Rozdział 2

151 8 2
                                    

Kate:

I jak mówiła "Mama" rano wstaliśmy było pół godziny po 6 .

Kazali mi się umyć oczywiście "Mama" naszykowała mi czerwoną sukienkę z czarnym paskiem, cienkie skarpety w kolorze bieli ,baleriny w kolorze czerni i czerwony kapelusz z białym paskiem i wpiętą różą.

Po śniadaniu pojechaliśmy do miasta."Mama" oglądała dla mnie strój a "Tata" był w spożywczym w sierodku sklepu w tym dużym centrum.

Tak chodziliśmy po korytarzu na jednej z wystaw sklepów z zabawkami zobaczyłam piękną lalkę z bladą twarzą o złotych lokach koronie na głowie i w różowej sukni .

-"Mamo" Kupis mi tą lalkę?

-Tak tylko zobaczymy ile kosztuje.

Gdy weszliśmy wziełam lalkę i podeszłam do pani gdzie nie było klientów.

-Ile kostuje lalka? Spytałam podając lalkę.

-39 złotych. Powiedziała kiedy doszła "Mama"

-Bierzemy. Powiedziała "Mama'

Podziękowałyśmy i poszłyśmy dalej byłyśmy tylko w sklepie z ciuchami dostałam z nich 3 T-shirty 2,jedną parę legginsów o kolorze czerni ,białą zwykłą koszulkę i czarny sweterek.

Razem z "mamą" wróciłyśmy szczęśliwe ale "Tata" nie .

Gdy wróciliśmy był obiad po tem oglądałam 6 godzin TV.Po tem kolacja kąpiel spać i tak przez rok.

*****

I jak? Podoba się?

******

Pamiętajcie o gwiazdkach i komach.

Rozdziały będą co tydzień.

W razie czego po informuje na profilu.

Córka SzatanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz