Multimedia Kumsal :) cidden vote ve yorum gerek
"Ben,ben ne diyeceğimi bilemiyorum ama artık şu hastaneden çıkıp gitmek istiyorum" dedim. O sirada saldırdığım hemşire geldi elindede büyük bir dosya vardı.Keten renginde biraz deve tüğ rengini anımsatıyordu.Bana hiç bakmadan Eren'e baktı ve dosyayı uzattı.
"Bir sorun mu var?" dedi Eren.Hemşire dudak büzerek "Hastamızın röntgen sonuçlarını aldık,tır tam olarak arabaya çarpmamış ama arabanın kapısına çarpmış bu durumda da kapı açık olduğu için Kumsal Hanım kapı ile tır yüzünden sürüklenmiş" dedi ve duraksadı.İkimizde hemşireye bakıyorduk.Dikkatimiz ondaydı.
"Eee yani bir sorun var mı?" dedi Eren.Hemşire yüzünü düşürerek"Arabanın kapısı yetmezmiş gibi birde tırın kapısı Kumsal Hanım'ın üzerinde düşmüş ve... Üzgünüm ama ameliyat olması gerek kalbi, kalbinde bir sorun var.Bir kaç ezilme var kapı yüzünden ama bu farklı bir şey araba kazası olmadan öncede kalbinde bir ritim bozukluğu var.Arada sırada kalbi ağrıyor sanki dört tarafı sıkıştırılmış bir odada hiç pencere yok ve havasız oradaymış gibi nefessiz kalıyor ve bazende bu ani bayılmalara sebep oluyor hatta inanmayacaksınız ama bu hastada aşırı derecede çaresizlik ve sinirlenmeye yol açıyor.Yani ameliyat olması gerek." dedi.
Eren bana şaşkın şaşkın gözlerini irileştirmiş bir şekilde bakarken ben bu gerçekleri herkesten saklamanın cezasını çekiyordum.Her gün bu olayları yaşıyordum bu yüzden insan içine çıkmıyordum hatta ne annem ne babam biliyordu.Hemşire bize bakıyordu.Ben ise üzerimdeki hastane kıyafetine bakıyordum.
"Neden daha önce söylemedin? Bu yüzden mi hep sinirlisin? Sana inanamıyorum neden daha önce söylemedin bunu Kumsal sen deli misin? Ya kötü bir şey olsaydı o zaman ne olacaktı" dedi Eren bana sinirli bir şekilde bakarak.Bu şekilde bir iki dakika onun konuşmasını dinledim,ağzımı bıçak açmıyordu.
Gözlerim dolmuştu neredeyse ağlayacaktım ama kendimi bu kadar kolay teslim edemezdim yapamazdım.Eren bana bakıyordu gözlerindeki bakıştan ne yapacağımı merak ettiğini anlıyordum."Siz çıkabilirsiniz" dedi hemşireye.
"Konuş" diye bağırdı Eren hemşire çıkınca."Ben.." dedim ve kaldım gözlerimi sadece bir yere sabitledim ve bir damla yaş çoktan serbest kalmıştı evet şaşırabilirsiniz Kumsal Tekin ağlıyor."Neden ağlıyorsun Kumsal?"dedi Eren dolaşıp durmayı bıraktı ve yatağın ucuna oturdu.Ben ise yatakta oturuyordum bacaklarımı yatağın ucundan sarkıtmıştım."Kumsal bu böyle olmayacak eminim senin benden sakladığın daha çok şey vardır" diye bağırınca cidden üç beş damla yaş yanaklarımdan süzülmüştü.
Bana baktı sadece gözlerimin içine ben ise ellerimi gözlerime kapatmış ağlıyordum ona bakacak cesaretim yoktu."Demin kendini koruyan cesaretli ve hiç bir şeyden korkmayan Kumsa'a ne oldu? Sen ağlamazsın Kumsal sen insanlara değer vermezsin sen neysen osun ve şimdi bu şekilde teslim mi olacaksın?" dedi bağırıyordu ama bu sefer sesi kızarmış gibi çıkmamıştı.
"Ben robotum zaten Eren benim duygularım yok ben ağlayamam,gülemem ayrıca normal insanlar gibi sevgilisinin kolunda gezip arkadaşlarıyla sinemaya giden biri olmamam benim kötü ve kalpsiz biri olduğum anlamına gelmez ve sen beni daha tanımamışsın.Ben küçükken hep ağlardım hemde ne için biliyormusun babam beni sokağın ortasında herkesin içinde dövdüğü ve bağırdığı için ama sen bunları anlayamazsın çünkü sen beni tanımıyorsun.Ben artık ağlamaktan korkuyorum Eren ayrıca o kadın... O kadın kimseye anlatmadığım o sürtük kadın yok mu işte o artık korkmuyorum artık mutlu aile dramına devam edemem benim babam annemi bir kadınla aldattı tamam mı? Artık korkmuyorum bana vurun,bağırın hatta öldürün ve leşimi lağama atın ama şunu unutmayın ki ben çoktan öldüm daha fazla kimse beni öldüremez. Ana okulu çıkışı o kadın ve babam beni alırdı babam arkadaşım derdi hep o kadının karşısında bile döverdi beni üstelik hiç bir şey yapmamama rağmen büyüdükçe o kadının ne halt olduğunu anladım ve hayatın ne kadar acımasız olduğunu anladım ama sen bana daha fazla bu şekilde davranamazsın çünkü ben sana güvendim tek arkadaşımdın ve tek seninle gülümsemiştim ama benden daha fazla katlanmamı bekleme" dedim bağırarak.Ama sonlara doğru sesim çatallaşmıştı her an ağlayabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otostop
Random"Kabul ediyorum küçük sinir hastası artık küçük sinir hastası değilsin artık sadece sinir hastasısın" -EREN ATA-