5

397 56 7
                                    

- Ja mislim da bi trebala plesati sa Zaynom.

- A ja mislim da mi je sjedenje ovdje sasvim uredu.

- Već dva sata sjediš. Zayn te promatra cijelo večer.

- Pa šta onda?

- Zgodan je.

- Jeste.

- Najzgodniji dečko u školi.

- To je već diskutabilno.

- Ali jedan od zgodnijih.

- To si upravu.

- Pa šta ti onda fali?

- Ne želim, Effie. Prestani me nagovarati..

- Okej, kako god hoćeš. Ali mi se nemoj žaliti da si sama i da ti je dosadno.

Glasno sam uzdahnula. Željela sam se braniti ali sam odustala. Piljila sam u svoj telefon i prolazila kroz fotografije sa posljednjeg ljetovanja. Iz Turske. Bilo je nezaboravno. Doista. Turska je predivna. Kultura zemlje je predivna. A tek mačke. Svaka ulica ima najmanje deset mačaka. Od malih do velikih. Od crnih do žutih. Dobro, možda sam opčinjena mačkama. Moj pogled mi je pao na moju neispijenu kolu pa sam se napila, ne uživajući u gorkom ukusu. Iako su nudile sve i svašta, kola je bila jedino bezalkoholno piće. A nekako sam se glupo osjećala sa flašom vode u ruci. Jednostavno sam odudarala od mjesta. Djevojka, 16 do 17 godina, su izgledale kao top model sa flašama viskija u rukama, dok su mlatarale rukama i izgovarale poznate stihove najpoznatijih pjesama.

- Je li slobodno? - gotovo preduboki glas me je upitao. Pogled mi je pao na kovrdžavog dečka koji je u ruci imao čašu sa meni nepoznatim pićem. Nisam željela biti nekulturna, a i on je izgledao i više nego dobro u uskim crnim pantalonama, poderanim na koljenima, te bijeloj majici koja je padala niz njegovo savršeno klesano tijelo.

- Naravno.. - promrljala sam. Imala sam osjećaj da se već crvenim, jer mi razgovor sa ultra zgodnim momcima nije bio tako lagano. Ako uzmemo u obzir činjenicu, da sam vrlo rijetko razgovarala sa ultra zgodnim dečkima. Nervozno sam prošla rukom kroz kozu, nadajući se da su šiške ostale na mjestu dok sam pogled spustila na svoje ruke.

- Kako se zoveš? - upitao me je, njegov glas je bio toliko dobar, da sam zaboravila na cijeli svijet. Mogla sam čuti kako lagano izgovara riječi, kao da mu se nigdje ne žuri.

- Britta. - progovorila sam. Pogledala sam prema njemu, nosio je nekakav lagani osmijeh na usnama, i tek tada sam skontala da je to dečko kojeg sam svaki dan posluživala.

- Napokon da ti saznam ime, Britta. Vrlo često me poslužuješ u svome kafiću. - ponovno je govorio usporeno da sam osjećala kako mi se cijelo tijelo pali i gasi. Nisam mogla vjerovati da me je uistinuo toliko ložio njegov duboki i usporeni glas. - Harry, drago mi je. - e sada je i meni bilo drago. Napokon sam facu mogla povezati sa likom.

- Nikada te ranije nisam vidjela u školi.. - dodala sam, otvoreno. Harry se nasmijao, gledajući u svoje piće. 

- Davno sam završio srednju školu, Britta. - rekao je lagano, nervozno sam se nasmijala. I na trenutak pomislila.. Zašto bi stariji dečko želio išta od 16-ogodišnje djevojčice? Nije moguće da sam ga baš ja od svih djevojčica privukla. Je li to loše?

- Koliko davno? - upitala sam, nervozno, uzimajući gutljaj svoje kole.

- Prije dvije godine. Volim misliti da sam odrasli muškarac.. - rekao je i tek tada sam shvatila koliko mi se ovaj momak već sviđao. Govorio je lagano, kao da ga nije bilo briga za sve oko sebe. Bio je i veoma zanimljiv. Sa tim svojim laganim osmijehom i tonom. 

- Oh, ja još imam dvije godine u srednjoj školi.. - zarumenila sam se i pomislila da je on lud jer uopšte razgovara sa mnom. Dobro, za dva mjeseca sam punila 17 godina, i razlika će biti 3 godine, ali svejedno. To nije ni legalno. 

- Srednja škola je odlična. Kada dođeš na faks, e to je frka. No, moram se pohvaliti. Očistio sam drugu godinu redovno, i sada sam na nekom vidu zimskog raspusta. - namignuo je na što sam se ja još više zarumenjela.

- A ja sam odlična učenica. - pokušala sam zvučati odraslo i doraslo mladiću poput njega. Moji prsti su se međusobno borili i na jedan momenat sam imala osjećaj da će mi srce iskočiti iz pluća. Lagano mi je razdvojio prste na što mi je srce još jače počelo lupati. Pa, on dira moje ruke. 

- Prestani si liječiti živce na takav način. - ponovno je pričao lagano, dok je muzika postjala tiša. Pravili su neku pauzu. Nervozno i stidljivo sam izvukla svoje ruke iz njegovih i pogledala u stranu. Ne znam kako je on to protumačio, ali je ustao sa stolice. - Bilo mi je drago upoznati te, Britta. I oprosti ukoliko sam učinio situaciju nezgodnom. - prije nego li sam i pogledala u njegovu stranu, on je već nestajao u gužvi ljudi. I tek tada sam shvatila..

Pričala sam sa kovrdžavim dečkom!

...

- Shvatio sam da lomi prste kada je nervozna. Možda čak i postiđena. Obrazi joj se rumene tako snažno, da nisi siguran je li se radi o ruži i osobi. Obrazi poprime boju njenih punih usnica, i sve što želiš je ostaviti hiljade i hiljade poljubaca na te slatke bucmaste obraščiće. Znam da bi ona pomislila da sam lud, i da mi sve daske nisu na broju. Ali i nisu, otkada sam nju barem ugledao. Prelijepa je. Tako unikatna. I drugačija. Toliko van zemaljska. Ali ne dovoljno van zemaljska da bude vanzemaljac. Dobar sam u šalama. Barem mislim da jesam. Mislim da bi se njoj svidjele moje šale. Možda i ne bi. Ne znam.. Bojim se. Bojim se odbijanja. Bojim se da će okrenuti glavu i uništiti sve moguće prilike. Da će pronaći nešto bolje. Primjetio sam kako ju momci proučavaju. Svi bi je držali kao malo vode na dlanu. Uključujući i mene.. - prekinula sam Effie koja je užurbano čitala. Nalazile smo se na njenom krevetu, bilo je oko 10 sati ujutro. Sa zabave smo se vratile oko ponoći s obzirom da je meni bilo dosadno. I da nisam mogla prestati razmišljati o kovrdžavom dečku. Effie me je probudila, govoreći kako je 'slatki pisac' postavio novi nastavak. Ovaj put sam se doista ježila od njegovih riječi.. Nisam mogla vjerovati da je nekome doista toliko stalo do mene. 


_____________________________________________________________________

ola, ja ne znam hoće li iko više htjeti ovo čitati. žao mi je jer nije bilo nastavka 10 dana, možda i više.. jednostavno škola je počela i blah.. bit ću dosta neaktivna što se tiče pisanja, jer sam sada treći razred.. ovakoooooooooo, kroz priču vrlo dobro možete upoznati i mene jer ukoliko ne znate, glavne junakinje mojih priča dosta su često inspirisane mojim osobinama, i mojim simpatijama.. pa etoooooo, uživajte i nastavak vjerovatno ide u petak sljedeće sedmice ili prije, ako stignem! volim vas. nemojte zaboraviti komentarisatiiii i također hvala na 2,500 pratioca! xxxxxxxxxxxxxxxx


new beginningOù les histoires vivent. Découvrez maintenant