Είχε βραδιάσει και όλα ήταν έτοιμα. Το πάρκινγκ του σχολείου της Έμιλι ήταν γεμάτο και όλοι βρισκόντουσαν στις κερκίδες. Απόψε ήταν ο φιλικός αγώνας με το Σάϊντ Τζούντς και ο αγώνας θα γινόταν στο δικό τους γήπεδο. Η Έμιλι μαζί με τα κορίτσια είχαν καθίσει στην δεύτερη σειρά των κερκίδων.
«Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως τα έφτιαξες με τον Μάικλ.» είπε η Πένι. Νωρίτερα το απόγευμα όταν είχαν βγει στο Μπράουν τους είχε πει πως με τον Μάικλ ήταν ζευγάρι.
Το Μπράουν είναι η πολυσύχναστη παμπ της πόλης και το στέκι των κοριτσιών. Ο Μέισον Ρέιμαν δούλευε εκεί ως σερβιτόρος και τους είχε πάντα ένα τραπέζι πιασμένο.
«Το ξέρω πως είναι δύσκολο να το χωνέψετε ακόμα αλλά σας εξήγησα πως όλο αυτόν τον καιρό ήταν κόπανος απέναντι μου γιατί δεν ήθελε να προδωθεί.» είπε η Έμιλι απολογητικά.
«Το ελπίζω. Για το δικό του καλό. Γιατί αν υποψιαστώ πως σε δουλεύει θα δει μια Πένι που κανείς δεν έχει δει.»
«Εγώ πάντως χάρηκα πολύ όταν μας το είπες.» είπε η Φαίη.
Η Πένι γύρισε και κοίταξε την Φαίη. «Γιατί έχει υπάρξει και ποτέ στιγμή που εσύ να μην έχεις χαρεί για το οτιδήποτε; Όλη μέρα είσαι χαρούμενη. Χιονίζει, είσαι χαρούμενη. Βρέχει, είσαι χαρούμενη. Έχει καύσωνα, είσαι χαρούμενη.»
«Λες βλακείες.» της απάντησε η Φαίη.
«Και οι δυο βλακείες λέτε. Μήπως να σταματήσετε; Σε λίγο ξεκινάει ο αγώνας.» είπε η Σέϊτζ.
Στα αποδυτήρια η ομάδα ετοιμαζόταν. Ο Μάικλ φόρεσε την φανέλα του και πήρε στα χέρια του το κράνος του.
«Λοιπόν παίδες.» είπε ο προπονητής. «Το ξέρω πως αυτός ο αγώνας είναι φιλικός και πως σε έναν φιλικό αγώνα η νίκη δεν είναι και τίποτα το σημαντικό... αλλά... απόψε θέλω να σκίσετε. Να τους κατατροπώσετε. Φέτος θέλω πρωτάθλημα. Και κάτι μου λέει πως θα τα καταφέρετε. Έτσι;»
«ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ!!!» φώναξε η ομάδα.
«Ωραία. Βγείτε έξω τώρα και το βλέμμα σας στο τρόπαιο.»
Η ομάδα βγήκε από τα αποδυτήρια τρέχοντας και βγήκε στο γήπεδο. Ολόκληρο το σχολείο είχε ετοιμάσει ένα μεγάλο πανό. Ήταν ο πρώτος αγώνας της ομάδας. Πάντα το έκαναν αυτό. Όταν βρέθηκαν στο τέρμα τους η ομάδα του Σάϊντ Τζούντς βγήκε κι εκείνη από τα αποδυτήρια.
KAMU SEDANG MEMBACA
STORM (POWER) Βιβλίο 1
ParanormalΤην ημέρα που η Έμιλι Τόμσεν γίνετε δεκαεπτά περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην ζωή της και ανακαλύπτει ένα κρυμμένο κόσμο. Ανακαλύπτει τους Χαρισματικούς. Μια φυλή ανθρώπων που μπορούν να ελέγχουν τα στοιχεία της φύσης. Δυστυχώς όμως για την Έμιλι ε...