Arkadaşlar yorum ve votelerinizi bekliyorum.
Desteklerinizide bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim. :)
Bir karar vermiştim artık. Öz babamla kalıcaktım. Eşyalarımı toparlıyordum. Henüz bundan anneme bahsetmemiştim. Eşyalarımı hazırlayıp yanına gitmem gerekiyordu. Tam 2 bavul yapmıştım resmen tatile gitsem yeriydi. Bavulları kapının kenarını koyup taksiyi çağırdım. Hastaneye ulaştığımızda taksinin parasını verdim. 10 dakikalık yoldan 40 TL alıyordu. Bu nasil iş. Sanki holdinglerimiz var. Her neyse...
Annemin doktorunu bulup durumunu sormalıydım. Oda oda gezindikten sonra doktoru buldum." Doktor bey ben Fatma Kaya'nın durumunu sorucaktım. Kendisi annem olur. " dosyalara bakındıktan sonra bana dönerek, " Anneniz şuan iyi ilaçlar onu gittikçe iyiye götürüyor endişelenmenize gerek yok 2 gün sonra taburcu olabilir. Her ay düzenli olarak tedaviye gelmesi gerekiyor bunu da unutmayın. " diyerek lafını bitirdi. Teşekkür edip odadan çıktım.
Annemin odasına ilerleyip içeriye girdim. Ece de oradaydı.
" Annecim 2 gün sonra taburcu olabilirmişsin durumunda çok iyi. " diyerek gülümsedim.
" Eve kızım çok iyiyim. " dedi ve oda yüzüne gülümseme yerleştirdi.
" Anne sana bir şey söylemem gerek. " söyle dercesine kafasını salladı. " Ben öz babamla kalmak istiyorum. " söylediklerime hiç şaşırmamıştı.
" Baban aradı beni zaten haberim var kızım zaten yakınız ama bana arada uğra olur mu? " diyerek gülümsedi.
" Tabii. " dedim ve gitmem gerektiğini söyleyerek odada çıktım. Mutluydum çünkü herşey yolunda gidiyordu. Berkin dışında ! Nasıl oranın sahibi olabilir ya hala akıl veremiyordum. Eve geçip bavullarımı aldım. Karşı eve sürerek getirdim. Kapıyı hizmetçi açtığında babamın evde olup olmadığını sordum. Evde olduğunu söyleyince içeriye girdim.
" Hoşgeldin kızım. "
" Hoşbuldum. " Babam hizmetçiye kıyafetleri odama yerleştirmesini söyledi. Bende tebessüm ettim. İşe gitmem gerekiyordu. Babama dönüp.
" İşe gitmem gerek çıksam iyi olur. " dedim ve ayağa kalkarken,
" Artık çalışmana gerek yok kızım. Bize yetecek kadar paramız var. "
" Kendi para mı kendim kazanmak istiyorum, akşam görüşürüz. " diyerek evden çıktım. Onlardan para alamazdım. Kendi paramla geçinebilirdim. İşe bugün yürüyerek gitmek istiyordum. Hava bozuktu, bugün yağmur yağmıştı. Ama şimdilik yağmur tekrar başlamadan işe gitmeliydim. Üstüme ince şeyler giymiştim zaten. Kaldırım da yürürken yanımdan araba hızla geçtiğin de üstüme su atlattı. Olamaz !
" Gerizekalı mısın önüne baksana be adam ! Size o ehliyeti veren de kabahat öküzler ! " diye arkasından bağırdım. Beni duyduğunu umuyordum. Mahfolmuştum. Hemde işe giderken. Off !! İş yerinde temizleyebilirdim - çok da temiz yapamasamda - diye düşünerek ilerledim. Cafeden içeriye girdiğim de oradaydı. İçeriye girdiğimi görünce sırıttı. Neden sırıtıyordu bu ? Sinir ediyordu beni. Nasıl beceriyorsa. Hemen lavaboya gidip üstümü biraz da olsa temizledim. Hemen önlüğümü takarak işe başladım.
Çok yorucuydu. Beni o sinir çocuk çağırdığın da suratsızca yanına gittim.
" Buyrun. " dedim istemsizce.
" Sen müşterilerine böyle suratsızca mı davranıyorsun ufaklık. " Ahh ! Sinir şey...
" Hayır. " dedim ifadesizce. Gözleriyle beni baştan aşağıya süzünce,
" Hey ne yapıyorsun ! Beni süzemezsin. ! " diye tısladım.
" Seni süzmek isteyeceğim son şeydir güzelim. Sadece bugün bir araba sanırım seni biraz ıslatmış olabilir ha ne dersin ? " diyip göz kırptı.
" Sen nereden biliyors.. Ahh O sendin dimi ! Seni hayvan herif öyle bir araba sürüşü olamaz şikayet edicem seni ! "
" Çok korktum. Hemen kaçmalıyım. Garson parçası beni şikayet edicekmiş. Nereye gitsem yurt dışına felan mı çıksam ? " diye dalga geçti ve sonunda bi kahkaha patlattı.
" Sen .. "
" Ne ben ne ? Seni kovmamı istemiyorsan sus." diye tehdit etti. Nerden bulaşmıştım bu işe ben !
" Kov umrumda değil. İğrenç bi yaratıksın sen ! Hayvanın tekisin ! Kendini beğenmiş ukala ! " diye bağırdım. Herkesin kafası bize dönmüştü. Kavga ediyorduk sadece ne var bunda. Aaa doğru Berkin'in bi havası vardı unutmuşum. Geberesice.
" Kimle uğraştığını bilmiyorsun küçük kız. " diyerek kötü bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.
" Kimsin sen be göstersene kimle uğraştığımı ukala bey. " dediğimde ayağa kalkarak kolumdan çekiştirmeye başladı. Canımı acıtıyordu.
" Bırak beni ne yapıyorsun ! Kolumu acıtıyorsun ! " Hiç bir şeye cevap vermeden beni çekiştirmeye devam etti. Arabaya yaklaştığımızı gördüğüm de korkmaya başlamıştım.
" Nereye götürüyorsun cevap versene ! " Yine cevap vermemişti. Arabanın kilitini açıp beni arabaya fırlattı. Hemen oda hızlı adımlarla arabaya bindiğinde arabayı kitledi. Derdi neydi bunun. " İndir beni hemen ! "
" Bana emir vermeyi kes " diye söylendi. Kendisi verirken oluyordu. Ukalaydı işte.
" Sana indir beni dedim. Nereye gidiyoruz ! " Arabanın motorunu çalıştırınca,
" Benim kim olduğumu göstermeye gidiyoruz küçük kız. " diyerek arabayı sürmeye başladı.
Banane onun kim olduğundan ! Kim olduğunu nasıl gösterecekti bana ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇTİM
RomanceGeçmişteki anılarını silmek kolay olmayabilir, Peki ya kolaysa ? Belki bir kişi her şeyi değiştirebilir. Ya da bir çok kişi. '' İzel vazgeçme benden bunu yapma bana. '' '' Sen o şansını kaybettin. Bunları yapmadan önce düşünecektin Berkin bey ! ''