16

671 75 11
                                    

Η Πένι έτρεχε αναστατωμένη σε ολόκληρο το σπίτι. Δεν μπορούσε να βρει το μαγιό της.

«Ρε Πένι για όνομα του Θεού!!!» φώναξε ο αδερφός της από το σαλόνι.

«Σκάσε Τζάστιν. Μην μου πηγαίνεις κόντρα γιατί θα πάρω τηλέφωνο την μαμά και θα της πω πως πάλι έπινες με τα φιλαράκια σου από το πανεπιστήμιο.»

«Μα είχαμε πάρτι... κλείναμε για τις ανοιξιάτικες διακοπές.» είπε καθώς σηκωνόταν από τον καναπέ.

Χθες το βράδυ όταν η Πένι είχε γυρίσει άρον άρον από το πάρτυ βρήκε τον αδερφό της τύφλα και ξαπλωμένο στον καναπέ.

«Και τι ακριβώς ψάχνεις;» την ρώτησε κάνοντας πίσω μερικές τούφες που έπεφταν μπροστά στα μάτια του.

«Δεν νομίζω να ξέρεις που βρίσκετε αυτό που ψάχνω.» απάντησε η Πένι ανεβαίνοντας πάλι στο δωμάτιο της.

«Αν ψάχνεις το μαγιό σου δεν θα το βρεις στο δωμάτιο σου.» φώναξε ο Τζάστιν.

Η Πένι κατέβηκε τις σκάλες σαν σίφουνας. «Τι το έκανες; Τι έκανες με το μαγιό μου;»

«Σιγά... χαλάρωσε Νόρμαν Μπέιτς... δεν έκανα τίποτα με το μαγιό σου. Απλά ξέρω πως πέρυσι όταν γυρίσαμε από τις διακοπές στο εξοχικό η μαμά έβαλε τα μαγιό στον σάκο ο οποίος βρίσκετε στην αποθήκη. Αλλά πριν πας να το βρεις... βάλε μου μια κούπα καφέ σαν καλή μικρή αδελφή... ε;»

«Οκ.» είπε η Πένι και πήγε στην κουζίνα γεμίζοντας μια κούπα ζεστό καφέ. Γύρισε στο σαλόνι και την έδωσε στον Τζάστιν.

Εκείνος ήπιε μια γουλιά και μόρφασε. «Αυτός ο καφές είναι δηλητήριο. Βάλε μου λίγη ζάχαρη.»

«Για εσένα ο καφές σήμερα είναι σκέτος... Πίνεις χωρίς να σκεφτείς την επόμενη μέρα. Πίνε!!!» είπε η Πένι φεύγοντας. «Και μην ψάξεις για ζάχαρη... την έχω κρύψει.» φώναξε πηγαίνοντας στην αποθήκη.



«Που πας εσύ;» ρώτησε ο αδερφός της Σέϊτζ μπαίνοντας στην κουζίνα.

«Θα πάμε για μερικές ημέρες με τα κορίτσια στο εξοχικό της Πένι στην Σάντα Κρούζ.» απάντησε η Σέϊτζ βάζοντας χυμό σε ένα ποτήρι.

«Να έρθω κι εγώ;»

«Όχι βέβαια. Ούτε να το σκέφτεσαι!!!»

«Γιατί; Θα είναι και ο Τζάστιν.»

«Ποιος σου το είπε αυτό; Ο Τζάστιν δεν θα έρθει μαζί μας.»

«Καλά δεν πειράζει. Μπορούμε να έρθουμε με τον Κάμερον για ένα βραδάκι. Δεν πιστεύω να πειράξει την Πένι... έξαλλου κάνουμε παρέα.»

STORM (POWER) Βιβλίο 1Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon