Moc se omlouvám, už dlouho se mi nestalo, že by mi Wattpad vymazal vydanou kapitolu. Bohužel jsem si toho všimla až dnes a tak ji vzdávám podruhé. U této kapitoly jsem použila jiný styl překládání jazyka, jímž se mluví v Laurasii.(Překlady vkládám za samotné věty, aby jste při každém hledání významu nemuseli listovat až na konec kapitoly). Napište mi prosím do komentářů, jestli se vám tento způsob líbí a mám v něm pokračovat. Ještě jednou se omlouvám a užijte si kapitolu.
---------------------------------------
Ráno byli hrubě probuzeni dvojicí strážných.,, Våkn opp til tre av dere. Du har en besøkende."( Vstávejte vy tři. Máte návštěvu.) Evidentně jim bylo lhostejné, že jim Jezdci ani zbla nerozuměli. Pak do cely vstoupila trojice mužů. Dva z nich již znali. Juga a důstojník, který je zatkl. Třetí muž měl téměř stejné oblečení jako Juga, ale byl mladší.,, Dobré ráno. Jak jste se vyspali?" Jezdci na něj jen nenávistně pohlédli a mlčeli. Juga si odkašlal a ukázal na své společníky.,, Toto je důstojník Hvindr. Už se nejspíš znáte. A toto je bratr Jura. Je tu jako tlumočník pro důstojníka." Odmlčel se a hleděl na Jezdce.,, A chcete nám co?" vyštěkla Freya. Mira na ni jen varovně pohlédla. Juga si opět odkašlal a pokračoval.,, Jde o to prohlášení ze včera. Co jste tím mysleli?" Freya si pohrdavě odfrkla.,, To, co jsme řekli. Ta obrovská lítost teprve přijde." Úmyslně ztišila hlas. Hvindr, kterému Jura rychle překládal se napnul a vyhrkl něco ve své rodné řeči. Jura to přeložil.,, A co ji způsobí?" Freya se na důstojníka sladce usmála.,,Jak myslíte, že dopadne to vaše městečko, až si pro nás přijdou naši draci?" Jura zbledl a rychle odpověď předrmolil. Hvindr zmateně svraštil obočí, zato Juga vybuchl.,,Tak dost už těch žvástů. Přece si nemyslíte, že té vaší historce o dracích a Dračích Jezdcích věříme." Na to se pro změnu ozvala Mira.,, Věřte si, čemu chcete. Pravdu však brzy poznáte." A bezděčně se podívala na gedwëy ignasia. Juga sledoval její pohled a zahlédl dračí značku. Jeho ruka vystřelila a popadla Miru bolestivě za zápěstí až vykřikla. Hodnou chvíli si kněz značku prohlížel.,, Co je to? Kde jsi k tomu přišla?" Stiskl Miřino zápěstí ještě více. Miře se začínaly dělat mžitky před očima. Martin chytil kněze za rameno a smýkl s ním ke stěně.,, Nechte ji být. Ten znak máme všichni." Ukázal mu pravou dlaň a pokynul Freye, aby udělala totéž. Jakmile tak učinila, pokračoval.,, Ten symbol značí, že jsme se dotkli dračího mláděte. Že si nás vybralo a vylíhlo se pro nás."Juga ho obezřetně pozoroval a třel si rameno. Pak se ozval Jura.,, Velmistře, to jsou stejné značky, jako na oltáři v chrámu." Juga se na něj otočil.,, To já přeci vím. O to je to vše ještě horší." Ukázal kostnatým prstem na Jezdce.,, Nejen že bez dovolení mluvíte posvátným jazykem, ale ještě si dovolujete zneuctít náš symbol. Za to vše vás čeká jediné. Smrt. Budete popraveni zítra s úderem poledne." A všichni tři vyšli z místnosti. Strážní za nimi pečlivě zamkli.,, Ještě že už tu nebudeme."usmíval se zlomyslně Martin.,, Miro, co ta ruka?" zajímala se Freya.,, Nic to není. Je to jen pohmožděné."usoudila po bližší prohlídce Mira.,, Radši si to uzdrav. Večer nejspíš dojde na meče. Každá ruka bude třeba." Mira přikývla a začala s kouzlením.
Po nuzném obědu začali plánovat útěk. Freya roztáhla mysl a propátrávala vězení a pevnost nad ním ve snaze naplánovat nejlepší cestu útěku. První důležitý bod byla strážnice. V té bylo ubytovaných deset strážných. Nejlépe uspat. Plánovala v duchu. Hned vedle strážnice se nacházela zbrojnice. Ze všeho nejdříve získat naše zbraně. Poslední cíl byly stáje. Najednou se Freya zarazila. Djevelen a ostatní jejich koně stáli v uličce mezi boxy, osedlaní a připravení vyrazit. Pozorněji propátrala chodby našla je.
ČTEŠ
Freya's narration
FanfictionVracíme se do Alagaësie, 25 let poté, co byl zabit Galbatorix. Když se pro mladou trpaslici, dceru Orika a Hvedry, vylíhne dráče změní se jí celý život. Musí cestovat daleko na Východ, do Eragonova panství, kde podstoupí výcvik. A kdoví, co vše se n...