"Ah do riti moja hlava" zobudila som sa ráno s bolesťou hlavy u Kristen na gauči medzi špačkami, prázdnymi fľašami a boh vie čo dalšie na tej zemi bolo."Kris máš niečo na bolesť hlavy?" spýtala som sa Kristen ktorá ako tak vstala a šla do kuchyne. "Hej mám ale po tej noci sa ti to asi nebude páčiť" žmurkla na mňa a zahrkala sáčik s bielim práškom ktorý mi následne skovala do batohu ktorý som mala na stole."Daj to preč nemám už peniaze tento týžden budem musieť vydržať na jednom sáčku" povedala som Kris ktorá ku mne podišla a strčila mi sáčik do výstrihu. "Tento týžden to máš zadarmo každý predsa potrebuje trochu nakopnúť" povedala a dala mi pusu na pery. Začali sme sa bozkávať a Kristen sa mi prehrabávala vo vlasoch ako by mi ich chcela učesať prstami. Niesme lezby ani Bi ale niekedy to na nás príde tak prečo nie. Sme kamarátky už od 10 rokov takže nám to je normálne správať sa k sebe dakedy takto."Haha už by stačilo" začala som sa smiať a prestala som. "Nemali by sme fajčiť tolko trávi už nám z toho šibe" zasmiala sa Kris a začala z tašky vyťahovať sáčik s trávou, zobrala bongo a zapálila ho.Potiahla si a následne ho podala mne. "Ahm tak čo to bolo včera" odkašlala si a spýtala sa ma.Vytiahla si cigaretu a zapálila si.Aj keď neviem prečo kedže tam hulila bongo. "Ja neviem mali sme kurva štastie keby sa nám to nepodarilo a dali by nám zápis skončili by sme už v base"povedala som o včerajšej noci ktorá bola mimochodom velmi drsná..
*Yesterday Night*
"Skovaj tie drogy vieš že si to sem nemal nosiť" počula som Kristen ako kričala na neznámeho chlapca.Bola som napitá a sfajčená takže som moc neregistrovala kto to bol."Heroín už nebereš čo? Kedysi by si zaňho dala čokoľvek" kričal na ňu neznámy chalan.Ked som započula ranu utekala som za ňou. "Čo sa stalo?!" spýtala som sa keď som videla ako sa ten chalan držal za líce."Čo sa staráš ty štetka!"zakričal a drgol do mňa načo som hned spadla na zem pretože som nebola úplne pri zmysloch a schopná zostať stáť. Kristen ma zdvihla a ťahala za ruku ku vchodu dverám."Pod utekaj!" potiahla ma viac aby som sa prebrala a utekala rýchlešie.Započula som sirénu policajného auta a došlo mi prečo utekáme.Prebrala som sa a začala utekať čo najrýchlejšie ako sa mi vtedy dalo.Pamätám si že sme stihli zdrhnúť ku Kristen kde sme sa opili znova a zaspali.Toto je jediné čo si z toho večera pamätám.Keby nebolo jej skončili by dme za mrežami.
"Nechcem s ním mať už nič spoločné a ani s tvrdými drogami"povedala Kristen a odišla naspäť do kuchyne. Keď Kristen robila raňajky mala som neprijatý hovor a jednu správu.Boli od Tata a aj tá správa."Ty kurva neželaj si ma ked prídeš domov!" napísal otec do správy.Nikto mi viac neničí život ako on."Kristen ja už musím ísť prepáč" povedala som a prišla za nou a na odchod som ju pevne objala."Znova on?! ach a o včerajšku mu nič nehovor drž sa" nahnevaná povedala a objala ma znova.Odišla som a nasadla na moj bicykel a šla domov.Moj otec ma bije ale určite viem že ma má rád.Teda myslím že v hĺbke svojho srdca určite.Potom čo od nás mama odišla zostal psychicky chorí a bije nás.Raz je z neho príšera a raz otec aký má byť.Prišla som domov a odložila som si bicykel."Kde si zas bola?! Dnes nikam nejdeš jasné?!" kričal po mne otec a udrel ma na tvár."Prepáč mi to spala som u Kristen" povedala som a chytila som sa za tvár."Dnes nikam nejdeš chod do izby!" zakričal a ja som šla do izby kde som sa zamkla a zapálila si cigaretu.Otec dokáže byť aj horší prekvapilo ma že ma nezbil tak ako zvyčajne..
Takže toto je moja nová story :) Jop toto je prvá časť a rozhodla som sa že by som chcela napísať niečo "tvrdšie" čo nieje len o láske. Takže ak sa vám prvý diel páčil dajte Fav a možno aj koment :)
YOU ARE READING
Rock Me Out.
Fanfiction"Sex,Drugs and Rock N Roll vraj už neexistuje ale je to omyl. Všetko je na veky. Len sa na to nesmie zabudnúť.Punks Not Dead so let him live for a long time...." Týmto všetkým som sa riadila naplno. V škole ma za to nenávideli, že som iná a že nie s...