dat ze verwacht had...

Waarom ben ik het gaan schrijven: Omdat ik het cool vond om een echt boek te gaan schrijven

Genres: Tienerfictie en Romantiek

Wat ik wil: het liefst alles Tips, meer lezers en of het verhaal wel leuk lijkt. Wil je mijn mening ook? Dat wist ik niet zeker, maar hier is ie: Het lijkt me opzich wel een leuk verhaal! 

proefhoofdstuk:

'Dag lieve schat'! Roept oma vrolijk als Floor binnen komt lopen. 'Hoi oma, hoe gaat het met u'? 'Ach lieverd hoe het met mij gaat'? 'Nou je weet ik wordt steeds ouder, en mijn hard gaat steeds meer achteruit maar voor de rest gaat alles wel z'n gangetje hoor'. Floor knikt, 'nou oma ik hoop dat u nog wel even te gaan heeft, ik wil je namelijk niet kwijt. Vooral nu niet omdat... omdat...' Floor stopt met praten en krijgt tranen in haar ogen. 'Lieverd wat is er aan de hand'? vraagt oma en drukt haar tegen zich aan. Floor praat met een rilling in haar stem verder. 'Het gaat op school en thuis niet zo goed, ik heb amper vrienden en ze plagen me heel erg, het loopt bijna uit tot pesten'

ReclameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu