Volgende dag
'Meiden, dit word een speciale dag. We gaan vandaag kijken of je mentaal een proxy bent. Als het gaat, blijf je bij ons, als je faalt, ben je dood. Fire gaat eerst.
Pov fire
Wat gaat er gebeuren? Ik ben bang, maar ook benieuwd. Dit kan wel eens het einde van mijn leven zijn... Slender zei dat deze test me mentaal kon breken... misschien herriner ik wel mijn ongeluk...
We gaan naar een open plek in het bos. Ik werd op de grond getild... toen werd alles zwart...
Flashback..
Ik sta in de stad. In een drukke winkelstraat... ik voel me veilig.. maar ik heb het gevoel dat er iemand naar me kijkt...
Pov Jeff
Ze mag me niet zien.... maar ik wil haar niet dood hebben... ik mag ook niet falen, anders ga ik eraan.. Fire begint te lopen.. ik loop achter haar aan. Ze komt bij een dunne straat. Ze wil de straat oversteken, maar er komt een auto aan...
Pov fire
Oh nee! Niet opnieuw!! Ik kan niks meer.. ik ga eraan...
Pov Jeff
Ze gaat eraan... maaar ik moet haar redden! Maar anders faal ik... wat moet ik doen?!
Pov Fire
Hey! Ik kan die auto natuurlijk ook stoppen! Ik laat vlammen uit mijn handen oplaaien en ik richt ze op de auto. YES! het werkt! De auto stopt!
Pov jeff
Yeah! Ze is niet dood. Maar nu moet ik mijn missie volbrengen...
Pov Fire
Het is gelukt! Ik hoef alleen nog maar die gast achter me te verslaan!
Opeens hoorde ik een stem in mijn hoofd. Hij was sterk. Het was mezelf.. Dood hem.. hij heeft je leven verpest.. dood hem...
Hij had het tegen de bestuurder van de auto. Meteen draaide ik me om naar de auto. Hij wilde wegrijden. Ik bleef staan.
'Hey! Uit de weg!!' zei de bestuurder. 'Nope' zei ik en ik sprong op de auto.
Ik pakte mijn knuppel en probeerde de voorruit door te slaan. Het lukte.
Ik sprong in de auto en begon de bestuurder te meppen. Ik wist eerst niet wat ik deed, maar later wist ik dat dit mijn ware 'zelf' was.Even later stak ik de auto in de fik. De bestuurder was dood.
Pov jeff
Wojooo! Dit is de enige echte Fire! Zo wil ik haar zien! Slenderman ook!
Pov fire
Voor het eerst in mijn leven voelde dit goed. Echt goed. Ik liep verder. Maar toch volgde iemand me. Ik was niet bang. Klaar om de volgende victom te doden.
Pov jeff
Oh help. Ze komt op me af! Ze springt op me en probeert me te meppen. Ik voel pijn en ik bloed. Het ging steeds meer pijn doen. Slenderman zag het ook. We 'gingen' gelijk terug naar de echte wereld.
Echte wereld...
Pov fire
Ik word weer wakker. Ik zie jeff en slenderman voor me. 'je test is gedaan. Het was vrij kort, maar ik zag het gelijk. Een echte pasta! Welkom!' Zei slenderman.
Ik was eigenlijk bezorgd om blue. Zij moest nog...
Heya!
Dit is geschreven door Fire!
JE LEEST
Creepypasta
FanfictionTessa en Noëlle houden een sleepover, maar dat eindigt anders dan gedacht.....