17

538 74 6
                                    

Η Ντέμυ έμπαινε και έβγαινε συνέχεια στο δοκιμαστήριο αλλάζοντας φορέματα. Αυτή την εβδομάδα ήταν ο ετήσιος χορός των δευτεροετών και τα κορίτσια έψαχναν να βρουν τα φορέματα που θα φορέσουν. Η πόρτα του διπλανού δοκιμαστηρίου άνοιξε και η Έμιλι βγήκε έξω. Είχε διαλέξει πέντε φορέματα για να δοκιμάσει. Αυτή την στιγμή φορούσε το τέταρτο φόρεμα. Ήταν ένα μπλε φόρεμα με ανοιχτή πλάτη.

«Λοιπόν;» ρώτησε τα κορίτσια κοιτάζοντας τον εαυτό της στον καθρέφτη.

«Την αλήθεια;» ρώτησε η Σέϊτζ.

«Εννοείτε.» είπε η Έμιλι.

«Δεν σου πηγαίνει.» απάντησε η Πένι.

«Ντι;» είπε η Έμιλι χτυπώντας την πόρτα από το δοκιμαστήριο που βρισκόταν η Ντέμυ.

Η Ντέμυ έβγαλε το κεφάλι της μέσα από το δοκιμαστήριο και κοίταξε το φόρεμα. «Ούτε καν να το σκέφτεσαι.» της είπε και εξαφανίστηκε πάλι μέσα.

Η Έμιλι σήκωσε τους ώμους της και μπήκε πάλι μέσα στο δοκιμαστήριο.Φόρεσε το τελευταίο φόρεμα και βγήκε έξω. Κοιτάζοντας τον εαυτό της στον καθρέφτη έμεινε άναυδη. Το μαύρο μάξι φόρεμα που διάλεξε εφάρμοζε υπέροχα στο καμπυλωτό της σώμα και ο λαιμός του φορέματος έκλεινε στην βάση του λαιμού της.

«Ουάου!!!» είπε άναυδη η Πένι.

«Αυτό το φόρεμα είναι τέλειο.» είπε η Φαίη.

Η Σέϊτζ και σηκώθηκε από τον καναπέ που καθόταν μαζί με την Πένι και την Φαίη. «Με τον σωστό κολιέ και τα μαλλιά σου μαζεμένα προς τα πάνω θα είσαι υπέροχη... όχι πως δεν είσαι και τώρα.»

Η Ντέμυ βγήκε από το δοκιμαστήριο της φορώντας ένα άλλο φόρεμα. «Έμς αυτό το φόρεμα είναι τέλειο.» είπε ξαφνιασμένη.

«Είναι όντως τέλειο.» είπε η Έμιλι κάνοντας γυρίζοντας γύρω από τον εαυτό της κοιτάζοντας το φόρεμα.

«Και δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάρεις αυτό.» είπε η Φαίη.

«Ηρεμίστε κορίτσια. Αυτό θα πάρω.» είπε η Έμιλι γελώντας.

«Κορίτσια... εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Εσείς που βρήκατε πηγαίνετε.» είπε η Ντέμυ.

«Σίγουρα;» ρώτησε η Πένι.

«Ναι.»

«Οκ.» είπαν η Φαίη, η Πένι και η Σέϊτζ και σηκώθηκαν από τον καναπέ.

«Εγώ θα καθίσω μαζί με την Ντέμυ.» είπε η Έμιλι και μπήκε πάλι στο δοκιμαστήριο για να βγάλει το φόρεμα.

STORM (POWER) Βιβλίο 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora