Η Έμιλι είχε ξυπνήσει πολύ νωρίς και πήγε για τρέξιμο. Γυρίζοντας στο σπίτι της πήγε και έκανε αμέσως ένα κρύο ντούζ. Άφησε το νερό να τρέξει στο σώμα της και άδειασε το μυαλό της από οποιαδήποτε σκέψη. Σήμερα είχε κανονικά μάθημα στο σχολείο αλλά εκείνη, η Ντέμυ και ο Άλεξ πήραν άδεια. Προς έκπληξη της Έμιλι η διευθύντρια του σχολείου ήταν Χαρισματική. Καθώς βρισκόταν κάτω από το ζεστό νερό η Έμιλι άκουσε μέσα στο μυαλό της την φωνή του Μάικλ.
«Εγώ χειρίζομαι το στοιχείο του νερού.» είχε πει χθες στην βεράντα.
Αισθάνθηκε το νερό να γίνετε ένα απαλό χέρι που χαϊδεύει τρυφερά την πλάτη της και έκλεισε αστραπιαία το νερό βγαίνοντας σαν σίφουνας από την μπανιέρα και τυλίγοντας το μπουρνούζι γύρω της. Αυτή η επίδραση που είχε πάνω της ο Μάικλ έπρεπε να σταματήσει.
Λίγο αργότερα άκουσε το κουδούνι να χτυπάει. Πήγε στην πόρτα και άνοιξε. Στο κατώφλι στεκόταν η Ντέμυ.
«Καλημέρα!!!» είπε η Ντέμυ με ένα απροσδιόριστο τόνο στην φωνή της.
«Καλημέρα. Ο Άλεξ;» ρώτησε η Έμιλι.
«Έρχεται. Παρκάρει το αυτοκίνητο του.» απάντησε η Ντέμυ.
«Μαζί ξεκινήσατε; Φτάσατε την ίδια ώρα. Λίγο παράξενο για εσένα αφού δεν τρέχεις.» είπε η Έμιλι.
Η Ντέμυ πήγε στο σαλόνι και κάθισε αναπαυτικά στον καναπέ. «Μαζί ήρθαμε.»
«Για πες το πάλι γιατί δεν κατάλαβα. Ήρθες εσύ; Μαζί με τον Άλεξ; Που μαλώνετε σαν τα γατιά.» ρώτησε η Έμιλι ξαφνιασμένη.
«Εμένα μου λες; Ήρθε απροειδοποίητα έξω από το σπίτι μου σήμερα και μου είπε να έρθουμε μαζί.» απάντησε η Ντέμυ βγάζοντας το κινητό της και αφήνοντας το στο τραπεζάκι δίπλα της.
Η Έμιλι σταύρωσε τα χέρια της και την κοίταξε πονηρά. «Τρέχει κάτι μεταξύ σας, έτσι δεν είναι;»
«Τι; Για όνομα του Θεού... φυσικά και όχι. Εγώ; Με τον Άλεξ; Θα αστειεύεσαι.» είπε θιγμένη η Ντέμυ.
«Σίγουρα;» ρώτησε δύσπιστα η Έμιλι.
«Ναι.»
«Σίγουρα, σίγουρα;»
«Ναι σου λέω.»
«Σίγουρα, σίγουρα, σίγουρα;»
Η Ντέμυ ύψωσε το βλέμμα της προς το ταβάνι και σταύρωσε τα χέρια της. «Δεν πρόκειται να σου απαντήσω.»
Το κουδούνι χτύπησε και η Έμιλι πήγε για να ανοίξει. Ο Άλεξ στεκόταν στο κατώφλι με ένα πελώριο χαμόγελο.
YOU ARE READING
STORM (POWER) Βιβλίο 1
ParanormalΤην ημέρα που η Έμιλι Τόμσεν γίνετε δεκαεπτά περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην ζωή της και ανακαλύπτει ένα κρυμμένο κόσμο. Ανακαλύπτει τους Χαρισματικούς. Μια φυλή ανθρώπων που μπορούν να ελέγχουν τα στοιχεία της φύσης. Δυστυχώς όμως για την Έμιλι ε...