H11 (help!!)

105 10 0
                                    

Pov Fire

Ik heb echt heel erg zin in de killing spree! Maar eerst ga ik even naar het bos, wandelen, weet je.

Eigenlijk wilde ik samen met Jeff, maar ik denk dat hij niet mee wil, nadat ik hem bijna dood heb gemaakt.

Ik liep het bos in. Steeds verder en verder. Nu kwam ik op een donker plekje tussen de bomen. Opeens zag ik 2 gele ogen opdoemen vanuit het duister. 'Puppeteer' fluister ik.

'Goed geraden' zei hij. 'Wat doe jij hier?' vraag ik verbaasd. 'Ik ben verbannen uit Slendermansion, jij lijkt me nieuw. Jij neemt mijn plaats in! Daar zal jij voor boeten!' zei Puppeteer. Gele draden wonden zich om mijn middel. Hij keek mij aan met een creepy grijns. 'Jij hebt nog niet gezien wat ik kan, jij gaat eraan!' zei ik. 'Probeer maar, lukt niet' zei Puppeteer en hij gaf me een klap met een harde stok.

Ik viel op de grond. Dit word mijn dood, dacht ik. Moest ik op hulp vragen?

pov Jeff

Waar is Fire? Ik wil haar feliciteren... dan kunnen we samen even het bos in..

Ik ijsbeer door mijn kamer. Ik hoor geklop op mijn deur. Is het Fire? Ik doe gretig mijn deur open. Maar helaas, EJ stond voor mijn deur.

'Weet jij waar Fire is? Ik zoek haar..' zei EJ. 'Geen idee, en waarom zou jou dat boeien?' zeg ik geirriteerd. 'Rustig maar, ik ben heus niet verliefd ofzo.. maar ik weet niet waar ze is!'

Opeens hoor ik geschreeuw van buiten. 'JEFF!!' hoor ik.

Dat klonk als Fire. Ik moet erheen!

Ik ging naar het bos. Ik liep op het geluid af. 'JEFF! HELP!' hoorde ik nog een keer. Eindelijk was ik aangekomen. 'He! Puppeteer! Blijf met je poten van haar af, hoor je!' riep ik. 'Daar hebben we een ander, nog een slachtoffer..' zei Puppeteer. Meteen sneed ik de gele touwen door en greep ik Fire. Puppeteer was het er niet mee eens, hij wond de touwen om mijn enkel. Ik viel. Opnieuw hakte ik de touwen door. Ik pakte een steen en gooide hem naar Puppeteer. Werkt niet. Ik gooide nu mijn mes. Helaas miste het opnieuw. Ik greep naar mijn mes, maar Puppeteer was al weg gerend. 'Lafaard! Vieze verrader!!!' riep ik hem na.

Fire is zwak, heel zwak. Ik heb haar per ongeluk laten vallen toen ik viel. Gelukkig leeft ze nog.

'Fire? gaat het wel?' vroeg ik. 'Gaat......wel.....' zei ze. Ik kon zien dat het niet zo was, want ze bloedde en had de ogen bijna dicht. Ik liep met haar terug. Tijdens de terugweg was ze in slaap gevallen.


'WAT??!! Aangevallen door Puppeteer?' tierde Slender. 'Ja.... ik werd ook aangevallen, ik had hem bijna vermoord, maar die lafaard was al weg' antwoordde ik.

'Fire had wel dood kunnen zijn! Goed dat jij er was, Jeff. Anders was het verkeerd afgelopen' zei Slender.

Blue was erbij gekomen. Hoody ook. Blue was erg verdrietig. Ze leunde tegen Hoody aan. Hoody werd zo te zien verlegen, want hij durfde Blue niet aan te kijken.

'Leg Fire nu maar in bed, ze heeft haar rust nodig' zei Slender. Ik gehoorzaamde hem.

Zachtjes liep ik met Fire naar boven. Ze lag in mijn armen. Zachtjes deed ik de deur van mijn slaapkamer open. Ik wist dat ik haar in haar eigen kamer moest leggen, maar ik moest bij haar zijn. Dat moet gewoon, dat kan niet anders...


Hey mensjes!

Dit hoofdst

CreepypastaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu