Vlad's pov
-Buna seara!spune Iz politicos.
-Buna,ce mai fac parintii tai?
-Sunt bine.
-Fiule,ma bucur sa te revad.
Fara sa fiu constient de ce face,Marius vine la mine si ma imbratiseaza. Cred ca azi e sfarsitul lumii,ori sigur se intampla ceva important de sunt tratat asa de frumos de catre "minunatul meu tata".
-Bine ai venit!spun uitandu ma in alta parte si conducand o pe Isobelle spre living.
Mama e in bucatarie si inca mai are ceva de pregatit,prilej pentru care manierata mea amica se ofera sa o ajute.
-Dragut din partea ta sa o inviti aici.
-Nu mai faceam asta daca stiam ca esti aici. -Avem curaj,bravo! Sa spui asta si maine.
-Crezi ca ma mai afecteaza amenintarile tale?
-Fiule,am auzit ca ai intrat la facultate in Anglia,zic bine?
-De unde naiba stii tu?
-Am relatii bune cu mama ta.
-Si prin asta vrei sa spui ca pumnul tau e prieten la catarama cu ea.
-Usurel,scuipi numai venin si fata de masa e noua.
-"Tata", nu de la tine am invatat?
Nu a mai zis nimic,mama si Iz aparand cu mancarea.
-Si mai spune mi, de ce vrei si tu sa pleci?
-Imi doresc foarte mult sa vad cum functioneaza si alte sisteme de educatie. Plus ca e visul meu sa ma mut in alta tara.
-Eu cred ca e un moft. Ii spuneam si lui Vlad ca e mai bine sa ramana aici cu mime si mama lui si sa plecam impreuna peste cativa ani,dar nu e bine sa i tai eu acum aripile.
-Bunicul obisnuia sa mi spuna sa nu renunt niciodata la visele mele si sa nu las pe nimeni sa ma opreasca din drum.
-Uite o persoana inteleapta. Cati ani are bunicul tau?
-El...nu mai este printre noi.
-Atunci odihneasca se in pace.
Nu mi venea sa cred ce auzeam. Clar ca omul asta e ipocrit. Ma mananca incheieturile de la nervi si abia ma abtin sa nu i sterg cativa pumni intelectualului de la masa. Mai nou e familist si se ingrijeste de starea noastra. Daca era intai aprilie intelegeam,dar asa,ce naiba pune el la cale?
-Multumim mult pentru masa.
-Ma bucur ca te am revazut,Iz.
Mama ii zambeste Isobellei si o ia in brate. Surprinzator,Marius face acelasi gest si eu mai am putin si vomit de la atata prefacatorie.
-Va chem un taxi?
-O duc eu acasa,stai linistit.
-Te am educat bine,zice falsul razand.
-Ha ha ha. Si inca cum...
Ies afara si merg langa Iz. E putin aeriana si nici nu observa ca ma uit la ea.
-Pamantul catre Iz!
-Ce?
-Iti spuneam ca ma vopsesc roz.
-De ce,verdele e prea pentru baieti?
-Cum?
-Vrei sa devii o printesa?
Imcepe sa rada si eu incep sa ma enervez. Are chef de glume si eu chiar nu o sa stau azi sa rad la ele.
-Te descurci de aici?
CITEȘTI
Eşti refugiul meu...
RomanceEl şi ea îşi găsesc amândoi refugiul în cimitir. Sunt diferiţi de restul adolescenţilor, fiind consideraţi ciudaţi si rataţi doar pentru că nu frecventează parcurile,cafenelele şi magazinele atât de des precum cimitirul. El este arcuşul, iar ea vioa...