Vampiri, promisiuni, despartiri, lupte. Si toate astea asa...deodata. Nimeni nu se gandeste la faptul ca sunt doar un copil. Oare ce ar fi facut altcineva in locul meu? Daca as fi trait aici, oare as mai fi gandit asa acum?
Zilele au trecut, si au trecut, si au trecut. Se implinea o luna de la logodna mea cu Josh. Dupa acea discutie... totul s-a schimbat. Servitorii castelului nici nu aveau curajul sa ma privesca in ochi, iar daca faceau o greseala se scuzau si ma implorau sa nu-i ucid. Gabriel era mai tot timpul plecat cu diferite treburi, asa ca la el nu am observat nimic neobisnuit... fata de Josh. Acum era rece si distant. Se antrena cu mine in fiecare zi pentru a ma putea apara singura in caz de pericol si-mi sugea sangele atunci cand avea nevoie, insa, era diferit. Se eschiva de mine si-si ascundea sentimentele atat de bine incat nici nu-l mai recunosteam. Si asta durea, bineinteles. Doar tineam la el foarte mult. Astazi totul a decurs ca pana acum. Dimineata ma trezeam la 8:00 si faceam baie. La 8:30 luam micul dejun pentru ca la 9:00 sa incep niste cursuri despre istorie, geografie, matematica, bla bla bla. Nici ca ma pasionau. La scoala invatam fiindca eram nevoita sa o fac, nu am invatat niciodata fiindca mi-a facut placere. In fine....La 12:30 incepe antrenamentul cu Josh ...adica mai am de indurat doar 5 minute din tortura numita "Profesor de franceza la domiciliu" .
-Miss Felicita, asta e tot. Maine iti voi da un test din timpurile verbale, asa ca pregateste-te. Bonjour.
-Test? Asa de repede?
-Ai studiat aproape o luna. Trebuie sa aflu daca ai inteles ceva din ceea ce ti-am explicat, nu?
-Da...Bonjour, madame...
Grozav....test. Daca o sa primesc 5 e bine....
Deodata se aude cineva batand la usa.
-Cine e?
-Felicita, este 12:30. Trebuie sa incepem antrenamentul ! a spus Josh.
-Dar nu mi-am strans lucrurile...
-Acum !
Parea nervos. L-am ascultat pentru ca nu vroiam sa-l supar si mai tare decat era. Ma intreb ce se intamplase...
Dupa 2 minute eram pe terenul de antrenament. Acesta consta intr-un loc prafuit, lipsit de copaci si orice alta planta. Doar pamantul uscat si cateva insecte ce mai zburau p-acolo. Nu, locul nu face parte din curtea castelului. Este un loc special de antrenament facut de batranul Herion pentru mine in care ajungeam teleportandu-ne...sincer, nu stiu sa ma teleportez, fac asta cu ajutorul lui Josh.
-Loveste mai tare !! Nu mai fi o lasa ! a strigat Josh de parca as fi fost cea mai mare ratata de pe pamant...
- Lovesc cat pot de tare !!! Daca ai stii sa vorbesti frumos si sa ma incurajezi poate ca nu as mai gresi atat de mult !!
Ok... asta a pus capac. I-am tocat nervii de o luna in coace in fiecare zi pentru ca nu intelegeam de ce e asa de distant cu mine si cred ca asta in sfarsit l-a facut sa cedeze.
- Felicita!! Nu mai fi obraznica! Iti fac o favoare fiind aici sa te atrenez. Daca ar fi fost altcineva in locul meu nu te-ar fi invatat nimic din cauza temperamentului tau !
- Temperamentul meu ? Deci, tot cu mine e o problema... inainte sa vorbesti despre temperamentul meu mai bine uita-te in oglinda si gandeste-te daca tu esti mai diferit decat mine. De o luna nu stii decat sa tipi la mine din orice, sa ma lovesti intentionat in timpul antrenamentelor si sa-mi folosesti sangele ca sursa de hrana cand vrei tu ! Si vrei ca eu sa ma comport frumos ?
- Bine. Fie. Nu o sa te mai cert gand gresesti, nu o sa te mai invat nimic despre lupta si o sa stau in colt asteptand sa mor fiindca tu nu mai vrei sa-mi dai din sangele tau. Multumita ?
CITEȘTI
Stapana Vampirilor( in curs de editare)
RomanceO fata pe nume Felicita ce era o fata satula de toata monotonia din jurul ei, descopera adevarul vietii sale: ca este un vampir.Toate astea o marcheaza, insa Josh, profesorul ei, este cel ce o face sa se simta mai bine, cu doar o simpla privire.Dar...