Rozdział 11

90 9 1
                                    

Kate:

7 lat później....

Mam teraz 16 lat.Chodzę do liceum dla bogatych. Nie lubię ich zadzierają nosy i walczą o wszystko o miejsca by mieć najlepsze oceny itd.Jedyną skromną osobą jest Shay.Shay pochodzi z bogatej rodziny ale to wójek zapewnił jej to liceum. Nathan poszedł do innego liceum więc zagroziło to naszym zerwaniem chodź byliśmy razem 7 lat.Poznałam innego przystojniaka Chrisa jest słodki jesteśmy parą od 2 tygodni.

Właśnie szykuje się na miasto idę na zakupy z Shay. O jest po mnie.Ethan nas podwiózł i kazał wrócić taxi. Jesteśmy w sklepie z drogimi ubraniami kupiłam w nim dżinsową miniówkę , białą koszulkę w czarne paski i buty na koturnach w kolorze czerni.

Po tem poszłyśmy na lody gdzie był mój były z Lenką znaną mi z 2 podstawówki.

-Hej Nathan.Podeszłam do niego.

-O hej skarbie.

-Skarbie? Zwariowałeś umawiasz się z Leną.

-To moja siostra. A ty jesteś tą jedyną.

-Mam chłopaka.Nathan tyle ci powiem mogłeś ze mną nie zrywać.

-Wiem żałuje że to zrobiłem.

-My idziemy. Pa.Odwróciłam się.-Shay idziesz?

-Tak.

Gdy wróciłam do domu zobaczyłam Rose robiącą kolację.

-Cześć to świętość że robisz kolacje.

-Hej.Nie wiedziałam że nie mogę.

-Możesz. Jak coś jestem u siebie.

-Okej.O 18 kolacja.

-Spoko.

Pochowałam rzeczy które kupiłam do garderoby. I poszłam pod prysznic a po tem na kolacje .Jedliśmy w ciszy.

-Dobranoc .Jutro mam szkołę :).

Uciekłam zanim coś powiedzieli.

*****

12 część książki. Podoba się?

Pamiętajcie o komentarzach i gwiazdkach.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 16, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Córka SzatanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz