- Opet je počeo pisati.
- Ne misliš da će prestati ovaj put?
- Ma nema šanse..
- Pomalo me straši.
- Ja mislim da je to romantično.
- Ja ne.
- Ja mislim da jeste.
- Pa, zar nisu tebi utvrdili neko psihičko stanje kad si bila mala?
- Brittaa! Prestani biti dijete. Lik piše novelu o tebi i tvojim smeđim okicama i ti kažeš da je to strašno..
- Nije strašno, samo.. Čudno.
Tu smo stale, Effie me je pogledala sa njenim poznatim pogledom, kako god hoćeš, i nastavila piljiti u svoj telefon. Iako sam ju ja molila da ne čita to, ona je svaki put kao iz puste želje da me naljuti, čitala. Ukratko.. Postoji dečko koji piše priču o meni. I koliko god se to romantično Effie činilo, ja mislim da je to čudno. Gotovo strašno. Neki nepoznati čovjek piše priču o meni, kako prolazi prstima preko mog tijela i kako dotiče moje ključne kosti. Sve je započelo prije nekoliko mjeseci. Sjećam se da je Effie taj dan trčala, a ona nikada ne trči. Pokazala mi je svoj telefon i ja sam pročitala nekoliko redova neke novele koju je ona očigledno čitala. Nisam vidjela poentu u svemu tome no onda mi je ona počela objašnjavati. Postoji ta stranica.. Wattpad? Whatiipad? Whatpad? Nešto u tome kontekstu.. I svako može da objavi svoju novelu. Istinitu, lažnu, tužnu ili sretno. Sa dečkom iz popularnog benda ili prosto ljudima koji bi negdje mogli postojati.. Kada mi je objasnila stranicu na način na koji ja to vama pokušavam objasniti, i dalje sam ju gledala zbunjeno. Cover ili vam slika novele je bila crno bijela. Samo dvije slike i nekoliko riječi. Njen prst se zaustavio na gornjoj slici i ispostavilo se da je djevojka sa gornje slike.. Da sam ta djevojka ja. Provjeravala sam nekoliko puta, ali to sam doista bila ja. Effie me je slikala u jednom talijanskom kafiću i tu sam sliku okačila na Instagram. A onda sam pročitala priču.. Priču o sramežljivom dečku koje već mjesecima promatra djevojku velikih smeđih očiju. Pisac je radio psihološke analize mene.. I bio je tako blizu. Vrlo čestp bi pogodio moju životnu priču i to me je plašilo. Sebe je opisivao kao veliku nesposobnu mačketinu koja je provodila dane na kauču, pisajući o djevojci koju je viđao svakoga dana. Tada su mi sumnje pale na druga Liama i nakon.. što ga je Effie izmučila, shvatili smo da on to nije. E tada sam se tek zabrinula. Ja nisam upoznala mnogo dječaka koji su bili veliki i koji su se izležavali. Niti sam upoznala bilo kakve dječake. A ni djevojčice. Nisam imala puno ni prijatelja, i osjećala sam se tjesno u vlastitoj koži. Dečko koji je pisao priču jer prestao pisati, jer je popularnost priče spala i jednostavno nitko nije čitao. To me je razočaralo jer nisam željela da odustane od svojih snova. Mogla sam čitati u komentarima koliko je talentirane i iskreno njegove riječi su zvučale.. Književno. Obrazovano. I to je bio još jedan razlog zašto sam bila užasno preplašena. Jer obično obrazovani ljudi su i stariji ljudi, a ja sam djevojka od 17 godina. Nervozno sam cupkala dok sam gledala oko sebe. Trenutno smo sjedile i gubile vrijeme u lokalnom kafiću. Effie je čitala novi nastavak i ispuštala čudne zvukove dok sam ja sjedila sa strane i razmišljala o dečku. Ponekad sam ga zamišljala kao Zac Efrona, a ponekad sam ga zamišljala kao Zayn Malika. U svakome slučaju zamišljala sam ga kao jako jako zgodnog mladića, u nadi da ako ga jednoga dana upoznam.. Da će odista da bude Zac Efron ili Zayn Malik. Možda sam imala opsesiju sa slovom Z. Popravila sam kosu čisto ako se mladi pisac nađe u blizini. Često je pisao o tome kako imam tikove. I to sam tek shvatila iz njegovih rečenica. Često kada sam bila umorna, prelazila bih prstima preko trepavica. Ako sam bila uplašena, grickala bih na donjoj usnici. A ako sam bila previše sretna, koristila sam bih ruke da pokažem sve što se dešavalo. Izgledalo je kao da me doista poznaje i to me je i dalje jako jako plašilo. Nervozno sam pogledala oko sebe i naslonila glavu na ruke.
- Njene oči su se lagano zatvarala dok je sjedila za šankom. Iskreno.. Činilo se kao da radi i previše. Uvijek sam razmišljao da li bi bilo čudno da joj priđem i pomognem joj.. No, bojao sam se da ću napraviti više štete nego koristi jer na kraju krajeva ja i jesam.. Velika nespretna mačka. Danas je izgledalo posebice umorno, crna suknja joj je padala do blijedih koljena. Na početku sam mislio da je neko zlostavlja u porodici jer su joj noge bile uvijek prekrivene modricama.. Onda sam shvatio da je nespretna kao i ja. U suknju je uvukla mint zelenu majicu, kosa joj je bila puštena, a jedna vlas iza uha. Nosila je trešnjice na ušima. Male crvene naušnice koje su joj se slagala sa današnjim karminom. Izgledala je kao djevojka iz časopisa sa svojim neurednim obrvama i dugim crnim trepavicama. Ponekad se pitam da li je čudno što je gledam na ovakav način i zamišljam da stojim pored nje, da joj pomažem sa onim masnim vinskim čašama i da sam onaj ko j-.. - tu sam je prekinula sa dubokim uzdahom.
- Prestani čitati.. Ježim se. - promrmljala sam. Iskreno, osjećala sam lagane leptiriće i pomislila sam u sebi da svi mi zaslužujemo vlastite pauze u životu. A svoju pauzu od negiranja osjećaja prema muškom rodu sam polako pomicala.. Ideja o mladom piscu koji će sklanjati kosu sa mog lica mi je zvučala dovoljno primamljivo da otključam telefon i počnem čitati..
______________________________________________________________________
here I am. ja toliko volim pisati da ja jednostavno ne mogu prestati.. tznam.. i onda se razočaram jer vi ne čitate ali šta tu možemo.. ako bude i jedan čitalac i to je dobro.. ovo je nova priča i novi početak.. i vidjet ćemo šta će se desiti. ovo je kratki uvod, a novi nastavci će biti ako bude i čitalaca.. hvala vam za sve i za lijepe poruke xxxxxxxxxxxxx
YOU ARE READING
new beginning
FanfictionDok je nastajala ideja za ovu priču, nastajala je i nada da ćemo ponovno moći raditi zajedno. Da ću ja moći pisati za vas, a da ćete vi moći prepoznati. Priča će ići u svim pravcima i ja ću se truditi da bude najbolja do sada. Ova neće imati neki c...