H4 (training van Jeff)

157 10 2
                                    

Pov Tessa...

Ik en noëlle zijn al een tijd wakker. Iemand klopt op de deur,het is Ben.
"Meiden, de training gaat zo beginnen. Slender wil dat jullie naar beneden komen". Ik doe de deur open "We komen eraan" Ben loopt de trap af.
"Zullen we?' vraagt noëlle aan me. Ik knik en samen lopen we naar beneden.

Daar staan Ben, Slender, Hoody, Jeff, Masky en Sally op ons te wachten.
"Vandaag begint jullie training, volg mij maar"
Slender en de rest lopen naar de achterdeur en wij volgen ze. We lopen naar buiten een groot veld in. "Jullie training word gegeven door de proxy's, Jeff zal jullie combat training geven, Hoody sneaken, Masky evenwicht, Ben afleiding en intimidatie en Sally jullie snelheid. Ik zal jullie later een eigen categorie geven. Eerst Jeff" Slenderman stapt opzij en Jeff komt naar voren. "Laat maar eens zien" Jeff rend op ons af en wij springen opzij. Hij komt weer op ons af en ik buk opzij en laat hem over mijn voet struikelen. Jeff valt recht op zijn gezicht. "Dus jullie willen het zo spelen" zegt hij geïrriteerd en staat weer op. Hij sprint naar noëlle en duikt op haar, noëlle daarintegen doet een koprol naar achter en werpt zo Jeff van haar af.
Dan komt hij naar mij. Ik pak zijn arm en draai hem om, ik hou mijn arm bij zijn keel. "Geef je nu al op?" Ik geef hem met mijn elleboog een klap op zijn hoofd. "Auw!!! waar was dat goed voor?" Vraagt Jeff terwijl hij over zijn hoofd wrijft, ik laat hem los. Met mijn handen in mijn zei lach ik naar hem "Als je stopt met zeuren kunnen we verder". Jeff zucht en mompelt in zichzelf "meisjes". Ben stapt naar voren "Goed gedaan voor een eerste keer. Nu krijgen jullie afleiding en intimidatie van me. Laat maar eens wat zien'....

CreepypastaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu