Multimedya: Burcu Akarsu
Sonra gözlerim dolgun dudaklarına, kaydı istemsiz olarak dudaklarım aralandı onu öpmek istedim.
"Beni öpmek istiyorsun" dedi nefesini dudaklarıma doğru üflerken.
"Seni öldürmek istiyorum, sen bu dünya için fazla mükemmelsin" dedim o dolgun dudaklarının üstüne küçük dudaklarımı örterek.
Sanki bunu bekliyormuşcasına ellerini belime doladı ve büyük bir arzuyla karşılık verdi.
Benliğimi yavaş yavaş kaybediyordum sanki, ben ben değilde o oluyordum yada ondan bir parça bilemiyorum.
Ellerimi kaslı gövdesine koydum ve dudaklarımı yavaşça çektim. Yüzüm hala mükemmel yüzüne yakındı ve bu kendime engel olmamı zorlaştırıyordu.
Nefes gözlerini kapattı ve sesli bir şekilde yutkunduktan sonra tekrar yeşil gözlerini gözlerimle buluşturdu.
Bu sefer ben sesli bir şekilde yutkundum, gözlerimi Nefesin gözlerinden ayırıp başımı öne eğdim.
"Utanan kızlar yatakta hep daha bir seksiler" Kulağıma fısıldadığı bu cümle gözlerimi iyice açmamı sağlamıştı. Pislik! beni utandırmayı seviyordu.
Ben ise konuyu değiştirmek istercesine tekrar gözlerimi Nefesin yeşil dünyasına çevirdim.
"Ne olacak şimdi değişecek misin? Renkli kapılar arkasındaki adam olmayacak mısın?" dedim.
Benden bir adım uzaklaştı ve sağ elini çenesine götürüp kaşıdı "Değişmek zordur destina ama aynı adam olmak daha zordur"
Ne demek istediğini anlamamıştım, zaten beni salak yerine koyup yap bozlu cümleler kurması sinirimi bozuyordu.
"Hadi uyuyalım" dedi varla yok arası gülüp ve mutfaktan çıktı. bir iki saniye kendime gelmeyi bekledim, belkide birinin beni kendime getirmesine ihtiyacım vardı. Nefesin büyüsünden kurtulmaya ihtiyacım vardı.
Nefesin peşinden bende mutfaktan çıktım, Nefese baktığımda çoktan merdivenlerden çıktığını gördüm.
herkes başını çevirmiş bana bakarken ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemedim "İyi geceler" dedim ve koşar adımlarla merdivenin son basamağını çıkan Nefese yetiştim.
ikinci kata geldiğimizde 4 oda gördüm ama Nefes bir kat daha çıkıyordu. Seslice oflayarak bende peşinden çıktım. merdivenin son basamağından sonra karşımıza direk gri renkte bir oda çıktı.
Normal kapılara göre boyutu biraz küçüktü.
Nefes kapıyı açtı ve eğilerek içeri girdi, bende durur muyum hiç? durmam. Bende peşinden girdim ve gördüğüm odayla ağzım ciddi anlamda açık kaldı.
Gri duvarları olan bir odaydı fakat yatak, dolap, komodin, perde, bunlar hep şeker pembesi rengindeydi. Burası çatı katıydı ve tavan eğimliydi. Sanırım odayı güzelleştiren şey ise yatağın tavan bölümünün eğik olması ve komple cam olması.
"Çok zevklisin" dedim tavandaki camdan gökyüzüne bakarken. Yıldızlar tüm güzelliğini ortaya çıkartıyordu ve bu geceyi mükemmel bir kıvama getiriyordu.
"Zevkli olsam seni bu kılıkta bu odaya getirmezdim" dedi ve gözlerini devirdi.
Kaşlarımı çatıp gözlerimle odayı taradım, Pembe kenarları olan boydan aynaya baktığımda Nefese hak verdim. Felaket görünüyordum.
"Aynadan Nefese baktığımda yatağa uzanmış bana bakıyordu. "Haklısın" diye mırıldandım ve yüzümü Nefese çevirdim.
"Dolapta kıyafetler var, şurada banyo güzel bir duş alabilirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES
Chick-LitNefesin gözlerinde yorgunluk vardı, sadece gözlerinde değil tüm bedeninde. Kafasını gögüsüme yaslayıp kolunu belime sardı. Yaralı olan kolumu aldırış etmeden kaldırdım ve belimde olan elinin üstüne koydum. Huzur kokan saçlarına bir öpücük kondurup o...