Rozdział 4

123 11 0
                                    

Kate:

5:45 czekam na Mamę ale ona śpi a ja mam iść do szkoły a busa mam na 7 .Wstałam poszłam się umyć po czym wrociłam do sypialni się ubrać w legginsy, zwykłą białą koszulkę, białe skarpetki,miętowe trampki i miętowy sweterek to wszystko zajeło 15 minut 6 a Mama nadal śpi. Poszłam zrobić sobie płatki z mlekiem wziełam je i poszłam na TV kiedy skończyłam jeść weszła Mama.

-Ile trzeba na ciebie czekać? Spytałam wprost a ona spojrzała na zegarek .

-Za 15 siódma .Ethan wstawaj spóźnisz się do pracy !! Kate chodź idziemy na przystanek.

5 minut później stałam pod przystankiem wypełnionym dziećmi w moim wieku i starszymi. Gdy nagle zagadała jakaś dziewczyna.

-Hej jestem Kler a ty?spytała

-Kate.

-Jesteś tu nowa prawda ?

-Tak .

-Nie boisz się?

-Nie a czego?

-Gruchy.

-Kto to?

-Nauczycielka gimnastyki.

-Aham.Chodź to nasz autobus.

Gdy weszłyśmy pobiegłyśmy na tył a Kler nie wiem czemu zajęła jeszcze 3 miejsca z tyłu.Gdy nadszedła jakaś dziewczyna o blond włosach z chłopakami.Dziewczyna powiedziała.

-Hej Kiler .A kto to obok ciebie?Powiedziała Blondi wskazując na mnie

-Skipper obok mnie siedzi Kate.Powiedziała Kler.

-Jestem Sky.Mówią mi Skipper. Rzekła Blondi.

-A ja po prostu Kate .

-Ci chłopcy obok mnie to Brad i Nathan.

Gdy i usiedliśmy bus ruszył.O Godzinie 7:10 byliśmy w szkole więc miałam kilka minut by dojść do klasy .

Do klasy zemną chodzili Sky i Brad .Ja siedziałam ze Sky a Brad z jakimś kolegą.

Zapomniałam powiedzieć o wyglądzie przyjaciół:

Sky Wood wysoka,szupła dziewczyna o blond włosach,o bladej cerze .Ona miała oczy wampira czyli delikatnej czerwieni miała usta czerwone jak krew.Nazwisko jak Jeffa .Zapewne jego córka a oczy ma od krwi .

Kler Cliv niska szatynka o delikatnej cerze. Ona jest człowiekiem widać to po błękitnych oczach.

Brad Mers brunet o zwykłej cerze i zielonych oczach.

Nathan czarnowłosy chłopak o wampirzej cerze i niebieskich oczach.

To wszyscy z moich znajomych .

4 godziny później...

znalazłam w busie szkolnym miejsce obok Sky i Leny .

Lena niska blondi o szupłej sylwetce.

-Hej Lena,siema Skiper.Mogę się dosiąść?

-Tak.Powiedziały churem dziewczyny.

Gdy dojechaliśmy pod mój dom o dzwio zobaczyłam że Sky też wychodzi i idzie do domu obok sąsiadów.

*****
I jak? Podoba się?

*****
Gwiazdki i komy ;)

Córka SzatanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz