NEFES #14#

8.2K 135 36
                                    


 

Kapının çalmasıyla banuyla birbirimize baktık.

Korkuyordum, Nefesten sonra ilk defa başka biri dokunacaktı. Miydem almıyordu işte başka birinin dudaklarımı öpmesi igrenç bir his gibi geliyordu.

Evet merhaba cehennemim sonunda benide içine alıp yakmaya başlıyorsun.

"Korkma gözlerini kapat ve bitirmesini bekle" dedi banu bana yardım etmek istercesine.

Başımı onaylar bir biçimde sallayıp kapıyı açtım ve takım elbiseli adamın bana sahte bir tebessümle baktığını gördüm.

"Buyurun Destina hanım" dedi eliyle yolu göstererek.

Tek kelime etmeden yürümeye başladım. Renkli kapıların arasından geçip duruyorduk sonunda sarı bir kapının önünde durduğumuzda adam kapıyı açıp "Burada bekleyeceksiniz" dedi ve gitti.

İçeri adım attığımda kırmızı duvarları vardı bu odayı ister istemez karanlık kılıyordu. Beyaz yatak beyaz dolap ise odaya biraz aydınlık veriyordu. Kırmızıda bogulmak bu olsa gerek az kaldı kusacagım şimdi, istemediğim biriyle yatmayı geçtim kırmızı bir odada yapmayın bari!

Ben odayı incelerken kapının açılmasıyla içeri 30 lu yaşlarda siyah saçlı beyaz tenli mavi gözlü bir adam girdi yakışıklı mıydı ? Evet yakışıklıydı.

Beni görünce bir tebessüm edip kapıyı sertçe kapattı ve beyaz gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. Korkudan sesim bile çıkmıyordu bir adım geri attım ve gözlerimi adamdan kaçırdım.

Birden gömlegini önüme atınca olduğum yerde sıçradım.

"Yüzüme bak Destina" dedi sakince.

Başımı yavaşca kaldırıp gözlerine baktım, memnun olmuşcasına sırıtıp yanıma yaklaştı elini saçlarımın arasına gecirdi ve yüzünü boynuma doğru yaklaştırdı. Yüzümü buruşturup çekmek istedim fakat saçımın acısından olduğum yerde durdum.

Boynumdaki dudakları hızlanırken elini elbisemin fermuarına gitti ve aşagı indirdi elbise jet hızıyla üzerimden ayaklarım dogru düştü.

Ellerini belime yerleştirdi ve beni kendine bastırdı. Boynumdaki dudakları morartırcasına emiyordu fakat gram zevk almıyordum aksine miydemi bulandırıyordu.

Daha fazla dayanamadım ve ellerimi çıplak gögüsünün üstüne koyup "istemiyorum bırak" diye bagırdım ve ittirdim.

Elinin tersiyle dudaklarını sildi zevkten kararan gözleri çok korkunç bakıyordu bana.

"Ne demek istemiyorum lan! Ben senin için Numana ne kadar para verdim haberin var mı senin ?"

Demek Numan şerefsizi ayarlamıştı bu adamı. Belli kendisi gibi buda şerefsiz!

"Ne kadar ödediysen ödedin zerre umrumda değil istemiyorum" dedim ardından yanağımda hissettiğim acıyla osmanlı tokatının anlamını ögrenmiş oldum.

Hiç canım yanmamış gibi gözlerine bakmaya devam ettim ve heceleyerek "Seni istemiyorum" dedim

İğrenç bir kahkaha atıp "Sen kim oluyorsunda beni istemiyorsun? kızım sen orospu olduğunu biliyorsun degil mi? paranı ödediysem sende benim gecemi güzelleştirirsin"

Haklıydı, yani kendi açısından. Ben orospu değildim ve olmayacaktım ne pahasına olursa olsun direnecektim ve bu saatten sonra kimse bana dokunamayacaktı, Nefeste dahil.

ayaklarıma düşen elbiseyi geri yukarı çektim ve fermuarını kapattım. Adını dahi bilmedigim adam bana boş gözlerle bakıyordu.

Hızlı adımlarla kapıya dogru yürüdüm ve kulpunu aşagı dogru indirip tam çıkacaktım ki boynumda hissettiğim sızıyla gözlerim agırlaştı etraf karardı.

NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin