5.|Think i fall in love again..|

65 8 0
                                    

Prechádzali sme sa s Michaelom v tom odpornom počasí a rozprávali sa o našich minulostiach.Ani jeden z nás to nemal lahké. "Tak povedz mi niečo o sebe.." hamblivo som sa spýtala a pozrela na Michaela."Môj život nebol zrovna lahký...teda od začiatku áno,mali sme peniaze boli sme pokope ja segra mama a otec, ale všetko sa to zvrtlo ked otec zomrel ked som mal 12.."povedal Michael a sklonil hlavu."A ako zomrel?..." spýtala som sa zo zvedavosti."On sa totižto....zabil sám" hlboko si vzdychol a neustále pozeral do zeme."Skočil z mosta pretože ho mama podviedla..."jeho oči boli ako sklenené guľôčky a jeho tvár bola cely čas plna smutku a bolesti."Vieš nikdy som mame neodpustil to ako mu ubližila pretože celý život miloval iba ju a vraj aj ona jeho ale...keby ho tak velmi milovala nepodvadzala by ho"jeho oči už neboli sklenene pretože z nich začali pomaly padať slzi a stekali po jeho bledej tvári."Je mi to luto Michael....viem čo to je"povedala som a sklonila hlavu."Otca som velmi miloval vždy bol mojim vzorom...ona to všetko pokazila"povedal a utrel si slzi z tváre."Prepáč že som ti tu vylial svoje hlupe srdce ale taký je môj životný príbeh"povedal a pozrel sa mi hlboko do očí.Jeho pohľad ma dokázal dostať na kolená a ledva som udržala očný kontakt a to ho poznám iba dva dni."A čo tvoj príbeh?" spýtal sa a znova mi pozrel do očí."Moj životný pribeh je jednoduchý,matka mi zomrela keď som mala 10 rokov na rakovinu a ked sa o nás začal otec starať psychicky to nezvládol a začal nás týrať...."držala som sa a robila ako by mi to bolo jedno aj keď som mala hlavu stále dole a ledva som udržala prúd sĺz."Nemôže za to ma vraj nejaku poruchu psychiky pretože nás sam nezvládol ,ale celý život som trpela"povedala som a už som sa nezmohla ani na slovo rozplakala som sa a sadla si na zem."Začala som huliť a fetovať kokaín ale prešlo to do horšieho štádia a začala som brať aj heroín"plakala som a Michael ma počúval a sadol si na zem vedla mna."Keď som mala 17 spoznala som Jamesa.... Ale bil ma a musela som robiť to čo chcel on..nevládala som a rozišla som sa s ním ale nikdy mi nedal pokoj"začala som plakať viac a oprela som sa o Michaela.Bolo to nevedomky ale bola som rada pretože som citila z neho bezpečie a oporu."James je kokot a ked ti neda pokoj bude mat čo robiť somnou poď" povedal a zdvihol ma hore.Pozrel sa mi do očí a chytil mi tvár do rúk."Sice hulim a bral som taktiež heroín...ja ti nikdy neublížim"povedal a pozeral sa mi stále do očí.Keď sa mi pozerá do očí je to niečo úžasné.Milujem jeho pohlad a oči, tie jeho šede oči s odtienom modrej.Jedine do ktorých by som sa mohla pozerať celý deň."Ver mi" povedal a blížil sa viac k mojej tvári.Pozrel sa mi na peri a jemne si hryzol do peri.Jeho peri sa dotkli mojich a pomali do mojich ust vnikol jazyk.Bozkávali sme sa a motýlikovia v bruchu mi trhali žaludok.Neopísatelný pocit ktorý som zažila iba s ním.Odtiahla som sa usmiala a potiahla som si z cigy ktorá bola už skoro po filter."Tvoje pery sú úžasné zlato"povedal, jemne sa uškrnul a potiahol si aj on.To jeho zlato.Raz z toho zošaliem...

Takže nová časť 😄 Ano viem pridala som ju o dosť neskoršie ale nemala som vela času a dnes je taký kludný večer tak som si povedala že ju dnes pridám ☺. Ak sa vám páči dajte fav a ked tak koment 💕
Love u ❤

Rock Me Out.Where stories live. Discover now