- je (wattpad) naam: brittlovebinky
- naam van je verhaal: de hongerspelen broer en zus
- wat info over je verhaal: het gaat over de zoon en dochter van Katniss en Peeta die allebei moeten meedoen aan de hongerspelen er mag er maar 1 winnen maar wie word dat?
- waarom je het verhaal bent gaan schrijven: ik vind de hunger games reeks helemaal awsome en dit leek me een leuke vervol fictie daarop.
- welke taal?: Nederlands
- wat voor genres: fanfictie
- wat je wilt; meer lezers, tips of een idee of het verhaal wel leuk is: meer lezers & tips
- Proefhoofdstuk:
Katinka en Gisnar stappen op hun strijdwagen, Katinka heeft een zwarte jurk aan met pofmouwtjes en een pofrok, de rok begint onderaan rood te kleuren en overal zitten steentjes in het rood, de jurk komt tot haar knieën. Aan de zijkanten zitten twee grote engelen vleugels die rood een zwart kleuren. Katinka heeft lang krullend haar die in een sluier om haar heen zwieren. Op haar hoofd staat een kleine zwarte kroon, in haar oren zitten kleine vlammetjes en haar make-up bestaat uit een dikke zwarte verf op haar ogen die heel sierlijk in een klein krulletje eindigt. Op haar ogen zitten kleine rode en oranje steentjes. Ze heeft een lichtroze glanzende lipgloss op.
Gisnar heeft een zwart pak aan met een lange cape die achter hem hangt. Hij heeft een grote staf die helemaal versiert is met goude krullen en rood/oranje steentjes. boven op de staf zit een grote rode bol met goude krullen. Ook Gisnar heeft een kroon op maar dan een die over zijn hoofd loopt in ern kringetje op zijn ogen staan goude en rode lijntjes getekend. Zijn shirt bestaat uit een middelpunt van glas en daar achter zit nog niks.
Dan krijgen ze het teken om te gaan, bij Katinka komt er vuur uit de vleugels en kroon. Bij Gisnar komt er vuur uit de cape, bol, kroon en uit het glas op zijn buik. Het publiek gaat uit zijn dak en Ceasar's dag kan niet meer stuk. Hij blijft maar omroepen: "Daar is de familie fire! Net als hun ouders staan ook zij in vuur en vlam, het is ze alweer gelukt, een hartelijk aplaus voor district 12 mijn favoriet!" Alle ogen zijn op Katinka en Gisnar gericht als ze elkaar een knuffel geven, het publiek kan zijn ogen niet van hun af houden. Er wordt nog een korte toespraak gehouden en dan rijd iedereen weer terug.
Als ze terug zijn worden ze blij onthaald door Katniss, Peeta, Effie en hun stylisten. Effie gilt opgewonden dat we het fantastisch hebben gedaan en dat we vast veel sponsors krijgen. Ik wil het geloven maar ik kan het niet.
~~
Persoonlijk vind ik dat het een heel erg leuk verhaal is. Yup, ben het ook gaan lezen ^^. Ik ben een fan van de hungergames, maar ik heb geen behoefte om er een fanfic over te schrijven, daarom vind ik het erg leuk dat andere mensen zulke dingen doen. Dus ik zou zeggen: ga zo door! Ik ben niet zo goed in tips, dus dat laat ik aan de rest over....
Xx