«Έμς μπορούμε να μιλήσουμε;» ρώτησε η Μίνα όταν η Κέιτ και η Σκάιλερ έφυγαν από το κλαμπ.
«Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί.» απάντησε ο Μάικλ αμέσως.
Η Μίνα κοίταξε εκνευρισμένη τον Μάικλ. «Θέλω να μιλήσω με την ξαδέλφη μου, μόνη για ένα λεπτό. Τι έγινε; Δεν εμπιστεύεσαι την κοπέλα σου;»
«Μάικ... μπορείς να πηγαίνεις.» του είπε διστακτικά η Έμιλι.
«Τι;» ρώτησε εκείνος ξαφνιασμένος.
«Θα είμαι εντάξει.» τον διαβεβαίωσε.
«Θες να σε περιμένω;»
«Δεν χρειάζεται.»
Ο Μάικλ κοίταξε για αρκετή ώρα δύσπιστα την Μίνα και έπειτα έφυγε.
«Λοιπόν;» ρώτησε η Έμιλι. «Τι θες να μου πεις;»
«Ξέρεις πως είμαι Σκοτεινή και... αυτό τον καιρό δεν έχουμε μιλήσει καθόλου... δηλαδή από τότε που ανακάλυψες πως είσαι Χαρισματική. Θέλω να ξέρεις πως... δεν είχα καμία σχέση με όσα έκαναν η Κέιτ και η Σκάιλερ.»
«Το ξέρω. Δεν ξέρω αν όλοι οι Σκοτεινοί είστε όντως τόσο κακοί όσο μου περιγράφει ο Κρίστοφερ αλλά αυτό που ξέρω είναι πως για σχεδόν οκτώ χρόνια έκανα παρέα με δυο σκύλες, υποκρίτριες. Και ξέρω πως εσύ γνώριζες πως ήταν στην πραγματικότητα και δεν έκανες τίποτα για να τις απομακρύνεις από εμένα.»
«Δεν πίστεψα ποτέ ότι θα έκαναν κάτι τέτοιο. Δεν είμαστε έτσι Έμιλι. Οι Σκοτεινοί... δεν είμαστε έτσι. Η Κέιτ και η Σκάιλερ δρούσαν χωρίς την έγκριση της αρχηγού μας. Δεν κάνουμε τέτοια.»
«Και ο τύπος στα γενέθλια μου; Εσείς τον στείλατε Μίνα.»
«Για ποιο πράγμα μιλάς;» ρώτησε ξαφνιασμένη η Μίνα.
«Δεν έχεις ιδέα, έτσι δεν είναι;»
«Όχι βέβαια. Σοβαρά τώρα!!! Τι έγινε στο πάρτυ των γενεθλίων σου;» ρώτησε ανήσυχα η Μίνα.
«Δεν έχει σημασία πλέον. Αυτό που έχει σημασία είναι πως ενώ μου είχες υποσχεθεί, τότε στο νοσοκομείο όταν είχα λιποθυμήσει, πως θα με προσέχεις... έκανες ακριβώς το αντίθετο.»
«Νομίζεις πως δεν σε πρόσεχα; Δεν δίνω υποσχέσεις σε κάποιον για να τις αθετήσω.»
«Και τότε γιατί η Κέιτ και η Σκάιλερ έχουν μετατρέψει την ζωή μου σε εφιάλτη; Δεν μπορώ να πάω για ύπνο το βράδυ αν δεν σιγουρευτώ εκατό φορές πως κανένας δεν έχει μπει στο σπίτι μου. Κάθε ημέρα στους διαδρόμους του σχολείου εξακολουθώ να γυρίζω το κεφάλι μου πίσω για να σιγουρευτώ πως κανένας Σκοτεινός δεν με ακολουθεί. Δεν με προσέχεις και τόσο καλά.»
YOU ARE READING
STORM (POWER) Βιβλίο 1
ParanormalΤην ημέρα που η Έμιλι Τόμσεν γίνετε δεκαεπτά περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην ζωή της και ανακαλύπτει ένα κρυμμένο κόσμο. Ανακαλύπτει τους Χαρισματικούς. Μια φυλή ανθρώπων που μπορούν να ελέγχουν τα στοιχεία της φύσης. Δυστυχώς όμως για την Έμιλι ε...