4.|He again|

74 11 0
                                    


Ráno som sa zobudila a neskutočnou bolesťou hlavy vedla Kristen ktora tiež nevyzerala že by sa citila najlepšie."Dobré ráno aauu"povedala Kris a chytila sa za hlavu."Dobré by bolo keby sme na tom fajn"chytila som sa za hlavu aj ja a jemne sa zasmiala."Hmm to hej"prikývla a horko ťažko vstala a zamierila do kúpelne.Hned po nej som sa snažila vstať aj ja a na 5 pokus sa to podarilo.Zamierila som do kúpelne aj ja.Umyla som si tvár studenou vodou a vychutnávala si každu jednu studenú kvapku na mojej tvári vďaka ktorým som sa cítila aspon trochu prebudená."Tak čo podnikneme dnes?"spýtala sa Kris a vytiahla si kefku a pastu."Dnes akurát tak môžem začať upratovať"zafňukala som a vytiahla som si kefku aj ja."Zlato ak chceš ..možem tu dnes zostat s tebou a pomôcť ti." odpovedala a jej ustarosteny pohlad zostal chvìlu na mne."Zvladnem to sama" falošne som sa usmiala a ďalej si umývala zuby."Vanesa..pozri sa namňa" jej pohlad sa snažil premôcť ma a pozriet sa na ňu a napokon sa jej to aj podarilo."Prosím" pozrela som na ňu a myslela na to čo sa stane."Prečo si sa rezala?"spýtala sa a jej pohlad sa ma snažil viac a viac donutiť k odpovedi."To je jedno nechaj to tak už sa to nestane.."pozrela som dole a čakala na jej reakciu."Hmm...Fajn toto je  vždy" položila kefku a išla sa zbaliť na odchod."Prepáč ale nechcem sa o tom.." prerušila ma a pokračovala miesto mňa."Ja viem...viem nechceš sa o tom somnou rozprávat ale chcem ti len pomôcť"povedala a odchádzala z mojej izby."Ja nepotrebujem pomoc nič sa nedeje" zastavila som ju."Jasné ..chápem" otočila sa a pokračovala v odchode z domu.Keď Kristen zabuchla dvere začala som sa cítiť ako najväčšia kurva ktorá práve dohnala k odchodu svoju kamarátku ktorá mi chcela len pomôcť s mojimi sračkami ktoré ma ubíjajú.Bolo mi z toho zle a chcela som vypadnut z domu.Obliekla som sa zobrala som si svoj roztrhany riflovy backpack donho som dala cigy a šla sa niekam prejsť.

Bola som preč snáď dve hodiny.Nevolal mi otec ani Kristen a tak som sa mohla prechádzať celý deň a vetrať si hlavu.Prechádzala som po uliciach nášho ranného mesta a pretože bolo sychravo a poprchalo užívala som si každú kvapku ktorá na mňa padla.Bolo to depresívne počasie ktoré som len doplnila depresívnymi Indie pesničkami.Keď som prechádzala pri časti kde som kedysi trávila veľa času, narazila som na ulicu v ktorej som raz večer bola s bývalím.Bola to pekná noc ale všetko sa to zvrtlo.Zbil ma a nechal ma tam krvavú ležať v počasí ktoré sa podobá dnešku.Podišla som bližšie k múriku pri ktorom ma nechal a sadla si naňho.Všetko sa mi z toho večera premietalo pred očami a ja som sa zrútila.Rozplakala som sa ako malé decko a sadla si na zem."Prečo ty hajzel!" zakričala som na celú ulicu a plakala dalej."Prečo si to kurva robil prečo som si s tebou kurva vtedy začala!" kričala som a stále viac a viac som plakala.Búchala som do zeme päsťou a všetko lutovala.Zrazu som zbadala siluetu muža ktorá sa ku mne blížila."Stalo sa ti niečo zlato?" ozvalo sa nadomnou a ja som sa pozrela hore.Bol to Michael ten chalan ktorý mi odpálil z cigy.Zdvihla som sa s odpovedala."Uhm nie som fajn všetko je fajn"zaklamala som a utrela si oči."Vyzerá to skôr tak že sa niečo stalo"povedal a sadol si vedla mňa na ten múrik."Tak tu máš nikotín to vždy o trochu zlepší"povedal a podal mi cigu."Ja ...no ...nemusiš mi davať tvoju mam tu svoje"pozrela som sa naňho a on sa zasmial."Od druhých to chutí lepšie tu máš" pozrel sa na mňa a podával mi ju.Zobrala som si ju a obom nam ich zapálil.Potiahol si a povedal."Vidíš hned je všetko lepšie" usmial sa a pozrel namňa."A čo tu robíš v takomto počasí a totálne na sračky zo života?" potiahol si a spýtal sa."Minulosť ma sem dotiahla a lutujem to" pozrela som naňho a potiahla som si aj ja."Minulosť je lepšie vždy zahodiť nemôžeme sa k nej vracať su v nej same sračky ktoré ťa síce niekedy doženú ale zatial si vychutnávaj to že tu niesu"zasmial sa a zvážnel pohlad.Pozerala som naňho a rozmýšlala nad tým čo povedal."Tak pod prejdeme sa zlato tu sedieť nebudeme"zdvihol sa a potiahol aj mňa.Je úžasné ako mi pokažde povie zlato aj keď sa zatial nepoznáme.V ten moment mi bolo jedno kam ideme pretože som šla s ním a niečo mi hovorilo že som v bezpečí...

Tákže lo dlhšej dobe nová časť :) Dnes sa mi chcelo písať takže dufam že je to dobré a že sa vam to páči Ak hej tak dajte vote budem za to moc rada ❤



Rock Me Out.Where stories live. Discover now