Stapana Vampirilor

2.5K 32 2
                                    

"Vino...Te astept la noapte."

Eh?...Of ,Doamne...cred ca am citit prea mult. Bravo, Fel! Pasiunea ta pentru carti te transforma intr-o paranoica si incepi sa-ti imaginez lucruri...abia astept sa se termine ziua de azi pentru a ma baga in pat...

Buna ,numele meu este Rosemberg Felicita si am 15 ani. Un nume mai neobisnuit, stiu. Insa are ceva insemnatate. "Felicita" , asa cum probabil ati realizat, inseamna " fericita" . Din cate mi s-au povestit, dupa nasterea mea, in patutul in care ma aflam, asistenta ce ma ingrijea a gasit un biletel pe care era scris acest nume . Parintii mei au crezut ca este un semn si... m-am trezit botezata. Familia si asa-zisii prieteni ai mei imi spun pur si simplu Fel si...chiar imi place. Ceva scurt si usor de retinut. Urasc sa retin numele oamenilor. Insa sunt destul de buna la a-mi aminti chipurile lor. Sunt zodia balanta si sincer, sunt foarte incapatanata. Daca nu iese ceva cum vreau eu incep sa fac urat de tot... Baieti, aveti gija la mine! Am o sora cu 10 ani mai mica pe nume Danielle si nici nu zici ca suntem surori, adica eu sunt satena cu ochii negrii si ea este blonda cu ochii de culoarea smaraldului, dar, ce sa-i faci? Ma bucur pentru faptul ca nu semanam. Asta ma face sa ma simt unica in familie. Sunt o persoana singuratica totusi, ce are prieteni de complezenta, fiind prea prinsa in studiul meu. Chiar vreau sa tin pasul cu scoala, nu am nimic altceva mai bun de facut.

- Pauza, copii!!Iesiti in ordine afara pentru a forma careul!

- Pfff...inca o zi si gata...o sa luam vacanta si o sa am timp pentru a repeta melodiile la pian.(am uitat sa mentionez ca iubesc la nebunie muzica, insa nu conteaza. Pe parcursul povestii o sa ma cunoasteti mai bine).

Dupa alte 3 ore de curs... in sfarsit acasa!!! Nu ma intelegeti gresit, imi place sa iau note mari, nu scoala in sine. Sincer sunt chiar satula de ea. Ce-i prea mult strica, nu?

Calatoria a fost linistita. Am asteptat autobuzul ca deobicei in statia aproape de teatrul unde am invatat sa joc. Mda... nu va faceti sperante, nu sunt o actrita asa de buna. Dupa un sfert de ora am coborat, mergand restul drumului pe jos. Era o seara frumoasa. Chiar daca ceasul arata ca e doar 18:30, se pare ca soarele a decis sa apuna mai devreme azi. Pe cer se zareau deja cateva stele acompaniate de luna... Si luna! Mereu mi-a placut sa stau noaptea tarziu doar pentru a ma uita la ea. Stiu... parca as fi un vampir sau ceva de genul. Vantul batea usor si-mi facea parul sa zboare in toate directiile. Nici ca ma plang. Parul meu sta mereu aiurea. Dupa vreo 5 minyte, in sfarsit se zareste casa mica cu un etaj. Parintii mei iubesc simplitatea. Si asta, bineinteles ca se reflecta in alegerile lor din orice domeniu.

-Am ajuns!

Ce ciudat... unde e toata lumea? La ora asta, Danielle tipa prin toata casa iar mama fugea dupa ea.

- Mami, mi-e foame!Pregateste-mi ceva de mancare, te rog frumos!!

Inca... nimic. Ok,  asta e putin ciudat. Unde naiba e toata lumea? ...Si atunci am auzit tocurile mamei ce atingeau usor scarile.

- Mama...? Unde te duci?

- Aaa, Fel!Ai ajuns!Ce bine...Eu cu tatal tau si cu Danielle mergem la doctor.Sora ta nu se simte prea bine.Mancarea este in frigider.O sa venim cel mai probabil maine dimineata.Te pup, pa-pa!!

Ma lasati singura si azi? bineinteles ca nu am spus asta. Mereu am fost fiica exemplara, cuminte si cu note de 10. Doar ca... cateodata imi doresc sa isi petreaca mai mult timp cu mine.

-Pa...

Yup! Iar singura. Deci... sa-i dam bice! (sarcasm)

Dupa ce mananc, ma duc in camera mea si ma schimb in pijamale. Ahh!!! Iubesc sa stau in pijamale, sa ma uit la un film si sa mananc. Asa ma simt mai mult ca o adolescenta, stiti voi. Insa nimic nu tine pentru totdauna.Too bad... O mare bubuitura in mijloc strazii. Ce Dumnezeu...? Si dap, mintea mea stralucita incepe sa gandeasca inainte, ca de obicei...Aoleu! Daca e vreun hot? Au scapat animale salbatice de la zoo! Of... Nu e niciun zoo prin apropiere, prostuto! Poate un jaf la un magazin. Sau asasini... O sa le spun ca stiu karate. Vor pleca, nu?  Picioarele pe pamant, fetita! Geez... tu chiar nu trebuie sa te mai uiti la filme de actiune si Animal Planet.

Stapana Vampirilor( in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum