Next Day
"Jednu vodku prosím"pýtala sa Kristen predavača v obchode v ktorom nám chlast zvyčajne vždy predali."Nie nepredám ti ju" zakričal na ňu predavač a ona len pokrútila očami a podplatila ho."Ešte raz a už ti to nepredám" pošeptal a zobral si peniaze.Zobrali sme vodku dali sme ju do sáčku a schovali do Backpacku .Cestou domov sme sa stavili ešte v trafike kam šla kúpiť cigarety tak som si sada pred trafiku zapálila si a čakala na ňu. Vedla mňa si sadol chlapec ktorý si tiež zapálil a asi na dakoho čakal.Mal čierne vlasy na štýl Joeho Armstronga a oblečený niečo medzi punk a rockom.Mohol merať cca 1,90 takže bol odomňa o 2 hlavy vyšší.Stále som sa naňho pozerala a netrpezlivo čakala na Kris keď v tom mi spadla ciga na mokrú opršanú zem a zhasla.Nemala som zapaľovač a tak som začala nadávať a pozerala na Kris ktorá čakala v rade.V tom sa ma niekto poťukal na rameno."Odpálim ti z mojej?" spýtal sa ma neznámy chlapec ktorý z predu vyzeral ešte lepšie než som si mohla myslieť.Bol to typický "rocker" a očividne trochu drsný.Mal oči trochu do zelena a trochu do modra.No bol v nich aj naznak šedej."Ďakujem" povedala som a priložil jeho cigaretu na tú moju."Som Michael inak" povedal a potiahol si z cigarety."Ja Vanesa" povedala som a on kývol na súhlas."Tak čau a nabudúce poriadne drž cigu" uškrnul sa a odišiel .Keď odchádzal cítila som z neho kolínsku ktorú nosil môj bývali, a spomenula som si na to aký kokot to bol."Tu máš tie cigy" povedala Kris a ja som jej podala peniaze.Stále som držala tu starú cigu a myslela naňho."Si v pohode?" spýtala sa Kris a zapálila si."Hej ja len som nad niečim rozmýšlala"povedala som a uhla pohľadom.
"Som doma" zakričala som cez celý dom keď som zistila že nikto nieje doma.Išla som do izby a našla si 5 neprijatých hovor kedže som mobil zo sebou nemala.Boli od Jamesa.Od bývalého.Pozerala som na telefón zo slzami v očiach, ked v tom mi zazvonil mobil.Bol to znova on.Zdvihla som zo strachom a ozvala sa."Čo chceš?" nahrnulo sa mi viac slzí do očí a čakala na odpoveď ktorej som sa najviac bála."Chýbaš mi zlato bola si v sexe lepšia ako ona" povedal do telefonu očividne napitý a zasmial sa."Daj mi pokoj!" zakričala som a chystala som sa položiť ked v tom sa ozval."Hej nie tak rýchlo! opovážiš si niečo začať s Michaelom lebo neskončíš dobre ty ani on!" kričal po mne do telefonu a zložil.Zacítila som ako mi padá slza po líci a za ňou nasledovala daľšia .Znova ma dostali depky v ktorých som bola vďaka nemu.Plakala som na zemi a rozmýšlala nad tým aká blbá som bola.Prečo som nevidela čo je zač? priviedol ma až sem.Plakala som stále viac a viac, šla som do kúpelne a vzala si žiletku.Nebolo to po prvé mala som viac jaziev ktoré boli spôsobené práve kvôli nemu a orcovi.Pár krát som prešla po zápästí a po jazvách ktoré som mala na mojej ruke.Pozerala som na tie jazvy a prechádzala po nich znova a pri každom pohľade na nich som videla tolko smútku a depresie.Ked som po nich prešla načla som znova to čo kedysi.Prečo ma ten jeden skurvený telfonát dokáže dostať znova do depresie v ktorej som kedysi bola.Je až strašné čo ten človek dokáže urobiť.A je až strašné ked si predstavím že kvôli takému človekovi by som kedysi dala ruku aj do ohňa....
Takže dalšia časť :D je to trochu plytké zo začiatku lebo som nemala nápady a kamarátka ma už hnala do písania takže sa ospravedlnujem ak bude táto časť o ničom.Ak sa vám páči dajte fav a možno koment :)
Dakujem za prečítanie :)
YOU ARE READING
Rock Me Out.
Fanfiction"Sex,Drugs and Rock N Roll vraj už neexistuje ale je to omyl. Všetko je na veky. Len sa na to nesmie zabudnúť.Punks Not Dead so let him live for a long time...." Týmto všetkým som sa riadila naplno. V škole ma za to nenávideli, že som iná a že nie s...