BÖLÜM 3 '' HEYECAN ''

332 30 7
                                    


Derste uyumuştum. Kafamı kaldırdığımda hocanın hala ders anlattığını gördüm. Sıkıcılıktan başka bir şey değildi. Hala annemi düşünüyordum. İyi olucak mıydı cidden ? Teneffüs zili çaldığında dalgın dalgın sınıftan çıktım. Banklardan birine oturduğum sırada yanıma birisi oturdu. Kim olduğuna baktığımda oydu ! Eski sevgilim ! Neden yanıma oturmuştu ? Bi an önce defolup gitmesini istedim ama hala sessizce oturunca sessizliği ben bozdum.

'' Ne işin var senin bu okulda ? ''

'' Senin ne işin varsa benim de o işim var güzelim '' deyip sırıttı.

'' Defol git ! ''

'' Aaa , neden böyle yapıyorsun hayatım '' dedikten sonra elini belime koymaya kalkıştı. Hemen onu ittirdim ama tekrar aynı şeyi yaptı. Kurtulmaya çalışınca yüzüne bir tokat geçirdim.

Beni kollarımdan tutup çekiştirmeye çalıştı. Nereye götürüyordu beni ? Kapalı bir depoya girdiğimizde beni içeriye doğru fırlattı. Beni resmen FIRLATTI ! Çok karanlıktı korkuyordum. Bana doğru yaklaştı kulağıma eğilip sıcak nefesini boğazımda hissettim ,

'' Başına bela olucam seni sürtük '' diyerek kahkahalar atarak deponun kapısını kitleyerek çıktı. Ne yapıcaktım şimdi ? Karanlık fobim yoktu ama yine de korkuyordum.Bir süre dizlerimi kendime çekerek oturdum aradan 15 dk geçmişti. Kapı sesi duyduğumda hemen ayağa kalktım. Kimdi bu ?

'' İzel ? '' Bu sesi tanımıştım. Ne işi vardı burada ?

'' Buradayım '' dedim. Sesim kısık çıkmıştı. Duymasını umuyordum.Yanıma yaklaşıp beni kendisine doğru çekti ne yapıyordu bu böyle ne sanıyordu kendini ? Onu ittirmeye çalışsam da işe yaramamıştı. Taş gibi vücudu vardı. Bir süre öyle kaldıktan sonra elimden tutup beni dışarıya çıkardı. Ne yaptığını anlamaya çalıştım.

Beni Ozan'ın yanına götürüyordu. Eski sevgilim Ozan ! Elimi çekiştirmeye çalıştım ama sıkıca tutuyordu. Ozan'ın yanına geldiğimizde Oytun onun gözlerinin içine baktı. Ozan kafası eğik bir biçimde duruyordu. Dudağı kanamıştı. Yüzüme bakmadan ,

'' Özür dilerim İzel yaptıklarım için '' Ne diyordu böyle neden yaptıkları için özür diliyordu ne değişmişti ? Oytun bana dönüp

'' Dersine geç kalacaksın gitsen iyi olur '' diyerek uzaklaştı.

Neydi bu şimdi ? Şaka filan mı ? Tekrar Ozan'a baktım.

'' Ozan ne oldu da birden özür diledin ? '' Bana cevap vermeyip hala yüzü eğik bir şekilde ilerledi. Ne oluyordu böyle. Oflayıp sınıfa çıktım. Duyguya mesaj yazdım.

Gönderilen : Kızıl kafa

Neredesin sen hemen yanıma gel sınıftayım.

Başımı sıraya koydum. Belalar neden beni buluyordu ? Duygu bana seslenerek yanıma geldi. Bu kızı seviyordum. Güzel kızdı pislik.

~

'' Ohaa ! Kızım neler yaşamışsın seen ve bunlardan benim şimdimi haberim oluyor '' diye bağırdı.

'' Sussana herkes bize bakıyor. ''

''Bakarlarsa baksınlar Oytun kim ya ? ''

'' Bizim karşı apartman komşumuz '' diyerek sahte kahkaha attım. Oytun yakışıklıydı. İlgi çekiciydi. AŞIRI.. Ama onun burada ne işi vardı beni nasıl bulmuştu ?

'' Çok sahiplenici demek sana sarıldı öyle mi ? ''

'' Saçmalama onu tanımıyorum bile böyle bir şey yapmasına izin vermemeliydim. ''

'' İzell kızım biraz mantıklı düşünsene ya. ''

'' Duygu kafanı patlatmadan sınıftan çıkar mısın ? '' Gözlerini devirerek sınıftan çıktı.

Sinirlerim alt üst olmuştu. Okul bittiğinde taksiye binip eve gittim. Bugün keyfim yoktu yürümek istemiyordum.

Eve gittiğimde Ece uyuyordu. Annemin yanına uğramalıydım bir an önce. Okul kıyafetlerimden kurtulup üstüme siyah taytımı ve ince beyaz bluzumu geçirdim. Aşağıya indiğimde Ece uyanmıştı.

'' Her şeyi biliyorum abla '' Ahh ! Hayır kim söylemişti ona bunu. Yanına yaklaşarak yüzümü ellerimin içine aldım.

'' Bitanem o iyi olucak görüceksin '' diyerek hafifçe gülümsedim. Yanağından öpüp kapıdan dışarıya çıktım. Karşı apartmana baktığımda odada yoktu. Bugün bana yaptıklarının hesabını vericekti tek tek.

Hastaneye yaklaştığımda , mutlu görünmeye çalıştım. Babamın dışarıda olduğunu görünce yanına yaklaştım.

'' Baba annem nasıl '' diye sordum korkarak.

'' İyi değil kızım hiç iyi değil. Doktor geç kalındığını söylüyor. ''

Nasıl olurdu hayır annem kötü olamazdı. Bizi bırakıp nereye gidebilirdi. Babam perişan haldeydi. Sıkıca sarıldım ona. Babamı kollarımın arasından çekerek hastaneye girdim. Annemin odasını bulduğum da derin nefes alıp içeriye girdim. Uyuyordu masum yüzlüm. Saçlarını kesmişlerdi. Gözlerimden akan yaşlar durmuyordu. Berbat haldeydim. Yanına yaklaşıp elini tuttum.

'' İyi olucaksın annem. Bizi bırakıp gidemezsin sen. Hatırlıyor musun küçükken senden bana dondurma almanı istemiştim. Ama sen bana kızıp hasta olucağımı söylerdin. Sana küsüp kızardım ama gerçekten değil ki ben sana gerçekten küsüp kızamazdım. Yanıma gelip bana sarıldığında seni hemen affederdim çünkü sen benim annemsin. Uyan bana bağır çağır ama gitme annem gitme . ''

Hıçkırıklarımı tutamayıp odadan hızlı adımlarla çıktım. Olduğum yerde kala kaldım. Bununla uğraşacak vaktim yoktu. Yanında hızla geçicektim ki beni bileğimden durdurdu.

'' Nesin sen ? Neden yanımdasın ? Neden her gittiğim yerde karşıma çıkıyorsun ! '' Bağırmıştım.

'' İzel seninle konuşmam gereken şeyler var. Evet beni tanımıyorsun ama ben seni çok iyi tanıyorum. '' Beni nerden tanıyodu bu adam.

'' Oytun annem içerde iyi değil bundan önemli ne olabilir ? Beni yalnız bırakır mısın lütfen. Mümkünse bidaha karşıma çıkma. ''

Yanında hızla geçtim. Eve doğru yürümeye başladım. Kollarımı bedenime sararak sadece düşüncesizce yürüdüm.Karşıma bir kaç haydut çıksa da ucuz atlatmıştım.Eve ulaştığımda Ece yine uyuyordu. Yanına gidip alnından öptükten sonra odama çıktım.

Kapı zili çaldığında duruldum bir kez daha çalınca ayağa kalktım hemen kapıya doğru hızlı adımlarla ilerledim. Kapıyı açtığımda Oytun gelmişti. Kapıyı kapatmaya çalışınca sertçe elini kapıya koyarak durdurdu. Ne istiyordu benden ?




Medyada ki Berkin

VAZGEÇTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin