3 lata później...
Kate :
Mam 9 lat .Będę miała komunię ale wtedy to odstęp od ojca .Hmm.Co ja zrobię?. Nie wiem.
Ale spoko jest prawdziwy tata coś wymyśli.
Niedługo 3 teraz nie jestem w klasie z Bradem tylko z Nathane on jest taki słodki . No więc w walentynki dostałam od niego róże a od Brada Walentynke a napis brzmiał tak ,,Jesteś taka słodka.Mrr.Będziesz ze mną?'' nie komentujmy lepiej tego bo się obrazi .
Nathan:
Mamy po 9 lat a ja się zakochuje w dziewczynie którą znam od przedszkola. Jest jeden problem mój ziom Brad jest w niej po uszy zakochany.
Kate:
Po lekcjach wróciłam do domu jak życzyli sobie mili państwo z domu.Rodzinny obiad bez prawdziwego ojca.
Wróciłam odrobiłam lekcje, obejrzałam Dlaczego ja i , poszlak na obiad.
-Dziś barszcz czerwony po tem kluski śląskie i deser.Oznajmiła Rose. Tak zaczełam ją traktować obojętnie.
-Yeha zjem w pizzerii.
-Mama się postarała więc zjesz!!Dodał swoje 5 groszy Ethan.
-Nie dziękuje !!
-Zjesz i ,posiedzisz do kolacji w pokoju. Dodawał dalej tata.
Zjadłam to i poszłam .Zabrałam telefon domowy i zadzwoniłam do taty.
Na 3 sygnał zabrzmiał głos.
-Hej dzwoni Rose?
-Nie tatusiu.
-Kate?
-Tak kiedy się spotkamy?
-Nie zaprętko skarbie.
-Dlaczego?
-Mamy w piekle problemy które muszę naprawić .
-Aha.
-Muszę kończyć do zobaczenia.
Ciekawa rozmowa .Będę tu jeszcze mieszkać wieki? Czy mnie tato z tad zabierze? Nie wiem nic nie wiem.
Po tem było spokojnie do końca miesiąca.
Plan by nie mieć komunij opracowany czyli wyjast w dni komunji.Pomysł taty .Pojadę do ludzkiej cioci czyli siostry taty.
Wyjazd=4 weekendy nudy :c.
Ide spać jest po 23 .Rose i Ethan śpią a ja jeszcze nie c:.
*****
Czy Kate będzie miała siłę by zniszczyć ojca?Podoba się rozdział ?Poprawki mile widziane .
Pamiętajcie o komentarzach i gwiazdkach.
Miłego piszę to od 1 sierpnia 2015 godzina 23:30 do 2 sierpnia 0:29