7. He saved me 18+

49 7 0
                                    

Prebudila som sa v neznámej izbe kde bolo prítmie.Ležala som na velkej posteli obklopená stenami plnými plagátov a platní.Nevedela som kde som až do momentu ked som sa pozrela vedla seba.Sedel vedla mňa Michael a obväzoval si ruku."Čo tu robím?" spýtala som sa a chytila som sa za peru ktorá bola v hroznom stave."Si u mna v izbe zlato.."povedal a nadalej si obväzoval ruku."A čo sa vlastne stalo?" spýtala som sa a v tom sa namna otočil Michael s monoklom pod okom a rozbitou perou."Pobil som sa s tvojím ex a bol som lepší ale to je len detail" povedal a zasmial sa.Je sexy aj ked má monokel pod okom."Ten bastard ti ublížil.."povedal a zaťal pesť."To on pokaždé..." povedala som a odvrátila zrak."Už to robiť nebude slubujem" podišiel ku mne bližšie a jemne sa dotkol mojej tváre. jeho dotyk somnou robí niečo neuveriteľné. Ten pocit ked sa ma dotkol po prvé bol úžasný a stále sa vracia."Už nikdy nedovolím aby ti ublížil" povedal a podišiel ešte bližšie, že som cítila jeho dych na mojej pokožke a na tele sa mi spravili zimomriavky.Približoval sa stále bližšie a dal mi jemnú pusu.Pozrel sa na mňa jeho krásnymi očami.Milujem jeho oči."Milujem tvoje oči" povedal a znova mi dal pusu. Začali sme sa bozkávať a bolo to niečo úžasné. Ked sa naše pery dotýkajú je to neopísateľne úžasný pocit.Začal sa ma dotýkať a moje zimomriavky sa objavovali čoraz silnejšie a motýliky v bruchu si poletovali ako besné.Nechcela som sa  od neho už nikdy odtrhnúť.Chytila som ho za tvár a pokračovala v bozkávaní.Jeho mäkké pery sa pomaly oddialili a ja som bola v tej chvíli smutná že sa odtrhol pretože som to nechcela.Michael sa mi pozrel do očí a povedal: "Nedáme si niečo na jesť?" usmial sa a pozrel na mňa."Možme" zasmiala som sa a potiahol ma za ruku smerom do kuchyne.Michael začal robiť niečo na jesť a ja som si zatial sadla na kuchynskú linku a vytiahla som si cigaretu keď v tom mi napadlo že nejsom doma a len tak si nemôžem zapáliť v jeho byte."Uhm Michael?" spýtala som sa a držala som v ruke ešte nezapálenú cigu."Ano?" spýtal sa zatial čo dával toasty do toastovača."No..vadilo by ti keby si tu zapálim?"spýtala som sa s nádejou že jeho odpoveď bude kladná.Na moju otázku sa otočil a podišiel ku mne. Zobral mi cigaretu a vložil mi juu do úst zatial čo sa mi pozeral do očí tým jeho nádherným pohľadom. Zobral zapalovač a zapálil mi cigaretu ktorú som mala v ústach."Môžeš" povedal a usmial sa. Stále som sa nanho pozerala.Poznáme sa iba týždeň a mne príde ako keby k sebe patríme. Zvláštne. Dúfam že sa zase nepopálim."Tak toasty su hotové" povedal a zobral mi cigaretu z ktorej si potiahol a dym mi následne vyfúkol do úst."Pod jesť" povedal a potiahol ma k stolu.Ako sme jedli Michael sa na mna stále pozeral."Prestaň nepozeraj sa na mňa je to po prvé čo pred tebou jem je to nepríjemné" povedala som a prestala jesť."Prepáč teda ale si zlatá ked ješ" povedal a žmurkol na mňa."Prosím ťa" povedala som a mávla rukou."O čo ma prosíš možem ti to splniť" povedal a usmial sa na mňa."Zatial o nič" povedala som a dojedla posledný kúsok."Musím ísť už domov" povedala som ked som si spomenula že som od včera nebola doma."Ešte nechod dáme jointa" povedal a usmial sa.Kedže som od neho nechcela odísť prikývla som. Michael vytiahol trávu a sadol si na gauč kde nám začal šúlať jointov. Zapalíli sme si ich a sadol si bližšie ku mne."Chcem ťa zlato" pošepkal mi do ucha a mne zas a znova nabehli zimomriavky.Došlo mi že tak lepšie sa vlastne poznáme iba deň.Chcem si s ním vôbec hneď začať? "Aj ja teba..ale poznáme sa iba den a.." zastavil ma jeho perami ktoré mi začali bozkávať tie moje.Začala som spolupracovať a už sme sa znova bozkávali. Nemôžem si pomôcť jeho dotyky,pery, je to niečo neopísateľne úžasné.Začal ma bozkávať na krku kde zanechal malý fliačik a ja som bola v siedmom nebi.Nemohla som to nechať tak a začala som aj ja jemu bozkávať krk pričom som mu taktiež zanechala fľak na koži."Och zlato chcem ťa hneď teraz" povedal a pokračoval v bozkávaní mojho krku.Posúval sa dole bozkával mi kľúčnu kosť a prešiel k prsiam. Rozopol mi podprsenku a začal mi bozkávať prsia.Štvalo ma že robí dobre len on mne tak som sa otočila tak aby som sedela na ňom a pokračovala som ja.Začala som mu bozkávať krk a následne kľúčnu kosť kde som znova zanechala cucflek. Vyzliekla som mu tričko a pokračovala smerom dole.Bozkávala som mu telo ked v tom ma zastavil.Asi ho štvalo že som prevzala štafetu a pokračoval znova on.Dal si ma tak aby som mala nohy okolo jeho pásu a zdvihol sa pričom sme sa stále bozkávali.Presunuli sme sa do spálne kďe ma hodil na postel a pokračoval vo svojej práci.Začal ma bozkávať po bruchu a blížil sa smerom dole.Vyzliekol mi nohavice a dal mi pusu na rozkrok.Bola som mimo a užívala si tú slasť.Začal mi pomaly dávať dole nohavičky a vložil mi tam dva prsty a začal nimi mierne pohybovať smerom dole a hore.Bolo to niečo úžasné .Ked prestal vystriedala som ho a dala mu dole nohavice.Začala som mu robiť dobre.Pretočil sa na mňa a povedal:"Konečne si moja" povedal a vnikol do mňa.Bol to úžasný pocit ktorý som s bývalým nikdy nezažila.Bol drsný a zároveň nežný.Išiel rýchlo a zároveň pomaly.Ten pocit slasti bol úžasný.Zaborila som sa nechtami do jeho chrbátu a jemne som vzdychla.Naše spotené telá sa o seba opierali a naše pery sa stále bozkávali.Ten pocit bol lepší jak keď som sfajčená po namáhavom dni v skurvenej škole. Ked sme sa blížili k vyvrcholeniu Michael si kusol do pery a povedal moje meno.Ked už sme sa urobili lahli sme si vedľa seba a Michael si zapálil cigaretu."Zlato bola si skvelá" povedal a dal mi pusu na čelo a podal mi cigaretu.Potiahla som si a povedala: "Bolo to úžasné" potiahla som si znova a oprela sa o Michaela.....



So guys táto časť je trochu úchylnejšia ale presne takto som to chcela :D Pokial sa vám časť páčila dajte like a ked tak zdielajte <3 som zatial začiatočník so ignorujte moje chyby :D Dakujem <3


Rock Me Out.Where stories live. Discover now