Pov Blue...
Slender zij tegen mij dat ik naar boven moet om Noels wonden te verzorgen. Ik weet veel medische dingen en zal alles doen om haar te helpen. Ookal gaat ze het niet leuk vinden. Toen ze binnen kwam bloeden ze erg, hopelijk kan ik haar helpen.
"O-okey." Zeg ik met een trillende stem. Ik moet nog steeds bijkomen van de schrik. Mijn vriendin kon wel dood zijn, en ik kon niks doen om haar te helpen.... dat had ik altijd al gevreesd.
Met een flinke pas loop ik naar boven en doe onze kamerdeur open, "Heey Noel ik-" Haar bed is leeg.
Shit!!! Als Jeff ook maar 1 ding in zijn hoofd haalt bij MIJN vriendin, dan zal zijn glimlach over zijn hele gezicht te zien zijn. Zijn ingesneden lach zal niet zomaar een lach meer zijn.Ik ren naar Jeff's kamer en bons op de deur met mijn vuist. Ik ben echt pist, "Jeff!! waar is Fire!!" voor hij de deur ook maar zelf open doet storm ik zelf al naar binnen. Ik blijf daar naar hem staren. Hij kijkt mij met grote ogen aan.
"I-ik.... uhm?" Fire ligt in zijn bed en hij zit er gehurkt naast terwijl hij haar hand vasthoud, "H-het i-is niet wat het lijkt."
Ik duw Jeff aan de kant en kom dreigend voor hem staan terwijl ik met een boze blik naar hem wijs, "Ik moet haar wonden verzorgen en dan denk jij ff Robin hood te spelen!!! Ze is gewond en jij hebt geen enkel verstand hoe je ook maar een pleister moet opplakken!!!" Ik laat een zucht van frustratie terwijl ik kijk hoe haar wonden zijn. Jeff staart me aan met open mond. Die kent zijn plaats nu wel.
Ik doe Fire's shirt een beetje omhoog en zie een diepe wond die nogsteeds bloed. Dit is niet goed. "Heey MensManen" fluister ik "Kun je mijn mes even heet maken? Ben zou er iets in graveren maar daarvoor moet hij heet zijn." Ze knikt en pakt mijn mes uit mijn hand om hem te verhitten met haar krachten. Ik ben iets heel anders van plan, dit ga ik, Jeff, maar vooral Noel, niet leuk vinden.
Ik sta op en fluister iets in Jeff's oor, "Hou haar goed vast en laat haar niet los...als je wil helpen zorg dat ze zich niet kan bewegen, okey?" Hij knikt niet wetend wat ik ga doen. Hij wil niet eens weten wat ik ga doen. Ik wil dit niet eens doen.
"Klaar." hoor ik een zwak stemmetje achter me zeggen. Jeff en ik lopen naar haar toe en Jeff houd haar stevig vast. "Waarom houden ju- AAAAAAAHHHH!!" Ik heb het verhitte mes op de wond gedrukt en zie de tranen over Fire's wangen rollen. Ook ik laat een traan rollen. Niemand zou zoiets iemand aan moeten doen. "Wat the f*ck ben je aan het doen!!!" schreeuwt Jeff met een angstig gezicht naar me. Ik haal het mes van de wond en haal nog eens diep adem voor ik antwoord, "De wond wilde niet stoppen met bloeden dus moest ik hem dicht branden."
Fire is gestopt met huilen en kijkt verdrietig maar ook gekwetst naar me. Niet omdat ik haar pijn deed maar omdat... "Kon je me niet ff WAARSCHUWEN!!" "Je weet zelf ook dat als ik dat had gezegt dat je je fireprotection zou aanzetten, dan zou de wond niet meer dicht gebrand kunnen worden." Ze kijkt beschaamd en knikt dan begrijpend. Het doet me pijn om haar zo te zien, maar ze heeft haar rust nu echt nodig, "Morgen zal je weer wat opgeknapt zijn" Zeg ik tegen haar "Maar nu moet je echt slapen. Jeff kom mee." "Maar ik-" "NU!" Hij kijkt teleurgesteld maar verlaat dan toch met mij de kamer.
Sorry Noel....
Yo mensjes, geschreven door Blue. Vinden jullie het wat? Zet het in de reacties!!!
JE LEEST
Creepypasta
FanfictionTessa en Noëlle houden een sleepover, maar dat eindigt anders dan gedacht.....