Sabah olmuştu. Hala içimdeki eğimde biriken su kurumamıştı. Sırtımdan yediğim ayaz beni cırcır etmişti. Karnım ağrıyor ve sürekli osuruyordum. Su'yun karşısında ayıp oluyordu ama mukadderat.
Herkesin uyanmasını beklerken içeri dün beni ıslak bırakan göt lalesi girmişti. Artık intikamımı alabilirdim veee...
Yesss! Sıçtığı boka bastı mal. O güzelim beyaz çoraplarının sırılsıklam olması beni hiiiiççç ama hiç enterese etmemişti. Yüzündeki o mahvolmuş tiksintili ifadeyi nasıl anlatsam bilemedim ya la. Neyse arkadaş hala akıllanmamışçasına etrafa küfürler savuruyordu. Yok anama bişey yapacakmış da, yok bilmemne çocuğuymuşum da. Peah! Çok biliyor o. Anamı bulursan haber ver be gülüm. İşini halledip giderken bile sövüyordu. O sırada aşkım Su'yu uyandırdı. Paspasa masaj yaptı, yerleri azcık ıslattı, havluyu sümüklü bir peçete gibi kullanım attı. Dedim ne iğrenç bi çocuk. Sonra gitti.Badi yanıma geldi ve
-Naber bro?
Bu çocuk da sanki 2000'li yılların tarihi kekosu gibi bi haller var ama tam da çözemedim. Yavaş yavaş herkes başladı sohbet etmeye. Ben Badi ile konuşurken diğerleri de harıl harıl bir şey tartışıyorlar. Allah Allah kendimi baba gibi hissediyorum. Bir şeyler oluyo ama en son ben duyuyom. Öyle kulak misafiri de olunmuyo ki. Altın gününe çevirmişler herkes bi ağızdan. Bir tek, kahve falından bütün geleceğini hatta ahiretteki sevap poit ini söyleyen ayrıca ocakta da hep bi yemeği olan hacer teyze yok piyasada. Gerçi o da bi ayrı. Sen söyledikten sonra ne ediyim 2. el hayatı. Sen zaten kullandın onu..Hafiften kalabalığa yaklaşıp aşağıdan seslendim
-Hooooppp!!!
Yukardan adının sezar olduğunu söyleyip, banyonun kralı gibi davranan iki yüzlü bi oda spreyi
+Hoooopp!
-Naptıınnn??
+Nasıııllll??
-Naptın? naptıııınnn?
+Hee iyilik sen ne yaptıınn?
-İyiii, onu demiyorum ya naptıınn?
+Heee sen onu diyosun..Bizim konuşmamız bir müddet daha uzarken araya giren tahta bu saçma muhabbetin bitmesine yardımcı oldu.
=Ya diyoruz ki bu banyoya bi reis lazım. Yani bir derdimiz olduğunda anlatabileceğimiz biri. Sezar da aday oldu başka biri de çıkmazsa o olacak.
+Peki pek muhterem banyo sakinleri bu konseye niye ben çağırılmıyorum acaba? Hem çok lazımdı lider. İlla bi Güzin abla lazımsa gidin tuvalete içinizi dökün. Sanırsın hepiniz insan hee. Tahta hem bi tuvalet kağıdının ne kadar derdi olabilir ki. Sana işler nasıl desek bok gibi dersin. İcat çıkarmayın..
=İşte bu yüzden seni çağırmadık ateş, dedi ve homurdandı tahta. Benim sevdiceğim Su da bana ters bi bakış atınca ahanda afrika dere kurbağası gibi kaldım öyle.
1...
2...
3...+ Saçmalama tabiki gerekli. Benide yazın adaylığa. Zaten benden başkası da yapamaz. Bir başkanın ancak benim gibi yakışıklı ve zeki olması caizdir.
Herkesin bir anda bana dönen bakışları arasında Badi
-Vahi mi indi oğlum , ne bu baykuş kafası dönüşü?
+Çok da karıştırma oraları. Evet seçim ne zaman?Biraz daha konuyu tartışıp haftaya yapmaya karar verdiler. Sezar ve seçime sonradan katılan Hacı Şakir çalışmalara başlamışlardı bile. Halkın bana bakışı çok iyimser değildi. Az önce Tahta'yı gömmemden dolayı olsa gerek. Benimde bir şeyler yapmam gerekiyordu. Önümüzdeki iki gün boyunca düşünmeye ve plan yapmaya uğraştım. Artık diğerlerinden farklı bişey yapmalıydım. Slogan atıp duruyolardı. Bende bir pazarcı edasıyla konuşmaya başladım. Huhuuu bu iş aslında eğlenceli gibiydi. Seçime sayılar kala konuşma yapmak için ortam ayarladılar. İlk önce sezar çıktı ve saçma vaatlerde bulundu.
-Sevgili banyo halkı... sizler de çok iyi biliyorsunuz ki ben bu banyo için en çok çaba sarf edecek kişiyim. Ben seçilirsem banyoya havuz getiricem. Huzur ve refah içinde yaşayacaksınız. Mesai saatleriniz yarıya inecek ve az çalışacaksınız... iyi bir yaşam için beni seçin...
Aslında iyi konuşuyodu fısfıs beğinli. Ne desem ben bilemedim şimdi. Sıra Hacı Şakir'e gelince büyük bir alkış koptu.◆Çok saygı değer arkadaşlar. Bakın olmaz böyle şey. Havuz falan boş. Sizler evinizde jakuzi istiyor musunuuuuzzz?!!! O zaman bırakın bu boş vaatleriii. Ben burda sizin için varım. Tüm dertlerinizi dinler ve çözüm ararım. Çünkü bennn en iyisiyiimmm...Saygılar sevgiler..
Ben anlamadım neden bu kadar alkışladılar ki? Sanki ev sahipleriyle konuşacak da jakuzi getirtecek. Bu ne kafasıysa. Hem jakuzi getirse onu bize mi getircek? Kendine makam odası yapacak aklı sıra. Sıra bana geldiğinde Badi beni gaza getirip piste çıkardı. Boğazımı temizledim ve ciddi bir ses tonuyla
+Hooopp! ( tamam çok da ciddi olmamış olabilme ihtimali vardı.) Şimdi hafız.. Bu goygoycu aday adaylarına inanmayın. Biz çok duyduk okula havuz getirecek başkanları. Yaptıkları tek değişiklik tuvalet aynalarında oluyo (ayna bana çok mu ters baktı ne). Ya zaten Sezar'ı seçmenize gerek dahi yok neden?¿ çünkü adamın ömrü belli. Kaç atımlıksın hafız sen?
Sezar çekinerek
-200-250+ Yalan.!¡! Geldiğinden beri sayıyom. 130 sıkımın kaldı. Peki bu başkan, konteynırlarda çöp öğütücüyü bekleyeceği zaman bize kim sahip çıkacak? Lütfen dedeye sahip çıkalım.. Peki ya Hacı' ya ne demeli? O gerçekten hacca bile gitmedi. Umresi yok adamın. Her gece mentol koklamaktan kafir oldu herif. Sevap pointler yerlerde. Hem onun modası geçti. Hacı Şakir'in çakmaları dışarlarda Hacı Murat olarak cirit atıyo. Her gece başka ev. Ağzımı açtırtmayın burda çok da özellerini anlatmak istemiyorum. Yani uzun lafın kısası.. U.L.
Uff çok mu sertti ne..
Su: ölümün klişe yetmezliğinden olsun emi ateş..
Tahta:depremlere gelesin, serçe parmağın sehbağa kenarına çarpsın işşallahhh..
Badi: o neymiş beahh..+Piii Allah beni ne etmesin ya. Çok özür diliyorum. Tutamadıysam demek kendimi.İyi günler,hayırlı işler..
Akşamına doğru seçimler yapıldı. Sayımlar oldu.. Sezar da elin oğlundaki Andrea sırıtışı Hacı'nın ağzındada göstermelik dua koliklik... sonuçlar açıklanıyoooo..... Güvenemiyorum da, bok da çıkabilir yani.
Ooooooo......Merhaba arkadaşlar biraz geciktiğimi biliyorum(hatta fazla biraz) ama çok yoğunum. Vize haftası da biraz sanki kısmen. Yani daha gelmedi ama yakındır. Çalışıom ben öğrenciyim ;) :) sınavlar geçsin yazmaya devam ederim. Okuduğunuz için çok eyw karrdşimm :) :*