- Promijenio je Cover!
- Ma daj da vidim.
- Vidi!
- Stvarno je promijenio cover.
- Više nisi ti na slici.. Blah..
- Možda više ne piše o meni?
- Dap, odjednom je odustao od tebe..
- Stvarno?
- Ne, pročitala sam nastavak.. Novela je postala popularna pa mu sada djevojke prave različite covere.
- Djevojke?
- Njegovi fanovi.
- Blah..
- Nisi valjda ljubomorna?
- Ne, nemoj biti glupa, Effie.
- Britta je ljubomorna..
- Ne, nisam.
- Jesi..
- Začepi.
- Jedino ako smijem čitati na glas..
- Svejedno ćeš čitati..
- Upravu si.
- Dosadna si..
- Danas sam odlučio ne posjetiti kafić. Najviše jer sam ju već vidio vani. Bila je sa svojom najboljom drugaricom, plavušom koja je uvijek prevrtala očima na izjave koje bi Britta davala. Iskreno, ja bih Brittu slušao bez prevrtanja očiju i slušao bih ju danima. Ima topao glas i pitam se zašto bi neko prevrtao očima dok ona pri.. - zaustavila sam Effie i zločesto se nasmijala. Iskreno, dečko je bio izuzetno romantičan. I realno zašto bi netko prevrtao očima na mene.
- Mogla bi ti šta god naučiti iz te novele.. - namignula sam joj na što je ona prešaltala nekoliko stranica i nasmijala se.
- Sjedila je u parku, u dugoj žutoj haljini koja je isticala još više njeno blijedo lice i velike smeđe oči. Njen osmijeh je bio širok kao i uvijek, moram priznati da sam maleni daltonista, pa nisam siguran da je ruž bio crveni ili malinasto rozi.. No u svakome slučaju pristajao joj je. Mislim da joj i inače svi ruževi pristaju. No, recimo da joj ovaj pristaje najbolje. Smijala se i počeo sam razmišljati što je izazvalo tako široki osmijeh na njenom licu. Nadao sam se da čita i da ne može vjerovati koliko neko može biti ludo zaljubljeno.. I lud. Jer nema šanse da je pronašla moju novelu. I nema šanse da uživa. Kada bi znala da neki zaljubljeni dečko piše o njoj, sigurno bi se prestrašila. I ne bi čitala. Nema šans..- Effie je prekinula sa čitanjem i spustila telefon na stol ispred nas. Uzdahnula sam i prekrstila ruke preko svojih prsa.
- On nema pojma da ja ovo zaista čitam..
- I da uživaš.
Tada sam se zaustavila. Da li ja zaista uživam u čitanju ili? Ma ne, samo sam.. Znatiželjna. Svakim danom me sve više i više zanima šta dečkopisac /kako sam ga ja voljela zvati/ piše o meni. Da li mu se moja odjevna kombinacija sviđa ili mu je posve svejedno. Da li je prestao pisati i da li mu se i dalje sviđam ja. I.. Čudno je. Nekako potajno uživam, ali si to ne želim priznati. Ne želim da priznam da mi se sviđa novela nekog nepoznatog dečka koji može biti 50-ogodišnjak. Totalni pedofil ili možda neki dječak od 12-13 godina. Mada sumnjam da takvi znaju pisati. Ili čitati. Ali iskreno, znatiželjna sam. Zašto od svih cura u Velikoj Britaniji mu se baš sviđam ja? Mislim, nije da nisam svjesna svoje ljepote, ali nije ni da sam model. Blijeda koža, duga smeđa kosa, nepošišana godinama.. Čupave smeđe obrve, uvijek rumeni obrazi.. Visina nešto između 168-170 cm što je relativno okej, ništa posebno. Nisam nešto naročito sitna, niti sam nešto naročito visoka. Ona ružna sredina. Tijelo tu i tamo, mala guza i trojka gore. Ništa posebno. Možda je i on nesavršeno savršen pa jednostavno traži takvu.. Ili sam ja samo luda. U svakome slučaju, osjećaj da neko piše o vama i da vam je posvetio novelu i nije tako loš. Ali osjećaj da je ta ista osoba negdje oko vas i posmatra vas.. E, to je već malčice strašno. Popravila sam frizuru i pogledala prema Effie.
- Mislim da lagano uživam. Ili da sam počela uživati. Strah me je, Effie. Što ako se zaljubim u lika koji piše novelu o meni, a onda otkrijem da on ima 12342 godina.. I.. - ovaj put je ona prekinula mene.
- Možeš li ponoviti taj broj?
- 132532?
- Nije išlo tako.
- Išlo je.
- Nije.
- Jeste
- Da li mogu dobiti malu crnu kafu bez šećera? - treći glas nas je prekinuo i pogledala sam u Effie prije nego li sam pogledala u kupca. Dečko kovrdžave kose je gledao prema nama, dok je prelazio prstima kroz svoje kovrdže.
- Uh, naravno.. Oprostite, totalno mi smetaju prijatelji na poslu. - nakašljala sam se. - Donijet ću Vam kafu za Vaš stol, ništa se ne brinite.. - pričala sam dok sam se brzo okrenula i zgrabila malu bijelu šoljicu.
- Ma sve pet, samo lagano.. - s tim se okrenuo i napustio naš prostor.
- Ovaj mi je totalno hot. - Effie je promrmljala i gurnula glavu među ruke. - Eh da ti bar ovakav piše novelu. Ja bih vam uvijek bila treći kotač.
- Da mi ovakav piše novelu, ja vjerovatno ne bi bila glavni akter. Jesi ti njega vidjela? Jesi ti vidjela koliko je on zgodan i lijep? A glas? Prodoran i muški.. I totalno nezainteresovan za curice od 16 godina. - odmahnula sam glavom jer me je Effie opet prekidala.
- Misliš da je puno stariji? Meni izgleda kao da nema više od 18.. - dodala je i pogledala prema dečku koji je gledao u svoj telefon. Pogledala sam prema njemu i uzela šoljicu, spustila sam ju na zdjelicu na kojoj se nalazila kesica šećera i malo pakiranje mlijeka. Popravila sam kosu iz neke glupe navike i požurila da ga poslužim.
- Izvinite na čekanju.. - dodala sam uz lagani osmijeh i spustila nejgovu šoljicu na stol. Nasmijao se čisto iz ljubaznosti i kimnuo glavom. Spustila sam račun na stol i okrenula se. Žurnim korakom sam se našla iza pulta i uzdahnula. - Nema šanse da ovakav dečko piše novelu o meni. - tada sam shvatila da sam previše.. Ne znam, previše izbirljiva? Što fali i prosječnim dečkima? Dobro, možda nemaju kovrdže i prodoran glas, ali imaju kosu ako ništa.. Uzdahnula sam i pogledala prema Effie koja je prelistavala i počela čitati ponovno. Zadubila sam se u slušanje, toliko duboko, da sam zaboravila da čita novelu o meni i mojim čupavim obrvama.
____________________________________________________________________
hellooo! novi nastavak je tu i nove avanture.. mnogi se klade na kovrdžavog dečka ali šta ako to on nije :OOOOOOOO kladionica je otvorena i vaše mišljenje možete ostaviti u komentar.. na zadnjem nastavku sam se nasmijala vašim komentarima, a ovaj nastavak posvećujem djevojci koja je napravila novi cover i bila inspiracija za nastavak.. nastavci idu često, i nadam se da vas to čini sretnima. hvala vam što čitate i hvala vam jer ste još uvijek tu! xxxxx
YOU ARE READING
new beginning
FanfictionDok je nastajala ideja za ovu priču, nastajala je i nada da ćemo ponovno moći raditi zajedno. Da ću ja moći pisati za vas, a da ćete vi moći prepoznati. Priča će ići u svim pravcima i ja ću se truditi da bude najbolja do sada. Ova neće imati neki c...