Ked sme s Michaelom prichadzali do školy zbadala nás riaditeľka."Čo vy dvaja tu!! Nieje nahodou už davno po zvonení?!" kričala a založila su ruky. "Prepáčte zaspali sme už sa to nestane" povedala som chytila som Michaela za ruku a chcela som odist.No v tom na Michaelovej hrudi pristala ruka riaditeľky a to ho zastavilo."Vás chápem Stanford ale vy Clifford myslím že nezaspávate dva týždne vkuse?" pozrela a sprísnela pohlad nanho.Michael mal nervózny pohľad ale vždy to hral na tvrdého."Viete pani Burleiová mal som svoje problémy" pozrel na ňu a dal taky ten badass pohľad aby sa nepovedalo že je posraný z riaditeľky a chce mať dobrú dochádzku *lol*."Hm a mate ospravedlnenky? Viete už ste raz prepadol takže" dala si okuliare a prebodávala ho pohľadom."Viete pani riaditeľka vy mna nezaujímate mám pspier na dva týždne tu a môžte si ho kludne overiť dovidenia" so ruky jej dal papier a any ss nepovedalo usmial sa na ňu.Chytil ma za ruku a odchádzali sme do triedy."Odkial máš ten papier" spýtala som sa."Hmm to vieš mam svoje zdroje" uškrnul sa a otvoril dvere do triedy."Meškáte! Už 20 minút a vy sva týždne!" skrýkla po nás učka a pozrela na Michaela ktorý sa proste začal smiať."Tie dva týždne si odpustite" zasmial sa a sadol si do svojej počmáranej lavice."uhm...a vy čo pozeráte sadajte a rátajte príklady!"zkrýkla namňa a naznačila že si mám sadnúť.Vedla mňa bolo prázdno.Kde je Kristen? Bolo to naozaj zvláštne pretože vždy ked nejde do školy ozve sa mi.Divné.Viac som sa tým však už nezaoberala a sadla som si vedla Michaela kde bolo tiež volné."Zlato....ja...prepáč že som ri nedal vedieť kde som bol ale..proste ti to ešte nemôžem povedať" pošepkal a pozrel sa dolu."Prosím nerozoberajme to teraz....necítim sa na to" povedala som a pozrela som sa naňho."Som rada že si späť"pošepkala som a videla som ako sa Michael jemne usmial."Aj ja som rád" usmial sa a chytil ma za ruku.
--------
"Stále mi to nezdvíha nechápem čo sa deje" kričala som ked sme s Michaelom vychádzali zo školy a ja som sa už 20 krát pokúšala dovolať Kris."Znie to divno....kde býva môžme ísť za ňou" navrhol Michael s ukázal kľúče od auta."Ak by si to premňa urobil" pozrela som sa do zeme a prišla som si trápne."Nieje pod" potiahol ma za ruku s viedol do auta."Tak kde to býva" spýtal sa keď sme odchádzali z parkoviska pri škole."Je to tu blízko asi 5 minút za stanicou malý hnedý dom ukážem ti ho zaboč sem" navigovala som Michaela ku Kristeninemu domu kde bývala ešte spolu s bratom a mamou.Otec jej odišiel do Kanady keď mala 5 rokov....."Tu je ten dom.."povedala som a pozerala sa na jej dom kde stála sanitka a 3 policajné autá.Nahrnuli sa mi slzi do očí."Zastav hneď musím tam ísť!!" stúpila som mu na brzdu a snažila sa rýchlo vyjsť z auta."Počkaj!" kričal na mňa.Bežala som k jej domu a preliezla červeno bielu pásku."Čo sa deje prosím!!!" behala som poemdzi policajtov a jedného som ss to spýtala."V tomto dome zastrelily mladú Kristen More jej matka ju našla na ich záhrade v kaluži krvi" povedal policajt a ja som zbledla."Ččože? A prežila to? Prosím povedzte že áno" stekala mi slza po líci a dúfala som v dobrú odpoveď."Ach....typujem že si jej kamarátka...no....je mi to veľmi lúto neprežila guľku do brucha a podla všetkého vykrvácala"povedal a ja som zbledla ešte viac.Z jednej slzi na líci sa stal roj sĺz a ja som začala vidieť iba tmu.V tom som videla ako z jej domu berú ma nosítkach jej telo prikryté obalom.Bežala som k lehátku a odokryla som ho.Nechcela sok veriť že je mŕtva no sama som sa presvedčila ked som to odokryla.Bola bledá ako stena a studená ako ľad.Oči mala otvorené a videla som v nich strach.Kto jej ro preboha urobil."Nie!!!!!" zakryčala som a spadlasom na zem.Cez slzi som skoro nič nevidela....Prišla som o osobu ktorá mi bola najbližšie."Zlato !! zlato čo sa stalo??!!!"spýtal sa ustráchane Michael no v tom zbadal ako odnášajú jej telo sanitkou."Bože môj je mi to lúto tak moc" povedal s objal ma.Cítila som keho ruky ako ma obímajú.No po chvílu som strácala cit a videla som už len tmu.....
Takže táto časť bola po velmi dlhom čase ale aj tak dúfam že sa vám bude páčiť.Bola napísanä v škole takže nedostatky ignorujte 😂 xx
YOU ARE READING
Rock Me Out.
Fanfiction"Sex,Drugs and Rock N Roll vraj už neexistuje ale je to omyl. Všetko je na veky. Len sa na to nesmie zabudnúť.Punks Not Dead so let him live for a long time...." Týmto všetkým som sa riadila naplno. V škole ma za to nenávideli, že som iná a že nie s...