H10 (Blue's Test)

105 10 1
                                    

Pov Tessa.....

Ik loop naar Fire en omhels haar. Ze heeft haar test gehaald en ik ben erg blij voor haar.
Nu moet ik nog....
Eigenlijk ben ik best nerveus. Zou ik slagen? Zou ik wel goed genoeg zijn? Hoe kan Slenderman weten waneer ik slaag? en kijkt Hoody ook?!?!?

"Goed gedaan Noel, ik ben blij voor je." Ik trek me terug van de knuffel en zie haar glimlachen.
"Ik hoop dat jij ook slaagt." Ze klinkt bezorgd en dat begrijp ik best. Straks moet ze misschien verder zonder haar beste vriendin.

"Het is tijd." Hoody staat achter me met zijn handen op mijn schouders. Ik draai me om en sta nu recht voor hem. Langzaam knik ik en volg ik hem voor het begin van de training.

In de training....

Are you kidding me!!!
Ik sta midden in het bos en ruik rook vlakbij.
Mijn huis...... Dit is nadat mijn ouders zijn vermoord jaren geleden.

Ik loop door het bos in de kou. Als ik om mijn handen op te warmen, mijn handen in mijn hoodie zak wil steken, haal ik er een mes uit.
WATTE?!?!!

Een zacht geritsel komt vanachter de bomen vandaan. Ik sluit mijn ogen en volg het geluid tot het vlak achter me staat. Een arm pakt me ruig van achter vast en hou een mes bij mijn keel.

"Kijk eens naar beneden.." Zeg ik eentonig. Ik heb het mes lichtjes tegen degene zijn buik gedrukt.
"Slender heeft jullie niet voor niks gekozen." Zegt de stem. Maar dat is... HOODY!!!
Ik pak Hoody's pols en draai zijn arm op zijn rug. "Let's play a little game Hoodje." Ik laat hem los en ontwijk de zwaai die hij met zijn mes naar achter maakt.
Hij steekt zijn mes naar voren maar ik glij langs zijn benen en snij in zijn enkels. Hij probeert me te raken maar ik ontwijk alles. Totdat hij me in mijn rechter schouder steekt en ik het uit schreeuw van de pijn.
Hij haalt zijn mes eruit en ik grijp met mijn linker hand naar mijn schouder. Ik laat me op mijn knieën vallen en laat dikke tranen over mijn wang rollen.
Hij staat daar alleen maar, als hij uiteindelijk het wil afmaken.. Steek ik hem in zijn been zodat hij nu ook op zijn knie zit.
Ik steek hem ook in zijn schouder terwijl ik mijn hand nogsteeds op de wond heb.

"Game Over...."

Met die woorden word het zwart......

Na de test....

Pov Jeff....

Wow...
Hoody word wakker en ik zie dat hij nogsteeds de pijn voelt van net.
Bij mij is het al minder.
Hij kijkt naar Blue die ook wakker word maar niet erg ver overeind komt voordat ze zich weer op de grond laat vallen. Ze legt haar hand op haar schouder...

Pov Tessa....

Ik leg mijn hand op mijn schouder. "Auwwh!! Mij schouder." Ik zie geen bloed maar voel de steek er nog zitten.
"Gaat het?" Hoody staat naast me. "Nee, f*ck jou.. Je hebt mijn schouder gemold." Hij grinnikt plagend. "Ja sorry" Hij helpt me overeind."Maar je bent wel geslaagd."

Ik spring in zijn armen van blijdschap. "WHAAAAAHHH!! ECHT?!! OMG OMG OMG!!! WHOOOHOOOO!!"
Dan bedenk ik me dat ik hoody zowat laat vallen.
"Haha oeps... sorry." Ik laat hem los en voel dat ik bloos. "Maakt niet uit" zegt hij kalmpjes" Vanavond krijgen jij en Fire jullie eerste KillenSpree."

Ik knik om te laten zien dat ik het begrijp.
Vanavond begint een nieuw leven als een killer...

Heey dit is geschreven door Blue XD
Ik ga mijn pov nu ook in Blue veranderen ;{°

CreepypastaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu