7. Odjezd

226 20 2
                                    

Já a Vanir jsme seděli u stolu v dračí hale a studovali mapu Alagaësie. Vanir mi právě vysvětloval, kudy pojedeme do Ellesméry.,, Pojedeme prakticky stejnou cestou, jako Eragon, když odtud odjížděl, akorát nepojedeme do Tarnagu, ale na řeku Âz Ragni se napojíme už tady." ukázal na jezero východně od Farthen Dûru. ,,Poté pojedeme na voru až k vaší obchodní základně Hedarth, kde vor vyměníme za koně. Odtamtud pojedeme až do Ellesméry. Vše jasné?" Zamyšleně jsem přikývla. ,, Odjíždíme zítra za úsvitu."

Druhý den, brzy ráno:
Pevně jsem objala vzlykající matku, která nás s otcem přišla doprovodit až k voru čekajícím na břehu jezera. Otec také vypadal smutně, ale už byl na tom líp, než předtím než mu elfové řekli, že se budeme moci spojit pomocí jakého si Nazírání. Já jsem netušila, o čem to mluví, ale otec vypadal spokojeně. A pak už byl čas vyrazit.,, Nezapomeň, kdo jsi. '' radil mi tajemně otec. Matka ze sebe vyloudila pouze ,, Mnoho štěstí" a pak se s pláčem vydala zpět po cestě, kterou jsme přišli. Otec za ní překvapeně pohlédl a vydal se za ní. Těsně předtím, než se ztratil za zatáčkou se otočil a zamával mi. Vanir mi pokynul a já vstoupila na vor, kde dráček ležel spokojeně na dekách, které pro něj byly umístěny uprostřed voru. Druhý z elfů dlouhým bidlem odstrčil vor od břehu a vor strhl proud. Neklidně jsem se dívala po směru proudu a přemýšlela, co mě asi čeká. Tam, v Ellesméře, království Aryi.

Freya's narrationKde žijí příběhy. Začni objevovat