Dagen inann klassesan!

387 5 0
                                    

Väckarklockan ringde klockan var 7 på morgonen, jag tog väck mobilen från laddning och kollade igenom Instagram, Facebook och snapchat.
Jag gick till min garderob och tog på mig ett par svar slita shorts och ett vit linne och par långs guldiga öronhängen. Sen satte jag på musik och började locka håret jag hade ganska hög musik på men det gjorde inget för mina föräldrar jobbade och min lillebror Antonio var redan vaken.!
När jag hade lockar klar håret så sminkade jag mig och när jag var klar var det bara att äta frukost och borsta tänderna. När jag var klar så tog jag på mig ett par låga vita Converse och låste dörren, jag hoppade på min moppe och träffade Lina och Sara vi alla var jätte taggade för imorgon skulle vi åka!
När vi kom fram till skolan så satte jag in min hjälm i skåpet och gick till vår sal!
Alla var redan där och Jag, Lina och Sara satte oss, vår lärare Lena berättade att vi skulle dela rum och vi skulle sova kille o tjej jag blev så glada för att jag tänkte direkt att jag kommer få dela med Samir. Men ja vi skulle ju Lotta! Sara du ska sova med... Nikolas Sara blev jätte glad för hon gillade honom och samma men Lina hon skulle sova med... Pablo och hon gillade också honom! Nu var det min tur jG var faktisk lite nervös Daniella du ska sova med...... Samir och jag blev så glad att jag typ exploderade i glädje. Samir tittade på mig och såg hur glad jag var. Lena sa att vi fick sluta nu så vi kunde packa våra väskor!
Daniella ropade någon bakom mig det var Lina, vill du hänga med till espresso house? Och det ville jag så vi åkte det jag beställde en frappe med Carmel smak och en blåbärspaj det var super gott efter ett tag var jag tvungen och gå hem för jag skulle ju packa.
När jag kom hem och nästa hade packar klar massa kläder, bikinis, smink, skönhetsprodukter och skor så plingade i mobilen! Jag rest mig upp för att hämta den!
Samir:
Hej, Daniella är du taggade inför imorgon?
Jag: Hej, japp jag är mycket taggade. Dd?
Samir: ok, japp det är jag, vad gör du för något? Jag packar fortfarand!
Jag: okej, jag med men är snart klar.
Samir: vill du sitta med mig på Flygget imorgon?
Jag: visst, men jag ringer dig sen måste gå och äta lite nu kram.
Samir: Oki, kram.

Klassresan som jag aldrig skulle glömma!Where stories live. Discover now